ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

الوعده وفا؛ تجمع اعتراض آمیز هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

تعدادی از هواداران استقلال صبح امروز مقابل وزارت ورزش تجمع اعتراض آمیزی را برگزار کردند.

به گزارش کاپ، تعدادی از هواداران استقلال امروز با وعده قبلی که داده بودند، مقابل وزارت ورزش حاضر شده و با بنری که از علی فتح الله زاده و علیرضا منصوریان در دست داشتند، اعتراض خود را به کادرفنی و مدیریت فعلی نشان دادند.

این در حالی است که تا ساعتی دیگر قرار است اعضای هیات مدیره استقلال به وزارت ورزش بروند و درباره سرمربی این تیم تصمیم گیری کنند.

 

اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

 


ویدیو مرتبط :
تجمع اعتراض آمیز دانشجویان دانشکده شمسی پور در مقابل وزارت علوم _01

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجمع هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش


تعدادی از هواداران تیم استقلال با حضور مقابل وزارت ورزش و جوانان به تصمیمات گرفته شده توسط اعضای هیأت مدیره اعتراض کردند.

خبرگزاری فارس: تعدادی از هواداران استقلال صبح امروز با حضور در محل وزارت ورزش و جوانان مقابل درب این مجموعه حاضر شده و با در دست داشتن پلاکاردهایی خواهان برکناری افشارزاده و هیأت مدیره باشگاه استقلال شدند.

این تعداد از هواداران که روز گذشته در صفحات اجتماعی با یکدیگر وعده کرده بودند ساعت 11 امروز مقابل وزارت ورزش حاضر شده و به عملکرد اعضای هیأت مدیره اعتراض کنند.

این تعداد از هواداران استقلال از عملکرد این تیم در فصل گذشته و نحوه یارگیری و مسائل مختلف ناراضی بوده و به همین علت مقابل درب وزارت ورزش تجمع اعتراض‌آمیز داشتند.

هواداران معترض یک بنر از علی فتح‌الله زاده را روبه‌روی درب ورودی وزارت ورزش و جوانان در دست دارند و علیرضا منصوریان را تشویق می کنند.

تجمع هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش