ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

الهلال عربستان صعود کرد


الهلال عربستان با پیروزی مقابل لوکوموتیو ازبکستان به مرحله حذفی صعود کرد و فولاد در صورت پیروزی مقابل السد می تواند امیدوار به صعود باشد.

خبرگزاری فارس: در ادامه پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا و از گروه C الهلال عربستان در تاشکند میهمان لوکوموتیو ازبکستان بود و با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

برد نماینده عربستانی باعث شد این تیم 10 امتیازی شود و صعودش به مرحله بعد را قطعی کرد.

در دیگر دیدار این گروه فولاد ایران در دوحه باید به مصاف السد قطر برود.

نماینده کشورمان در صورت پیروزی می تواند امیدوار به صعود باقی بماند. شکست و یا تساوی در این بازی به منزله حذف فولاد از آسیا خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
خلاصه‌بازی؛ فلامینگو 2 - الهلال عربستان 3 همراه با گزارش فارسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان برکنار شد



 

 

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان برکنار شد

"اریک گرتس" پس از شکست تیمش برابر ذوب آهن ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از سمت سرمربیگری تیم الهلال عربستان برکنار شد.

مسئولان باشگاه الهلال عربستان چهارشنبه شب و لحظاتی پس از شکست یک بر صفر خانگی این تیم برابر ذوب آهن در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض، سرمربی بلژیکی خود را برکنار کردند.

اریک گرتس در دو دیدار رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه مشابه یک بر صفر (در مجموع 2 بر صفر) مغلوب شاگردان منصور ابراهیم‌زاده شد و از رسیدن به فینال بازماند.