ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

الهلال عربستان در تهران انگشت‌نگاری شد



الهلال عربستان در تهران انگشت‌نگاری شد

کاروان ۴۰ نفره تیم فوتبال الهلال عربستان ساعت ۱۴ امروز وارد تهران شد.

تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا ساعت 17 فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

کاروان 40 نفره الهلال عربستان با یک پرواز اختصاصی ساعت 14 امروز وارد تهران شد و در فرودگاه امام خمینی(ره) مورد استقبال مدیران و معاونین باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

با تدابیر مسئولان باشگاه پرسپولیس 8 گیت برای بازیکنان الهلال باز شد تا کار سریع‌تر پیش رود. از کاروان این تیم در فرودگاه انگشت‌نگاری به عمل آمد. عربستانی‌ها از پرسپولیس در این کشور انگشت‌نگاری کرده بودند.

مسئولان سفارت عربستان در تهران نیز از الهلالی‌ها استقبال کردند. کاروان الهلال با یک دستگاه اتوبوس و اسکورت ویژه و 5 ماشین همراه به هتل آزادی رفت.

الهلالی‌ها بعد از ظهر امروز در ورزشگاه آزادی تمرین خواهند کرد.

منبع:  فارس


ویدیو مرتبط :
real scaner g10 - سنسور اثر انگشت انگشت نگاری suprema

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انگشت‌نگاری از کاروان الهلال عربستان در فرودگاه+واکنش باشگاه الهلال/خروج نام مجیدی از فهرست استقلال



انگشت‌نگاری از کاروان الهلال عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)

مسئولان ایرانی قبل از خروج تیم فوتبال الهلال عربستان از فرودگاه امام خمینی(ره) از اعضای این تیم انگشت‌نگاری کردند.

 

انگشت‌نگاری از کاروان الهلال عربستان,استقلال الهلال

به گزارش خبرگزاری فارس، کاروان ۴۸ نفره تیم الهلال عربستان دقایقی پیش وارد تهران شد اما مسئولان فرودگاه امام خمینی(ره) از تمامی اعضای این تیم انگشت‌نگاری به عمل آوردند این درحالیست که دو نماینده باشگاه استقلال امیر عرب و حامد افضلی با دسته گل های آبی از تک تک اعضای این تیم استقبال کردند.

این تیم برای بازی با استقلال که فردا ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود وارد تهران شده است.

باشگاه الهلال نسبت به انگشت‌نگاری واکنش نشان داد

شیطنت سعودی‌ها تمامی ندارد/ تماس نماینده الهلال با ناظر قطری

باشگاه الهلال عربستان طی تماس با ناظر قطری بازی شیطنت‌های خود را ادامه‌دار کرد.

به گزارش  فارس، کاروان تیم الهلال عربستان پس از ورود به تهران توسط مسئولان فرودگاه بین‌المللی امام خمینی با انگشت‌نگاری روبرو شد اما ظاهرا مسئولان باشگاه عربستانی که استقبال خوبی از نماینده ایران در کشور خود نداشتند، این مسئله به مذاقشان چندان خوش نیامده است.

درحالی که ساعت 17:30 جلسه هماهنگی و مهم پیش از بازی باید برگزار شود، 3 نفر از اعضای این باشگاه از سفر جداگانه به محل جداگانه خودداری و اعلام کردند تنها به همراه تمامی اعضاء تیم الهلال فرودگاه را ترک خواهند کرد.

مسئولان باشگاه الهلال و همچنین همراهان این تیم در بدو ورود و پس از اینکه با انگشت‌نگاری مواجه شدند نسبت به گرمای فرودگاه و آب خوردن آنجا اعتراض کرده و این موضوع را هم مورد بهانه قرار دادند.

امیر عرب معاون اجرایی باشگاه استقلال در خصوص این اتفاقات به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: اگر بخواهیم خوشبینانه محاسبه کنیم تا 15 دقیقه دیگر کار انگشت‌نگاری الهلالی‌ها تمام خواهد شد. آنها نزدیک به 2 ساعت معطل شدند اما ما در ریاض بیش از 4 ساعت معطلی داشتیم. متاسفانه مقداری هم شیطنت کردند و درحالی که اینجا آبسردکن وجود دارد به همه چیز ایراد گرفتند.

وی افزود: ساعت 15:55 سه نفری که قرار بود به سالن هماهنگی مسابقه بروند کارشان تمام شد اما آنها بهانه آوردند که ما بدون دیگر اعضای تیم نمی‌رویم. متاسفانه آنها با ناظر قطری بازی تماس گرفتند و گفته‌اند که ایرانی‌ها در اینجا کار ما را خوب انجام ندادند و نمی‌گذارند ما به جلسه قبل از بازی برسیم.  البته شیطنت در ذات این آقایان وجود دارد و من هم بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع از مدیر رسانه‌ای تیم خواستم تا با مترجم نماینده و ناظر قطری تماس بگیرد و وقایع را به درستی شرح دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مسئولان تیم الهلال به جلسه قبل از بازی می‌رسند یا خیر، گفت: به هرحال ترافیک وجود دارد اما مشکل خاصی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

دیدار استقلال و الهلال ساعت 21 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

کاپیتان، دومین بازی با الهلال را هم از دست داد/ خروج نام مجیدی از فهرست استقلال

فرهاد مجیدی از فهرست 18 نفره تیم استقلال برای دیدار با الهلال خط خورد.

به گزارش  فارس، فرهاد مجیدی که در دیدار با الهلال عربستان در شهر ریاض غایب بود دیدار برگشت دو تیم را هم از دست داد.

این بازیکن با نظر قلعه نویی از فهرست 18 نفره تیمش خط خورد تا به این ترتیب غایب بزرگ دیدار فردا محسوب شود.

قرار است مجیدی در تمرین امروز استقلال که از ساعت 18 آغاز خواهد شد، شرکت کند.

دیدار استقلال و الهلال از ساعت 21 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود./فارس