ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

المپیک 2012 - مدال های المپیك را گاز نزنید!



مدال های المپیك را گاز نزنید!

المپیک 2012 - با توجه به اینكه مدال های فعلی بیشتر با نقره ساخته می شوند و روكش نازكی از طلا دارند توصیه می شود ، مدال آوران المپیك مدال ها را گاز نزنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: مدال های المپیك لندن وزنی معادل 400 گرم دارد كه برابر با كنسرو بزرگ خوراك لوبیا است مدال های فعلی بیشتر با نقره ساخته می شوند كه روكش نازكی هم از طلا كه حداقل 6 گرم است دارند كه باید به برندگان المپیك لندن توصیه كنیم مدال هایشان را محكم گاز نگیرند چون در این مدال ها تنها 5/1 درصد طلا به كار رفته است.

با توجه به قیمت فعلی طلا و نقره مدال نفرات روال در لندن چیزی حدود 706 دلار ارزش دارد./باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
مدال برنز کیانوش رستمی در المپیک 2012 لندن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

المپیک 2012 لندن-رونمایی از طرح رسمی بلیت‌های المپیك



رونمایی از طرح رسمی بلیت‌های المپیك

المپیک 2012 لندن-كمیته برگزاری المپیك 2012 لندن، طرح رسمی بلیت این بازی‌ها را رونمایی كرد.

ایسنا: در فاصله حدود دو ماه مانده به مراسم افتتاحیه المپیك 2012 لندن، كمیته محلی برگزاری المپیك و پارالمپیك از طرح رسمی بلیت‌های این بازی‌ها رونمایی كرد.

بلیت هر یك از رشته‌های ورزشی دارای طرحی از آن رشته بوده و رنگ آن نشان‌دهنده ورزشگاه محل برگزاری رقابت‌ها است تا تماشاگران بتوانند به سرعت مقصد خود را پیدا كنند. در هر یك بلیت‌ها، یك هلوگرام، باركد و نام صاحب بلیت درج شده و بلیت‌ها دارای موارد امنیتی مختلفی هستند تا احتمال جعل آن‌ها كاهش یابد.

پل دایتون مدیر اجرایی كمیته برگزاری المپیك 2012 لندن به وب‌سایت رسمی این بازی‌ها گفت: حالا كه مشعل المپیك سفر خود را به سمت ورزشگاه المپیك آغاز كرده و تا آغاز بازی‌های پارالمپیك هم كمتر از 100 روز زمان باقی‌ است، هیجان برای شروع بازی‌های لندن به حداكثر رسیده است.

وی گفت: مردم باید بلیت‌های خود را در مكان امنی نگه دارند و آماده رسیدن زمان بازی‌ها شوند. همچنین همه باید مراقب وب‌سایت‌ها و سازمان‌هایی كه ادعا می‌كنند بلیت المپیك را به فروش می‌رسانند، باشند.

بلیت بازی‌های المپیك در چند مرحله مختلف پیش‌فروش شده و قرار است بلیت‌های باقی‌مانده از روز چهارشنبه مجددا برای فروش در وب‌سایت بازی‌ها عرضه شود. پیش‌فروش تعداد معدودی از بلیت‌های پارالیمپیك نیز در حال حاضر در جریان است./ایسنا


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب