ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

الموندو:‌ زیدان سرمربی آتی رئال‌مادرید


روزنامه الموندو دپورتیووی اسپانیا زیدان را جانشین آنچلوتی در نیمکت رئال مادرید معرفی کرد.

ایسنا: روزنامه الموندو دپورتیووی اسپانیا زیدان را جانشین آنچلوتی در نیمکت رئال مادرید معرفی کرد.

زین‌الدین زیدان، ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان به شمار می‌آید. زیزو در بوردو چهره شد و با پیوستن به یووه و سپس رئال‌مادرید و ارائه بازی‌های درخشان نشان داد که چه بازیکن توانایی است.

زیدان در حال حاضر در نیمکت رئال مادرید مشغول به فعالیت است و دستیار کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها به شمار می‌آید. روزنامه الموندو دپورتیوو در گزارشی به نقل از مجله فرانس فوتبال فرانسه اعلام کرد که زیدان در سال 2016 هدایت رئال مادرید را برعهده خواهد گرفت و جانشین کارلو آنچلوتی در این تیم خواهد شد.

این روزنامه اسپانیایی در ادامه گزارش خود نوشت: قرارداد آنچلوتی با رئال مادرید در سال 2016 به پایان خواهد رسید. سران رئال مادرید قصد دارند بعد از آنچلوتی از زیدان استفاده کنند و او را به عنوان مرد او نیمکت خود انتخاب کنند.

زیدان پیش از این هم از علاقه خود به مربیگری خبری داد و گفت: دوست دارم روزی مربی شوم.

ستاره سابق رئال مادرید دوست دارد هدایت تیم ملی کشورش را برعهده گیرد. دیدیه دشام، سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال فرانسه پیش از این در نشستی خبری اعلام کرد که زیدان جانشین او در نیمکت تیم ملی فوتبال فرانسه خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
انزو زیدان پسر زین الدین زیدان در رئال مادرید ب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیدان سرمربی تیم دوم رئال‌مادرید شد


باشگاه رئال مادرید زین‌الدین زیدان را به عنوان سرمربی تیم دوم خود انتخاب کرد.

خبرگزاری ایسنا: باشگاه رئال مادرید امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: زین‌الدین زیدان به عنوان سرمربی رئال مادرید کاستیا انتخاب شد.

زیدان فصل گذشته دستیار نخست آنچلوتی در تیم رئال مادرید بود که همراه این تیم موفق شد به قهرمانی در لیگ قهرمانی اروپا دست یابد. رئال مادرید کاستیا در لیگ دسته‌ دوم اسپانیا حضور دارد.

باشگاه رئال مادرید در بیانیه خود درباره انتخاب زیدان در مورد سرمربی تیم دوم این باشگاه نوشت: اکنون افق جدیدی در زمینه کاری برای زیدان باز شده است و او همراه سانتیاگو سانچس در تیم دوم این باشگاه کار خواهد کرد.

پیش از این اعلام شده بود زیدان پس از جام‌جهانی 2014 هدایت تیم ملی فرانسه را بر عهده خواهد گرفت.