ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

القادسیه کویت فینالیست فوتسال آسیا شد


القادسیه کویت توانست در نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا تای سونگ نام ویتنام را مغلوب کند و به فینال راه یابد.

خبرگزاری ایسنا: اولین دیدار نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا بین تیم‌های القادسیه کویت و تای سونگ نام ویتنام برگزار شد که در پایان نماینده کویت توانست در ضربات پنالتی حریفش را شکست دهد و به فینال رقابت‌ها راه یابد.

بازی توفانی شروع شد و هر دو تیم حملات زیادی را روی دروازه یکدیگر داشتند تا اینکه تاران وان هو توانست گل اول را برای نماینده ویتنام به ثمر برساند. پس از آن القادسیه حملات زیادی داشت تا اینکه در دقیقه 5 و 12 توسط عبدالرحمان دو گل به ثمر رساند و تیمش را از حریف پیش انداخت. بعد از آن بازی آرام‌تر شد تا اینکه محمد طاهری بازیکن ایرانی این تیم در دقیقه 16 با استفاده از تجربه خود توانست گل سوم القادسیه را بزند.

در نیمه دوم تیم ویتنامی که نیاز به گل داشت توانست در دقیقه 22 توسط برونگ لان فاصله خود را به حداقل برساند. بعد از آن هر دو تیم موقعیت‌های مناسبی داشتند که البته هر دو دروازه بان خوب کار کردند و مانع گل خوردن تیمشان شدند. القادسیه سوار بر بازی بود اما تیم ویتنامی توانست توسط یانگ سو آرتو در دقیقه 36 به گل تساوی دست یابد. این پایان بازی نبود و در وقت‌های اضافه باز هم دو تیم موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتند که نتوانستند از آن‌ها استفاده کنند تا ضربات پنالتی تعیین کننده نخستین فینالیست باشد.

حدود 500 تماشاگر از این بازی دیدن می‌کردند. افتخاری رییس کمیته فوتسال و خسوس کاندلاس سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال در ورزشگاه حضور داشتند. گمانه‌زنی‌ها از این حکایت می‌کنند که خسوس برای بازگشت به نیمکت تیم ملی فوتسال ایران در حال مذاکره با کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ایران است است.


ویدیو مرتبط :
پیش بازی : القادسیه کویت VS تاسیسات (فوتسال)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسابقات فوتسال غرب آسیا در یزد برگزار می‌شود



 

 

 

مسابقات فوتسال غرب آسیا در یزد برگزار می‌شود

 

وعده ترابیان به میزبان بازی با بلژیک

مسابقات فوتسال غرب آسیا در یزد برگزار می‌شود

عباس ترابیان در حین برگزاری دیدار تیم‌های ملی ایران و بلژیک در یزد به تماشاگران این استان وعده داد میزبانی مسابقات فوتسال غرب آسیا را به این شهر خواهد داد.

ایران میزبانی مسابقات فوتسال غرب‌ آسیا در سال 2011 را به عهده دارد.

میزبانی خوب یزدی‌ها باعث شد کمیته فوتسال تصمیم بگیرد این رقابت‌ها را در یزد برگزار کند.

در این‌باره عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال گفت: میزبانی‌شان خیلی خوب بود. به همین دلیل روز گذشته در حین بازی تیم‌های ملی ایران و بلژیک، به تماشاگران یزدی قول دادم که مسابقات غرب آسیا را آنجا برگزار کنیم.

یزدی‌ها ساعت 16:30 امروز (دوشنبه) در سالن شاهدیه پذیرای دیدار تیم‌های امید فوتسال ایران و بلژیک خواهند بود.

شاگردان حسین شمس نیز دومین بازی دوستانه خود با این تیم اروپایی را فردا در همین سالن برگزار می‌کنند.