ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

الغرافه باز هم باخت؛ روزهای بد مجیدی در قطر



 

 

تیم فوتبال الغرافه , مجیدی

 

تیم فوتبال الغرافه در هفته سیزدهم لیگ برتر قطر مقابل الخور شکستی دیگر را پذیرا شد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، الغرافه تیم پرستاره قطری در یک مسابقه دیگر در لیگ ستارگان قطر، با دو گل مغلوب تیم الخور شد. این شکست در خانه الغرافه رخ داد.

الغرافه در این دیدار برای چهارمین بازی پیاپی از مهاجم ایرانی خود فرهاد مجیدی در حالی از ابتدا استفاده کرد که باز هم این بازیکن برای تیمش گلزنی نکرد تا مشخص شود بحران الغرافه با مجیدی هم پایانی ندارد.

در این مسابقه مجیدی در نیمه اول یک فرصت مسلم گلزنی را از دست داد و در نیمه دوم نیز دیگو تاردلی خرید جدید برزیلی الغرافه در دقیقه 89 یک ضربه پنالتی را برای این تیم از دست داد.

الغرافه معروف به پلنگ‌ها با این شکست در پایان هفته سیزدهم با 15 امتیاز در مکان هشتم قرار گرفت.

اما نکته این شکست همزمانی آن با اتفاقاتی است که برای استقلال رقم خورده است. استقلال که دیروز 2 بر یک مغلوب فجرسپاسی شد، در چهار بازی گذشته چهار امتیاز گرفته و دو شکست متوالی در کارنامه دارد.

این در حالی است که طرفداران این تیم عقیده دارند با وجود فرهاد مجیدی هرگز چنین چیزی به وقوع نمی پیوست. البته مجیدی پول خوبی از این انتقال گرفته اما خوب این وسط چیزهای دیگری هم هست.


ویدیو مرتبط :
خاطره انگیز: پرسپولیس 3-1 الغرافه قطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باز هم مجیدی گل نزد، الغرافه باخت



 

 

تیم فوتبال الغرافه , استقلال, پرسپولیس

 

تیم فوتبال الغرافه از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر مقابل لخویا شکست خورد.

پرونده هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر شب گذشته با برگزاری دو دیدار و شکست خانگی 2 بر صفر الغرافه مقابل لخویا بسته شد.

در نخستین دیدار شب گذشته تیم فوتبال الغرافه، قهرمان 3 دوره پیاپی لیگ ستارگان در سال‌های 2007 تا 2009 و حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا که این روزها حال و روز خوبی ندارد مقابل لخویایی به میدان رفت که در دو فصل اخیر لیگ قطر خود را به عنوان یک پدیده مطرح کرده است.

الغرافه که فصل گذشته توسط لخویا نوار قهرمانی‌هایش پاره شده بود در دیداری حیثیتی و در خانه مقابل این تیم به میدان رفت و از سوی دیگر لخویا با توجه به تساوی السد در هفته پانزدهم برای بازپس گیری صدرجدول این مسابقه را آغاز کرد.

شاگردان برونو متسو که به تازگی زی‌روبرتو را از جمع خود جدا شده می‌دیدند در این مسابقه هم از فرهاد مجیدی، کاپیتان نیم فصل اول استقلال استفاده کردند اما نوار گل نزدن‌های مجیدی همراه با الغرافه با شکستی دیگر برای این تیم همراه شد تا زرد و آبی‌پوشان همراه با بازیکن ایرانی خود از 6 مسابقه تنها 5 امتیاز کسب کرده باشند.

در این مسابقه عثمان اساس و ابراهیم الغانم از الغرافه اخراج شدند و فرهاد مجیدی باز هم یکی دو فرصت مسلم گلزنی را برای تیمش از دست داد.

لخویا با این پیروزی با 31 امتیاز مجددا صدرنشین شد و الغرافه با 16 امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.