ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

الشعراوی راهی موناکو می‌شود


رسانه‌های ایتالیایی از قریب‌الوقوع بودن عقد یک قرارداد میان مهاجم ایتالیایی میلان با قرمزوسفیدپوشان «استاده‌لوئی» خبر داده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: گزارش‌ رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که تیم‌های میلان و موناکو برای انتقال استفان الشعراوی به ورزشگاه استاده‌لوئی در آستانه رسیدن به توافق هستند.

شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرده است که مذاکرات میان طرفین با سرعتی شگفت‌آور پیشرفت داشته است و حتی این امکان وجود دارد که الشعراوی فردا (یکشنبه) در تست پزشکی موناکو شرکت کند. به گزارش این شبکه برادر و مدیربرنامه‌های الشعراوی جمعه شب با نمایندگان موناکو دیدار داشته است و طرفین خیلی سریع بر سر کلیات موضوع به توافق رسیده‌اند.

گفته می‌شود الشعراوی 22 ساله که سابقه حضور در تیم ملی ایتالیا را هم دارد، با قراردادی 15 تا 18 میلیون یورویی که با احتساب پاداش‌ها مجموعاً ممکن است به 20 میلیون یورو برسد، راهی موناکو می‌شود.

الشعراوی بیشترین بخش از فصل گذشته را درگیر مصدومیتی بود که او را خانه‌نشین کرد. البته او از بدو پیوستن‌اش به میلان به خاطر مصدومیت‌های گاه‌و‌بیگاه قادر به همراهی روسونری نبوده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که موناکو «فرعون کوچک» میلان را به عنوان جانشینی برای یانیک فریرا کاراسکو، بازیکنی که روز جمعه به اتلتیکومادرید پیوست، در نظر گرفته است. میلان هم قصد دارد از پول فروش الشعراوی به موناکو برای تقویت خط دفاع خود و خرید آلسیو رومانیولی، دفاع میانی تیم فوتبال رم استفاده کند.

استفان الشعراوی از ماه جولای سال 2011 در سن‌سیرو به عنوان مهاجم بازی کرده است، اما سینیشا میهایلوویچ، سرمربی جدید روسونری گفته است که قصد دارد از این بازیکن ایتالیایی به عنوان یک هافبک استفاده کند.


ویدیو مرتبط :
الشعراوی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین تمرین الشعراوی با موناکو (عکس)



استفن الشعراوی، ستاره جوان ایتالیایی، که شب گذشته به رسمی از میلان به موناکو پیوست، امروز اولین تمرینش را با این تیم فرانسوی انجام داد.

اخبار,اخبارورزشی,استفن الشعراوی

 

اخبار,اخبارورزشی,استفن الشعراوی

 

اخبار,اخبارورزشی,استفن الشعراوی

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار ورزشی - ورزش3