ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

الاهلی قطر خواهان سید جلال حسینی است


یک سایت قطری اعلام کرد که باشگاه فوتبال الاهلی این کشور برای به خدمت گرفتن سید جلال حسینی، مدافع ملی پوش ایرانی، در حال مذاکره با نماینده وی است.

خبرگزاری ایرنا: تارنمای الدوری والکاس قطر به نقل از منابع مطلع در باشگاه الاهلی افزوده است که طرفین در گفت و گوهای خود پیشرفت های خوبی داشته اند و انتظار می رود در یکی دو روز آینده به توافق نهایی دست یابند.

تارنمای الدوری والکاس قطر در ادامه در مورد سید جلال حسینی نوشته است: مدافع ۳۲ ساله تیم پرسپولیس ایران بعد از جواد نکونام، باتجربه ترین بازیکن حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران است.

این سایت افزود: سید جلال حسینی برای نخستین بار در بازی های آسیایی ۲۰۰۶ درخشش فوق العاده ای در قلب دفاع تیم ملی فوتبال امید ایران داشت و با این تیم موفق به کسب عنوان سومی و مدال برنز شد.

بر اساس گزارش الدوری والکاس قطر، حسینی در سال ۲۰۰۷ در دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و بلاروس نخستین بازی ملی خود را در تیم بزرگسالان ایران انجام شد و از آن تاریخ به بعد همواره یکی از بازیکنانن ثابت تیم ملی ایران بوده است.

این سایت به جزئیاتی در خصوص ارزش مالی پیشنهاد باشگاه ااهلی به سید جلال حسینی، اشاره ای نکرده است.

مجتبی جباری از کشورمان نیز در تیم الاهلی قطر حضور دارد.

همچنین فریدون زندی دیگر بازیکن ایرانی تیم استقلال ایران در ابتدای سال ۲۰۱۳ مدتی در این تیم حضور داشت اما به دلیل مصدمیت شدید از لیست تیم الاهلی کنار گذاشته شد.


ویدیو مرتبط :
گل سید جلال حسینی در ضربات پنالتی برای الاهلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سید جلال حسینی به الاهلی پیوست



اخبار,اخبار ورزشی ,سید جلال حسینی

 

 اخبار ورزشی - سید جلال حسینی به الاهلی پیوست

مدافع تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس با عقد قراردادی یکساله به الاهلی قطر پیوست

 سید جلال حسینی سرانجام پس از مذاکرات طولانی با پرسپولیس با این باشگاه به توافق نرسید و از این تیم جدا شد.

سایت الکاس قطر نوشت که سید جلال حسینی با باشگاه الاهلی قطر به توافق نهایی رسید و با این تیم قرارداد یک ساله امضا کرد تا همبازی مجتبی جباری شود.

این سایت قطری نوشت: جلال حسینی از طریق اینترنت با الاهلی قرارداد یک ساله امضا کرد و به زودی به قطر می آید تا در تست پزشکی باشگاه الأهلی شرکت کند و به طور رسمی به رسانه ها معرفی شود. 

 اخبار ورزشی - ورزش سه