ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اقدام غیرمنتظره سیاسی در روز دوم کاری‌اش در پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در روز دوم کاری‌اش در باشگاه پرسپولیس حاضر نشد.

حمیدرضا سیاسی از صبح امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر نشده است و این در حالی است که وی مدعی شده بود تا زمانی که با استعفای او موافقت نشده است با قدرت به کارش در این باشگاه ادامه خواهد داد.

از قرار معلوم عدم حضور سیاسی در باشگاه پرسپولیس بی‌ارتباط با اظهار نظر اخیر امیر رضا خادم که تاکید کرده است‌؛ اگر سیاسی به باشگاه پرسپولیس نمی‌رفت بهتر بود، نیست.

به هر صورت سیاسی که در روز اول کاری‌اش در باشگاه پرسپولیس (روز دوشنبه) کلی سر و صدا به پا کرد در ورز دوم در محل کار خود حاضر نشد تا این طور به نظر بیاید که وی تابع مسئولان وزارت ورزش است.

ضمن اینکه در غیاب سیاسی، نژادفلاح نیز در باشگاه پرسپولیس حاضر نشد.

اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
‫!ازدواج دوم مهران رجبی با این اقدام غیرمنتظره جلوی دوربین روبرو شد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیاسی: دو روز دیگر از پرسپولیس می‌روم


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی در نبود من هیات مدیره کسی را جایگزینم نکرد یعنی اینکه اعضای هیات مدیره مرا قبول داشتند.

کاپ: حمیدرضا سیاسی در خصوص اظهارات محمدحسین نژادفلاح در این باره که مثل سابق تمام اختیارات با او است و سیاسی دیگر تصمیمی در باشگاه نخواهد گرفت عنوان کرد: من نمی دانم نژادفلاح چرا این صحبت ها را مطرح کرده است اما باید بگویم وقتی من در باشگاه پرسپولیس نیستم چه کاری می توانم انجام بدهم که وی گفته هیچ کاری نمی تواند بکند. من باید در باشگاه باشم و تصمیمی بگیرم آن وقت بگویند من کاره ای هستم یا نه.

وی در پاسخ به این سوال که نژادفلاح اعلام کرده در جلسه دیروز شما و او با خادم این حکم داده شده، بیان داشت: بله، ما دیروز در وزارت بودیم و جلسه ای هم با خادم برگزار کردیم اما در این باره هیچ صحبتی نشد و نمی دانم خادم چه زمانی این صحبت ها را بیان کرد که نژادفلاح درباره آن صحبت می کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا با تمام این تفاسیر هیات مدیره استعفای شما را قبول نکرد، تصریح کرد: من چند وقت نبودم و همانطور که می دانید غیبت داشتم اما هیات مدیره نتوانست به جای من کسی را بیاورد و اگر می توانست حتما کسی را جایگزین من می کرد. اما حالا که این کار را نکرده پس فقط یک معنی می دهد و آن اینکه هیات مدیره مرا قبول داشت. حالا دیگر درباره موضوعات بعدی من چیزی نمی دانم.

سیاسی در پایان گفت: من اگر به باشگاه رفتم برای این بود که تکلیفم مشخص شود اما در هر صورت من دو روز دیگر از باشگاه خواهم رفت.