ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اقدام عجیب مقام بلندپایه فدراسیون فوتبال


یکی از مقام‌های بلندپایه فدراسیون فوتبال، تأکید دارد تنها اسم و فامیلش در نامه‌ها ذکر نشود و حتماً جلوی اسمش بنویسند "دکتر"!

خبر ورزشی: یکی از مقام‌های بلندپایه فدراسیون فوتبال، تأکید دارد تنها اسم و فامیلش در نامه‌ها ذکر نشود و حتماً جلوی اسمش بنویسند "دکتر"!
 
در ابتدا بعضی از فدراسیونی‌ها تصور می‌کردند این بیشتر شبیه یک شوخی است و می‌توانند در نامه‌ها تنها اسم و فامیل این مقام مسئول را ذکر کنند.
 
اخیراً که یکی از کمیته‌ها نزدیک به 40 نامه را برای امضا برای این مقام مسئول فرستاد، مسئولان این کمیته تازه متوجه شدند حرف‌هایی که گفته می‌شد کاملاً جدی است.
 
نامه‌هایی که برای امضا رفته بود تنها به این دلیل که نام "دکتر" در آنها ذکر نشده، به کمیته فوق بازگشت تا کارمندان مجبور شوند هر 40 نامه را بازنویسی کنند.
 
همین مسئله نارضایتی کارکنان را به همراه داشت و حتی به رئیس فدراسیون فوتبال شکایت بردند که به خاطر یک کلمه نباید کارشان دو برابر شود.
 
حتی رئیس آن کمیته از مقام مسئول خواست که این بار را بی‌خیال شود و از دفعات بعدی در صورت تکرار، نامه‌ها را برگرداند، این مقام گفت هرگز چنین چیزی را نمی‌پذیرد و کارمندان او باید می‌دانستند که وی، دکتر است و باید در نامه‌ها حتماً مقابل نامش دکتر بودنش ذکر شود!
 
این مقام مسئول رابطه گرمی با کارکنان فدراسیون فوتبال و رسانه‌ها ندارد. درباره عملکرد او در فدراسیون هم گزارشی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته و خودش هم ترجیح می‌دهد به هیچ سؤالی پاسخ ندهد.


ویدیو مرتبط :
آمار عجیب سفر خارجی کارکنان فدراسیون فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشتباه عجیب فدراسیون فوتبال در ارسال نمابرها



 

 

اشتباه عجیب فدراسیون فوتبال در ارسال نمابرها

 

نمابرهای هیأت کهگیلویه و بویراحمد به دفتر مشاور املاک در بندرعباس می‌رود!

پس از آنکه طی ماه های گذشته، فدراسیون فوتبال به جای آنکه با یک لوله کش تماس بگیرد و مشکل ساختمان خود را از طریق وی حل کند، اشتباهأ با محمد خاکپور- سرمربی تیم استیل آذین- تماس گرفت، این بار نوبت به اشتباه گرفتن در شماره نمابر دفتر هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویر احمد با یک دفتر فروش املاک در شهر بندرعباس رسیده است.

مدیر این دفتر املاک منطقه خلیج فارس، گفت: نزدیک به چند ماهی است که از دفتر فدراسیون فوتبال نمابرهایی برای اطلاع رسانی به هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویر احمد به دفتر بنده ارسال می شود که بارها این مورد را به دفتر فدراسیون اطلاع داده ام، اما بازهم این نمابرها به دفتر بنده ارسال می شود.

نقوی با بیان اینکه دیگر از این اوضاع خسته شده ام، اظهار کرد: روزی بالغ بر 5 تا 6 نمابر از دفتر فدراسیون به دفترم ارسال می شود که این موضوع باعث کلافگی‌ام شده و مشخص نیست مسوولان فدراسیون فوتبال با این همه تشکیلات هنوز در دفتر تلفن خود شماره های هیأت های استانی را ندارند که دست به این اشتباهات می زنند. واقعأ برای ورزشی با این همه طرفدار جای تأسف دارد.

در آخرین نمابر ارسال شده خطاب به مسوولان هیأت فوتبال کهگیلویه و بویر احمد، اسامی داوران و ناظرینی از این استان جهت قضاوت بازی دو تیم سپاهان نوین اصفهان و آبفا تهران از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور در تاریخ 22 آذرماه سال جاری دیده می شود که به امضای مسعود عنایت - رییس کمیته داوران- و مهدی محمد نبی- دبیرکل فدراسیون فوتبال- رسیده است و به صورت اشتباه به دفتر املاکی واقع درشهرستان بندرعباس ارسال شده است.