ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اقدام عجیب مسئول سابق فدراسیون و تعجب علی كفاشیان



اخبار,اخبار ورزشی ,فدراسیون فوتبال

عضو سابق تیم ملی که با رسوایی اخلاقی اش آبروی ایران را برد، دوباره خبر ساز شد!

یکی از مسئولان سابق فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب، برای فردی که اخیراً آبروی ایران را در دنیا برده، حکم «نگهبانی» زده است.

ماجرا از این قرار بود كه در جریان یكی از بازی‌های ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون، یكی از مسئولان تیم امید حركتی غیراخلاقی انجام داد كه كارش به دادگاه كشید. این اقدام او باعث شد تا آبروی ایران در دنیا برود. خیلی از رسانه‌های دنیا این خبر را منتشر كردند و روی آن مانور دادند. دادگاه هم این ‌فرد خاطی را محكوم به پرداخت جریمه كرد و در نهایت، همه چیز به ضرر ایران تمام شد. به نظر می‌رسید پس از آبروریزی بزرگ، این فرد دیگر در فدراسیون فوتبال جایی نداشته باشد اما یكی از مسئولان سابق كه خودش او را آورده بود، باز هم حكم همكاری‌‌اش را با فدراسیون صادر كرد!

این مقام مسئول كه ظاهراً آبروی ملی برایش اهمیت نداشت و مثل همیشه می‌خواست تمام انتصاب‌ها تنها توسط خودش صورت بگیرد، طبق حكمی این ‌فرد را به عنوان یكی از نگهبان‌های كمپ معرفی كرد كه همین مسئله با دلخوری شدید كفاشیان همراه شد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال كه به خاطر كار زشت آن ‌فرد از سوی تمام رسانه‌ها تحت فشار بود، به محض اینكه متوجه شد چنین حكمی صادر شده، آن را باطل كرد و از آن مقام سابق، انتقاد كرد. كفاشیان پیش از این هم به بعضی انتصاب‌ها در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اعتراض داشت اما ترجیح داد تا فردی را بیكار نكند. این مقام مسئول خانواده منشی دفترش را در بخش‌های مختلف فدراسیون مشغول كرد‌؛ از برادرها بگیرید تا پدر!
اخبار ورزشی - خبر ورزشی


ویدیو مرتبط :
چرا فدراسیون كفاشیان بهترین فدراسیون 2012 قاره کهن شد؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارشی حیرت‌انگیز به كفاشیان درباره تخلف یك مسئول فدراسیون



 

 

گزارشی حیرت‌انگیز به كفاشیان درباره تخلف یك مسئول فدراسیون

 

به گزارش خبرنگار ورزشی شبكه خبری آتی نیوز، یكی از مسئولان فدراسیون فوتبال در سفری كه به خارج از كشور داشت در یكی از میهمانی‌ها كه در شرق آسیا برگزار شده، شركت كرده و لبی هم تر می‌كند.

زمانی كه یكی از مسئولان عربستانی به این مسئول می‌گوید مگر شما ایرانی‌ها هم نوشیدنی الكل‌دار استفاده می‌كنید این مسئول می‌گوید در ایران نه ولی در خارج از ایران كه اشكالی ندارد.

این اتفاق به گوش علی كفاشیان رئیس فدارسیون می‌رسد و قرار است با این مسئول به زودی برخورد شود و یا حداقل به او گفته شود كه در سفرهای خارجی نیز مراعات مسایل اساسی را بكند.