ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اقدام جالب رونی کلمن قبل از خروج از ایران



اخبار,اخبار ورزشی , رونی کلمن

قهرمان پرورش اندام جهان هنگام ترک ایران کمتر از یک سوم مبلغ پیشنهادی اش را دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان بر روی حساب اینستاگرام خود پستی در خصوص حضور رونی کلمن در ایران منتشر کرد.

مازیار ناظمی در حساب اینستاگرام خود آورده است:"رونی کلمن را بی محاسبه آوردیم و با هیاهو هم ردش کردیم ولی یک نکته جالب داشت شبی که می خواست برگرده از هفده هزار دستمزدش فقط پنج هزارتا برداشت گفت من برنامه ای اجرا نکردم حق من همین قدر است".

رونی کلمن قهرمان هشت دوره مسابقات پرورش اندام مستر المپیا چهارشنبه شب هفته گذشته برای برگزاری سه سمینار بدنسازی به ایران آمد اما مجوز برگزاری این سمینارها صادر نشد و کلمن بدون برگزاری سمینار و کلاس جمعه شب ایران را به مقصد کشورش ترک کرد.

اخبار ورزشی - خبرگزاری صدا و سیما

 


ویدیو مرتبط :
رونی کلمن در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرچم ایران در دست عراقی‌ها/اقدام جالب هواداران برای دوستی بیشتر



اخبار,اخبارورزشی,جام ملتهای اسیا

هواداران تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق پیش از آغاز بازی و در ورودی ورزشگاه کانبرا در حال تشویق تیم‌های ملی کشورشان هستند.

به گزارش جام نیوز، در حدود یک ساعت تا شروع تیم‌های ملی ایران و عراق در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا هوادارانی از دو تیم پشت درب ورزشگاه به صورت گروهی مشغول تشویق تیم‌هایشان هستند.

مقابل استادیوم 21 هزار نفری شهر کانبرا، فضای جالبی از حضور تماشاگران ایجاد شده است. گروهی از تماشاگران عراقی با در دست داشتن پرچم‌های کشورشان به سر دادن سرودهای حماسی عربی می‌پردازند.

در فاصله 20 متری آنها نیز ایرانیان با سر دادن شعار "خلیج همیشه فارس" و "عراق بداند، ایران برنده است"، به تشویق تیم ملی ایران می‌پردازند.

پرچم کشورمان فراوان در میان تماشاگران وجود دارد و اکثر آنها هم چه زن و چه مرد لباس های تیم ملی فوتبال ایران را به تن کرده‌اند.

یکی از نکات جالب توجه، حضور تماشاگران که می‌توان گفت تعدادشان نزدیک به یکهزار نفر می‌شود، این است که بعضی از عراقی‌ها پرچم ایران را هم به دست دارند.

مقابل ورودی استادیوم افرادی که بعضا عراقی هستند، تی شرت هایی را به فروش می رسانند که نیمی از آن به رنگ زرد استرالیایی و نیمی دیگر پرچم عراق یا ایران است. ظاهرا برای آنها فرقی نمی‌کند که چه لباس و پرچمی را بفروشند.

تاکنون هیچ گونه درگیری و احیانا حاشیه‌ای بین تماشاگران دو تیم زخ نداده است.

 برخی تماشاگران نیز در اقدامی جالب پیراهن‌هایی بر تن کرده‌اند که نیمی از آن پرچم ایرانی و نیمی پرچم استرالیاست. برخی نیز لباس‌هایی بر تن دارند که روی آن شعارهایی در حمایت از خلیج فارس نوشته شده است.

بلیت‌های مسابقه در دو نوع 29 و 49 دلاری مقابل استادیوم به فروش می‌رسد.

یکی دیگر از حاشیه‌های جالب توجه پیش از آغاز مسابقه تیم ملی فوتبال ایران و عراق استقبال خبرنگاران استرالیایی و کره‌ای از این مسابقه است.

تاکنون حدود 1000 نفر در درب ورودی ورزشگاه حضور دارند و درب استادیوم بر روی آنها باز است و تماشاگران ایرانی و عراقی هر دو از یک ورودی وارد استادیوم می‌شود.


 اخبار ورزشی  -  جام نیوز