ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشین: اولویتم فولاد است


‌مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان می گوید مذاکراتم با استقلال تهران خیلی جدی نبوده و قطعا اولویت من فولاد است.

خبرگزاری ایسنا: آرش افشین در گفت و گویی  اظهار کرد: مذاکراتم با استقلال به آن صورتی که در رسانه ها مطرح شده است، صحت ندارد و خیلی جدی نیست. من هنوز تصمیمی نگرفته ام ولی قطعا اولویتم با فولاد است.

وی با بیان این که هر بازیکنی دوست دارد در فولاد بازی کند، گفت: طی چند روز آینده به باشگاه می روم تا صحبت کنیم و ببینم شرایط به چه صورتی است.

مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه درباره جدایی حسین فرکی از این تیم عنوان کرد: همگی دوست داشتیم که فرکی در تیم بماند. به هر حال ما دو سال با او کار کردیم و همگی او را دوست داریم ولی او باتوجه به شرایطی که داشت، نمی توانست بماند.

وی ادامه داد: من هم به شخصه بسیار علاقه داشتم که او در فولاد بماند، چرا که با او راحت بودیم و شرایط بسیار خوبی داشتیم ولی همانطور که گفتم او به دلیل مشکل جسمانی ای که داشت دیگر نمی توانست ادامه دهد. برای فرکی آرزوی موفقیت می کنم.

افشین همچنین درباره دراگان اسکوچیچ، سرمربی جدید فولاد هم گفت: او فصل گذشته همراه با ملوان نتایج بسیار خوبی کسب کرد. امسال کارمان از فصل قبل بسیار سخت تر است، چرا که انتظارات از تیم ما بسیار بالاتر رفته است. این که بخواهیم جایگاه مان را حفظ کنیم، بسیار سخت است ولی امسال هم با تمام قدرت وارد مسابقات می شویم تا بتوانیم قهرمانی سال گذشته مان را تکرار کنیم.


ویدیو مرتبط :
فولاد خزر پیشرو | فولاد vcn150 فولاد spk فولاد mo40 فولاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرش افشین قراردادش را با تیم فولاد خوزستان تمدید کرد



اخبار ,اخبار اقتصادی ,آرش افشین

 

اخبار ورزشی -  آرش افشین قراردادش را با تیم فولاد خوزستان تمدید کرد

مسوول کمیته نقل وانتقالات هیات فوتبال خوزستان گفت: آرش افشین مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان قراردادش رابرای ادامه همکاری با این تیم به مدت دوسال دیگر تمدید کرد.

ˈعلی جرفی ˈ عصردوشنبه به خبرنگارایرنا افزود: این بازیکن امروز با حضور در کمیته نقل و انتقالات قرارداد خود را به ثبت رساند.

وی گفت: امروز آخرین روز نقل وانتقالات ویژه بازیکنان ایرانی بود، لیکن بازیکنان خارجی تا روزدوم مردادماه فرصت دارند تا با تیمهای ایرانی قرار داد امضا کنند.

جرفی خاطرنشان کرد که احتمال دارد که این فرصت برای بازیکنان خارجی تمدید شود.

اخبار ورزشی - ایرنا