ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشین‌ قطبی، سرمربی جدید پرسپولیس؟


شاید باورکردنی نباشد اما پرسپولیس از همین حالا یارگیری برای نیم‌فصل را آغاز کرده است. تعجب نکنید اما دیروز یک بازیکن لیگ برتری مدعی شد نیم‌فصل دوم قرار است برای پرسپولیس بازی کند.

خبر ورزشی: به گفته این بازیکن، یک نفر به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس با او تماس گرفته و گفته ما برای نیم‌فصل دوم که افشین قطبی سرمربی پرسپولیس می‌شود به تو نیاز داریم!

اگرچه قطعاً مدیران باشگاه پرسپولیس این خبر را تكذیب خواهند كرد و به هیچ‌وجه زیر بار برنامه‌شان برای اخراج برانكو نمی‌روند اما منابع آگاه می‌گویند همین كه باشگاه پرسپولیس برای برانكو خانه اجاره نكرده و به گفته نزدیكان برانكو دنبال قرارداد سه ماهه برای اجاره خانه ایوانكوویچ هستند، نشان می‌دهد پرسپولیسی‌ها به همكاری درازمدت با برانكو فكر نمی‌كنند.

شایعه‌سازان می‌گویند برانكو هفته هفتم لیگ برتر پانزدهم را نخواهد دید و در صورت تداوم ناكامی‌های مجموعه سرخ‌ خیلی زود بركنار خواهد شد اما حتی اگر در ادامه لیگ برعكس سه هفته اول نتایج خوبی بگیرد هم فقط تا پایان نیم‌فصل اول سرمربی پرسپولیس خواهد بود.
انگار بازی با ذوب‌آهن آخرین فرصت برانكو برای تركیب و تعویض‌های مستقل است و اگر در این بازی نتیجه نگیرد، از هفته پنجم باید به اجبار از اعضای كادرفنی مشورت بپذیرد!

محدود كردن اختیار برانكو استارت اجرایی پروژه عبور از سرمربی پرسپولیس است و قدم‌های بعدی منجر به حذف او خواهد شد. توقع نداریم باشگاه پرسپولیس در شرایط فعلی این خبر را تأیید كند اما گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها دنبال افشین قطبی هستند و می‌خواهند مشكل مالیاتی او را حل كنند تا صندلی برانكو را به افشین بدهند.


ویدیو مرتبط :
افشین قطبی : سرمربی ایده‌ آل تیم ملی ایران | سانسور نام وریا در برنامه خندوانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عملکرد پرسپولیس با سرمربی گری افشین پیروانی



اخبار,اخبار ورزشی,افشین پیروانی

 

اخبار ورزشی - عملکرد پرسپولیس با سرمربی گری افشین پیروانی /7 پیروزی تحت تاثیر شعارهای منفی

افشین پیروانی دوباره به پرسپولیس برگشت. این، سومین پست پیروانی در جمع سرخپوشان است.

 او در برهه از زمان بازیکن این تیم بود، بعد مربی شد و سپس عنوان سرمربی گری را به خود اختصاص داد. در دور جدید هم مربی تیم خواهد بود. پیروانی به محض اتمام فصل گذشته، با چند اسپانسر به توافق رسیده بود تا به نوعی مدیریت پرسپولیس را به دست آورد ولی این اتفاق رخ نداد و در نهایت تیمی که حمید استیلی به وزارت ورزش پیشنهاد داده بود، وارد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شد.

 

اما افشین پیروانی در فصل هشتم، به عنوان کمک افشین قطبی، با پرسپولیس عقد قرارداد کرد. این دو افشین اما نتوانستند موفقیت های فصل هفتم قطبی با استیلی را تکرار کنند و پرسپولیس در فصل هشتم فقط نام یک مدعی را یدک می کشید. در هفته چهاردهم لیگ هشتم، وقتی پرسپولیس در هوای مه آلود و با اشتباهات سعید مظفری زاده در اعلام پنالتی، با صبای قم به تساوی 2-2 رسید، قطبی از ایران رفت تا افشین پیروانی سرمربی تیم شود.

 

تماشاگران پرسپولیس اما هرگز روی خوشی به پیروانی نشان ندادند و همواره نسبت به حضور این مربی روی نیمکت تیم محبوب شان به عنوان نفر اول، حساسیت نشان می دادند تا جایی که باشگاه پس از 12 بازی مجبور به استخدام نلو وینگادا شد. پیروانی در مورد شرایط آن روزها، یک خاطره جالب دارد که همواره آن را تعریف می کند: وضعیت سکوها بر علیه من به گونه ای بود که گاهی اوقات، قبل از آن که قرآن خوانده شود، پیش از آن که من ترکیب را در رختکن به بازیکنان بگویم، علیه ام شعار می دادند.

 

حالا بد نیست عملکرد پرسپولیس با سرمربی گری افشین پیروانی را ببینید:

 

هفته

بازی

ورزشگاه

توضیحات

1

شانزدهم

پیکان 2- پرسپولیس 2

رجایی قزوین

نیکبخت در این بازی دوبار پنالتی پرسپولیس را به بدن محمد محمدی گلر پیکان کوبید.

2

هفدهم

پرسپولیس یک - استقلال اهواز صفر

آزادی تهران

نبی الله باقری ها در دقیقه 83، پرسپولیس را از شکست فراری داد.

3

هجدهم

راه آهن یک - پرسپولیس 2

آزادی تهران

گل زیبای ابراهیم توره در این بازی، هرگز از خاطر اهالی فوتبال نمی رود. پرسپولیس در 5 دقیقه پایانی هم در زمین بازی زیر فشار بود و هم از روی سکوها آن هم با وجودی که برنده بازی بود.

4

نوزدهم

پرسپولیس یک - سایپا یک

آزادی تهران

درخشش کریم باقری، مانع از شکست پرسپولیس شد. گلزنی توره در این بازی نیز ادامه داشت.

5

بیستم

پاس همدان صفر - پرسپولیس 3

قدس همدان

توره این بار دو گل زد تا تیم بحران زده پاس، حرفی برای گفتن نداشته باشد.

6

بیست و یکم

پرسپولیس صفر- ملوان 2

آزادی تهران

آتش اختلافات بین هواداران و پیروانی شعله ور شد تا تمرکز تیم، بر روی شعارهای سکو باشد تا کسب پیروزی.

7

بیست و دوم

ذوب آهن 3- پرسپولیس یک

فولادشهر اصفهان

ذوب آهن با اینکه دو اخراجی در این بازی داشت ولی به راحتی آب خوردن سرخپوشان را شکست داد. برای اولین بار، شعار علیه کادرفنی پرسپولیس به شهرستان ها هم کشید. توره این بار پنالتی گل زد.

8

بیست و سوم

پرسپولیس یک - فولاد صفر

آزادی تهران

گل ضربه پنالتی مازیار زارع گل نمی شد، زیر فشار آن اعتراضات در روز بازی، پرسپولیس نمی توانست برنده باشد.

9

بیست و چهارم

مس یک - پرسپولیس یک

باهنر کرمان

میدانداری علی کریمی برای پرسپولیس خوش یمن بود و با اینکه پیروانی در کرمان هم از شعارها بی نصیب نبود ولی سرخپوشان امتیاز گرفتند.

10

بیست و پنجم

پرسپولیس یک - پیام صفر

آزادی تهران

ایوان پترویچ در دقیقه 2+90 از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس گل زد ولی بعد از برد سرخپوشان هم شعارها علیه کادرفنی ادامه یافت و جو واقعا مسموم بود. در این بازی هم رحمان رضایی اخراج شد هم نیکبخت.

11

بیست و ششم

پگاه یک - پرسپولیس 2

سردار جنگل رشت

 

 

پگاه رشت نیز بسیار بحران زده بود و این یک خوش شانسی برای پرسپولیسی ها بود که با چنین تیمی بازی کنند. سرخپوشان با گل های ابراهیم توره و کریم باقری برنده بودند.

 

با این حساب، افشین پیروانی در دوران سرمربی گری اش در لیگ برتر، 11 بازی روی نیمکت نشست که حاصل آن 6 برد 3 تساوی و 2 باخت بود. او در جام حذفی مقابل تیم صنایع طلایی سمنان هم روی نیمکت سرخپوشان نشست که در آن بازی نیز پرسپولیس برنده از زمین خارج شد تا 12 بازی، 7 برد،  3 تساوی و 2 باخت، حاصل کار افشین پیروانی به عنوان سرمربی در پرسپولیس باشد.

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین