ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشای جزئیات پرونده شکایت رینالدو از استقلال/ کسر امتیاز مطرح نیست!



افشای جزئیات پرونده شکایت رینالدو از استقلال/ کسر امتیاز مطرح نیست!

ورزشی: مسئولان باشگاه استقلال در پرونده رای کمیته انضباطی فیفا در خصوص پرونده شکایت "رینالدو "و پرداخت مطالبات مالی این مهاجم پرویی، فقط یک صرافی را به عنوان مقصر اعلام کرده‌اند، در حالی که بررسی این پرونده جزئیات دیگری را افشا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از قطعی شدن رای کمیته انضباطی فیفا مبنی بر محکومیت باشگاه استقلال به پرداخت مطالبات مالی "رینالدو"، مسئول پرونده شکایت رینالدو از استقلال در کمیته انضباطی فیفا، ابتدا ایمیلی را به این باشگاه تهرانی ارسال کرد.  وی در متن این ایمیل از مسئولان باشگاه استقلال خواست طلب 110 هزار دلاری این مهاجم پرویی را به شماره حساب بانکی در کشور پرو پرداخت کنند.

باشگاه استقلال هم به علت تحریم‌های بانکی، طی یک هفته و در سه قسط این پول را از طریق یک صرافی به حساب اعلام شده واریز کرد و رسید این پرداخت‌ها را به فدراسیون فوتبال تحویل داد تا برای پایان بخشیدن به این پرونده، پرداخت شدن بدهی این بازیکن به فیفا به صورت رسمی اعلام شود.

پس از این اقدام و بعد از مدتی بازهم از طرف مسئول رسیدگی به پرونده "رینالدو" ایمیلی به باشگاه استقلال ارسال می‌شود که با توجه به ارائه رسید، پولی به حساب رینالدو در بانک پرویی واریز نشده است. با پیگری مسئولان باشگاه استقلال، مشخص می‌شود صراف این مبلغ را اشتباه به حساب دیگری واریز کرده است.

درحالیکه استقلالی‌ها برای حل این مشکل به سراغ صرافی رفته و کش مکش‌هایی بین طرفین ایجاد می‌شود، مسئول رسیدگی به پرونده "رینالدو" در کمیته انضباطی فیفا ایمیل جدیدی را به این باشگاه تهرانی ارسال کرده و همان ایمیل را هم برای فدراسیون فوتبال جهت اطلاع رسانی، ارسال می‌‎کند.

دراین بین بحث نامه رسمی از سوی کمیته انضباطی فیفا و تهدید به کسر امتیاز مطرح نشده است. البته در این ایمیل شماره حساب جدیدی از بانکی در انگلستان اعلام و به باشگاه استقلال هشدار داده است در نخستین فرصت مبلغ مطالبات "رینالدو" را طبق حکم اعلام شده از سوی فیفا، به این حساب واریز کند، در غیر اینصورت جرایم بعدی فیفا علیه باشگاه استقلال اعمال می‌شود./مهر

 


ویدیو مرتبط :
استقلال در خطر کسر امتیاز قرار گرفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشای جزئیات تازه از پرونده قتل



 

 

 

 

با پیشرفت تحقیقات جزئیات جدیدی از اعمال مجرمانه جوان متهم به قتل برملا شد. ساعت ۸ شب ۲۸ مهر امسال مأموران كلانتری ۱۶۰ خزانه از وقوع یك شلیك گلوله و زخمی شدن یك مرد با خبر شدند.


مأموران با حضور در محل حادثه دریافتند یك مرد ۴۰ ساله به نام عباس بر اثر اصابت یك گلوله به بدنش به شدت زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان هفتم تیر به قتل رسیده است.


روشن ، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران درباره این پرونده گفت: تحقیقات نشان داد این فرد به مغازه‌داران مدعی شده‌ است جوان ۱۹ ساله‌ای به نام حسین وی را به قتل رسانده ‌است.

 

وی افزود: تحقیقات آغاز شد تا اینكه یك مرد جوان به نام حسین ۱۹ ساله دستگیر شد و از وی یك قبضه سلاح كمری به همراه خشاب و گلوله به دست آمد. این فرد در ابتدا مدعی شد از قتل عباس اطلاعی ندارد اما سپس به ارتكاب قتل اعتراف كرد و مدعی شد به عباس مقدار زیادی داروهای نیروزا و مكمل‌های غذایی داده است و بر سر تسویه حساب پول آن با یكدیگر درگیر شده‌اند.

 

بازپرس روشن گفت: تحقیقات ادامه یافت تا اینكه این فرد در ادعایی تازه مدعی شد كه اسلحه متعلق به عباس بوده است و عباس به سمت وی نشانه رفته اما در یك زد و خورد متوجه شلیك شدن گلوله و مرگ عباس شده است.

 

وی اضافه كرد: این بار تحقیقات توسط كارشناسان سلاح آغاز شد اما مشخص شد مسیر تیر به گونه‌ای بوده كه حسین شلیك كننده بوده است و امكان شلیك تیر به صورت بی‌هدف منتفی شد.

 

همچنین مشخص شد حسین تعدادی از فشنگ‌ها را به یكی از دوستانش داده تا وی فشنگ‌ها را به دست پدرش برساند كه همین امر نشان داد حسین از پیش تصمیم به این كار گرفته است.

 

بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران گفت: پدر حسین به اتهام اختفای ادله جرم دستگیر و بازداشت شد اما مدعی شد پسرش تا كنون دست به هیچ اقدام مجرمانه‌ای نزده است.

 

روشن افزود: تحقیقات پیشرفت‌های خوبی داشت تا اینكه مشخص شد حسین در ۳ اداره مختلف و پایگاه مختلف پلیس آگاهی پرونده مفتوح دارد و تحت تعقیب است.

 

در سوابق حسین مشخص شد این فرد به اتهام سرقت مسلحانه و همچنین زورگیری مدتهاست فراری است و با چندین نفر از دوستانش باندهای مختلف سرقت را پایه‌ریزی كرده است.