ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشاگری های مجاهد خذیراوی از ماجرای میهمانی رفتنش



اخبار,اخبارورزشی,مجاهدخزیراوی

مجاهد خذیراوی از اتفاقات سال 80 و محرومیتش از فوتبال دل پری دارد و دست به افشاگری می زند.

بازیکن سابق استقلال و تیم ملی، درباره اتفاقات آن سال می گوید: «ببین خدا شاهد است اگر من کاری کرده باشم. فقط یک جشن تولد رفته بودم. اگر کاری می کردم، دلم نمی سوخت. به روح پدرم اگر تهمت هایی که به من زده بودند درست بود، اینقدر نمی سوختم. ولی مجاهد خذیراوی هیچ کاری نکرد. من را پیش خانواده ام خراب کردند.

 

ببیند با مجاهد خذیراوی به خاطر حضور در یک تولد چکارها کردند آنوقت طرف را از داخل تانکر آب بیرون آورده اند، ولی محرومش نکردند. یا آنهایی که فرار کردند را، چیکار کردند؟ تازه پست و مقام هم گرفتند. کسی که از پنجره بیرون پرید را نگرفتند؟ با او چیکار کردند؟ آن وقت مجاهد خذیراوی که یک جشن تولد رفت و 16 سالش بود، باید اینقدر محروم می شد؟

 

شما از بچه 16 ساله چه توقعی دارید؟ الان بازیکن 30 ساله خیلی کارهای بدتر می کند. من که فقط 16 سالم بود. چیزی بلد نبودم. داخل خوابگاه بودم. اگر من کاری کردم تقصیر بزرگ ترها بود. من را از آبادان آوردید تهران، باید از من مواظبت می کردید. باید به من چیزهایی را یاد می دادید. تک و تنها افتاده بودم در یک خوابگاه. از من 16 ساله چه توقعی دارید؟» گفت و گوی کامل مجاهد را می توانید امروز در خبرورزشی بخوانید.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
ایرج نوذری ماجرای به کُما رفتنش را فاش کرد/اختصاصی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از ادامه ماجرای «پارچین» تا افشاگری‌های «نیویورک تایمز»/ایران مشغول انجام فعالیت‌های پاکسازی در پارچین



در تعطیلات چه گذشت؟

از ادامه ماجرای «پارچین» تا افشاگری‌های «نیویورک تایمز»

در چند روزی که مردم ایران به دلیل پشت‌ هم بودن تعطیلات یا در سفر و یا در منزل مشغول استراحت بودند، عرصه سیاست بین‌الملل مانند همیشه، دستخوش تحولات فراوانی بود؛ از تحولات مربوط به برنامه هسته‌ای ایران گرفته تا ادامه رویه پیشین آمریکا در دنبال کردن همزمان سیاست مذاکره و اعمال فشار.

 

در چند روزی که مردم ایران به دلیل پشت‌ هم بودن تعطیلات یا در سفر و یا در منزل مشغول استراحت بودند، عرصه سیاست بین‌الملل مانند همیشه، دستخوش تحولات فراوانی بود؛ از تحولات مربوط به برنامه هسته‌ای ایران گرفته تا ادامه رویه پیشین آمریکا در دنبال کردن همزمان سیاست مذاکره و اعمال فشار.

 

روز پنجشنبه یازدهم خرداد، بار دیگر موضوع «پارچین» به بالاترین اخبار رسانه‌های جهان بازگشت. این بار ادعای مطرح شده از سوی برخی دیپلمات‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این بود که ایران مشغول انجام فعالیت‌های پاکسازی در پارچین است.

این دیپلمات‌ها همچنین ادعا کردند، تصاویر ماهواره‌ای نشان دهنده تخریب یک ساختمان در این مجموعه است که بازرسان آژانس نسبت به آن مظنون بوده‌اند.

 

دیگر خبر مهم این روز، هشدار «نوری المالکی»، نخست وزیر عراق نسبت به احتمال وقوع جنگی جدید در منطقه خاورمیانه بود. وی با اشاره به کاهش منابع آب در منطقه و همچنین اختلافات کنونی موجود بر سر این منابع، نسبت به بالا گرفتن این اختلافات و منجر شدن آن به جنگی جدید در منطقه هشدار داد؛ وی این سخنان را در جریان کنفرانسی که به منظور بررسی همین موضوع در بغداد برگزار شده بود، گفت.

 

افزون بر این، در همین روز بود که سفر سردار محمد علی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران ایران به جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس، به طور گسترده‌ای مورد توجه مطبوعات منطقه و جهان قرار گرفت. هرچند مقامات اماراتی این بار از اظهارنظر در این باره خودداری کردند، این سفر باعث شد، موضوع ادعای امارات نسبت به جزایر ایرانی خلیج فارس، بار دیگر به بالاترین اخبار رسانه‌های جهان بازگردد.

 

بنا بر این گزارش، سرانجام در همین روز، در آن سوی دنیا، دستگاه قضایی انگلیس، حکم بازگرداندن «جولیان آسانژ»، مؤسس سایت افشاگر «ویکی لیکس» را به سوئد صادر کرد. آسانژ در سوئد به ارتکاب جرایم جنسی متهم شده بود، ولی خود وی و طرفدارانش بر این باورند که حکم وی سیاسی بوده و با فشار آمریکا صادر شده است.

جمعه دوازدهم خرداد، با انتشار گزارش جنجالی روزنامه «نیویورک تایمز» درباره عامل حملات سایبری به جمهوری اسلامی ایران همراه بود.

بنا بر گزارش مفصل منتشره در این روزنامه، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا شخصاً دستور حمله سایبری به ایران به وسیله ویروس «استاکس نت» را صادر کرده بود. به نوشته این روزنامه، عملیات ضربه زدن به برنامه هسته‌ای ایران ـ که از زمان ریاست جمهوری جورج بوش آغاز شده بود ـ در دوره اوباما ادامه یافت و فرمان مستقیم وی، موجب تسریع حملات سایبری علیه ایران شد.

 

در همین روز، دادگاهی در آمریکا ـ که مسئول بررسی پرونده گروهک منافقین است ـ اعلام کرد، وزارت خارجه آمریکا، چهار ماه مهلت دارد درباره باقی ماندن نام این گروه در فهرست گروه‌های تروریستی ایالات متحده و یا خروج از آن تصمیم بگیرد.

دادگاه یاد شده با طرح این ادعا که کلینتون تاکنون در مورد ارائه شواهد مورد نیاز در این باره کُند عمل کرده، خواهان تصمیم‌گیری زود‌تر وی درباره سرنوشت این گروه شد.

 

شنبه سیزدهم خرداد، دادگاه جنایی مصر با تشکیل نشست نهایی بررسی پرونده «حسنی مبارک»، رئیس جمهور مخلوع این کشور، وی را به حبس ابد محکوم کرد. علاوه بر مبارک، «حبیب العادلی»، وزیر کشور وی نیز به حبس ابد محکوم شد؛ اما علا و جمال، فرزندان مبارک از اتهامات وارده تبرئه شدند. این حکم با خشم گسترده انقلابیون مصر روبه‌رو شد که خواهان اعدام مبارک بودند و آن‌ها با برگزاری تظاهرات‌های پی‌درپی، خشم خود را نسبت به حکم دادگاه اعلام کردند.

در همین روز، نشست دو روزه اتحادیه اروپا ـ روسیه در سنت پترزبورگ آغاز به کار کرد. علاوه بر موضوعات مربوط به همکاری‌های دوجانبه، مسائل مربوط به سوریه و ایران، از جمله موضوع برنامه هسته‌ای ایران، جزو دستور کارهای این نشست اعلام شده بود.

یکشنبه چهاردهم خرداد، هشدارهای مقام معظم رهبری به غرب و اسرائیل در جریان سخنرانی ایشان در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بازتاب بسیار گسترده‌ای میان رسانه‌های جهان پیدا کرد. حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی، هشدار دادند که هر گونه حرکت ناشایست از سوی این رژیم، چون صاعقه‌ای بر سر خودشان فرود خواهد آمد.

 

در همین روز، روزنامه آلمانی «اشپیگل» از نصب موشک‌های هسته‌ای از سوی رژیم صهیونیستی روی زیردریایی‌های آلمانی خریداری شده توسط این رژیم خبر داد.

به گزارش این روزنامه، دولت آلمان با وجود آگاهی نسبت به احتمال انجام چنین کاری از سوی رژیم صهیونیستی، تاکنون سه زیردریایی از نوع «دلفین» را در اختیار این رژیم گذاشته و حتی تخفیف‌های چشمگیری نیز در این رابطه برای رژیم صهیونیستی قائل شده است.

 

سرانجام روز دوشنبه پانزدهم خرداد، معاون وزارت خزانه داری آمریکا در جریان سفرش به سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد، ایالات متحده و رژیم صهیونیستی، در مورد وضع دور جدیدی از تحریم‌ها علیه ایران در صورت موفقیت آمیز نبودن مذاکرات مسکو به توافق رسیده‌اند.

 

در همین روز اعلام شد که نشست بعدی میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، روز جمعه نوزدهم خرداد در وین برگزار خواهد شد. یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس ضمن اعلام این خبر از ایران خواست، زمینه دسترسی فوری با مرکز نظامی پارچین را برای بازرسان آژانس فراهم کند. اما اواخر وقت همین روز، بار دیگر اخباری مبنی بر مشکوک بودن آژانس نسبت به فعالیت‌های پاکسازی ایران در پارچین منتشر شد.

افزون بر این، در خبری مربوط به وضعیت نیروهای خارجی مستقر در افغانستان، اعلام شد خروج نیروهای ناتو از این کشور به جای پاکستان، از راه آسیای مرکزی و از خاک سه کشور ازبکستان، قرقیزستان و قزاقستان انجام خواهد گرفت. این امر نشان دهنده آن بود که ناتو نتوانسته در اجلاس اخیرش در شیکاگو با مقامات پاکستانی به توافق رسیده و آن‌ها را راضی به استفاده از خاک این کشور برای خروج نیروهای خود کند./تابناک