ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشاگری ماجدی درباره فرهاد مجیدی!


فصل قبل در حالی که رسانه ها مطلع نشدند رایزنی هایی برای بازگشت شماره 7 محبوب به استقلال شده بود.

خبر آنلاین: میرشاد ماجدی سرپرست فصل قبل استقلال، جزو مسولانی بود که بعد از خداحافظی این بازیکن گفت پیراهن شماره 7 این تیم بایگانی می شود. البته او در مصاحبه ای که فصل قبل انجام داد اعلام کرد نظری جویباری می داند چرا پیراهن فرهاد را به کسی نمی دهند. میرشاد در توضیح حرف های آن روزش می گوید: «آن موقع می گفتند قرار است فرهاد مجیدی برگردد و برای استقلال بازی کند. من به خاطر همین چنین مصاحبه ای کردم. بالاخره فرهاد جزو بازیکنان تاثیرگذار ما بود و مردم دوستش دارند. همانجا گفتم آقای جویباری بیشتر از مسئله با خبر هستند. همان موقع چند بازیکن شماره 7 را می خواستند اما قرار شد این شماره را به کسی ندهیم.» او ادامه می دهد: «روزهای اول حضور آقای افشارزاده بود که می گفتند مجیدی احتمالا برمی گردد. خبر هم رسانه ای نشد. دو سه روز بحثش شد. ما گفتیم پیراهن را نگه داریم تا تکلیف فرهاد روشن شود. همان فصل شماره 10 اکبرپور را نگه داشته بودیم اما وقتی دیدیم برنگشت، این شماره را به شهباززاده دادیم. اتفاقا سجاد هم خیلی بازیکن خوبی از آب در آمد و این شماره برازنده اش بود.»

او درباره بحث هایی که این روزها بر سر شماره 7 پیش آمد، می گوید: «فکر کنم در فوتبال دنیا اینطور نیست که دیگر لباس را به کسی ندهند. من فکر می کنم خود فرهاد باید این شماره را به کسی بدهد که لیاقتش را دارد. اگر به قبل برگردیم بازیکنی مثل نامجو مطلق شماره 7 را می پوشید که فوق العاده خوب بازی می کرد.


ویدیو مرتبط :
بازگشت فرهاد مجیدی شعار زیبای فرهاد مجیدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مظلومی به افشاگری فرهاد مجیدی



فارس- عضو كمیته انضباطی باشگاه استقلال گفت: مجیدی نباید می‌گذاشت ناراحتی‌اش به حاشیه كشیده شود و باید حرف‌هایش را به باشگاه می‌زد.

 

غلامحسین مظلومی در مورد جلسه كمیته انضباطی فرهاد مجیدی عنوان كرد: هنوز اطلاعی در مورد تشكیل جلسه نداده اند اما امیدوارم این موضوع هر چه زودتر حل شود.

وی افزود: مجیدی بازیكن بزرگ و عزیز ماست. او هم به لحاظ اخلاقی و هم فنی مورد تایید همه است اما چون در یك جلسه تمرینی شركت نكرده بود كادرفنی از باشگاه خواست از او توضیح بخواهند.

مظلومی ادامه داد: مجیدی نباید حرف هایش را در مصاحبه با رسانه ها می گفت. او می توانست صحبت هایش را در باشگاه مطرح كند. این اتفاقاتی كه افتاده نه به نفع خودش است و نه باشگاه استقلال. تیم در این شرایط نیاز به آرامش دارد. من همیشه حامی مجیدی بودم و از طرفداران پروپاقرص او هستم اما نباید به حاشیه برود. او باید الگوی اخلاقی كل تیم باشد.

این عضو كمیته انضباطی باشگاه استقلال در مورد اینكه مجیدی مدعی شده باشگاه به او اتهام بی تعصبی زده است، گفت: مجیدی همیشه با تعصب و با غیرت بوده است. از طرف بعضی ها شیطنت می شود و این خاصیت تیم های بزرگ است كه حاشیه دارند.../فارس