ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشاگری جنجالی و ناخواسته؛ پرسپولیسی ها اسناد وزیر را سرقت کردند؟!(+عکس)




 اخبار ورزشی - افشاگری جنجالی و ناخواسته؛ پرسپولیسی ها اسناد وزیر را سرقت کردند؟!

مدیر روابط عمومی وزارت ورزش ناخواسته راز سر به مهر وزارتخانه را بر ملا کرده و به لیست پاداش‌های پرداختی به خبرنگاران اشاره می‌کند.

  خیلی وقت است که مازیار ناظمی وبلاگی روی بلاگفا دارد و مطالبش را آنجا منتشر می‌کند. استارت به شهرت رسیدن وبلاگ ناظمی به ویژه زمانی زده شد که او فایل مکالمه خصوصی‌اش با علی دایی را که منجر به اعتراض وی به مایلی‌کهن شد در این محل به انتشار رساند.


 حالا مدت هاست که ناظمی هم به جمع فیس‌بوک بازها پیوسته و کمتر دستی بر سر و گوش وبلاگش می‌کشد، اما هنوز گاهی این فضای اینترنتی هم توسط او به روز می‌شود.

 ناظمی البته حالا و بعد از مطرح شدن نامش به عنوان منتشر کننده لیست قرارداد پرسپولیسی‌ها و نیز فایل صوتی مشاجره پروین و دایی دچار دردسرهای زیادی شده، از جمله اینکه خیلی از مخاطبان در وبلاگش دست به اعتراضات شدید نسبت به وی می‌زنند.

گوینده سابق اخبار ورزشی که یک شبه ره صد ساله را طی کرده، البته سعی می‌کند زیاد جواب خواننده‌ها را ندهد، هر چند در معدود واکنش‌های او هم اثر خشم و عصبانیت به خوبی دیده می‌شود.

ناظمی اخیرا در پاسخ به یکی از کامنت‌ها از کوره در رفته و چیزی گفته که ممکن است حسابی برایش تبعات داشته باشد. او در عکس‌العمل به انتقاد کاربری به نام امیر می‌گوید: «چرا نمی‌پرسید فایل صوتی آقای پروین که ضبط شده و دست دایی رسیده چقدر بده ... چرا نمی‌پرسید اسناد به سرقت رفته وزارت دست دیگران چی می‌کنه؟»

دقیقا مشخص نیست مقصود ناظمی کدام سرقت است، اما او که گویا ناخواسته راز سر به مهر وزارتخانه را بر ملا کرده، احتمالا به لیست پاداش‌های پرداختی به خبرنگاران اشاره می‌کند.

به هر حال آنچه مشخص است اینکه وزارت ورزش تا به حال قصد نداشته در این مورد موضع رسمی بگیرد و کسی را به سرقت متهم کند، اما حالا ناظمی با حاشیه‌های روزافزونش این موضوع را فاش کرده است.

 باید منتظر ماند و دید واکنش دو طرف ماجرا به این افشاگری ناگهانی چه خواهد بود؛ هم وزارتی‌ها که حالا انگار هیچ حریم امنی ندارند و به برکت وجود مازیار همه چیزشان روی دایره است (!) و هم پرسپولیسی‌ها که ظاهرا متهم به استفاده از اسناد سرقتی شده‌اند.
 

اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال  پرسپولیس

اخبار ورزشی - بانک ورزش
 


ویدیو مرتبط :
سرقت هویت، جعل اسناد و مدارک با سرقت مدارک شناسایی افراد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کامرون از خانم نخست وزیر خواست عکس جنجالی‌اش را به حراج بگذارد+عکس



 اخبار بین الملل - کامرون از خانم نخست وزیر خواست عکس جنجالی‌اش را به حراج بگذارد

نخست‌وزیر انگلیس از همتای دانمارکی‌اش خواست تا عکسی را که با رئیس‌جمهور آمریکا در مراسم یادبود ماندلا دارند، حذف نکند و آن را برای خیریه به حراج بگذارد!

اخبار,اخبار بین الملل,نخست‌وزیردانمارک باباراک اوبامادرمراسم یادبود ماندلا


به گزارش ایسنا ، به نقل از خبرگزاری فرانسه، تصویری که هله تورنینگ اشمیت، نخست‌وزیر دانمارک در مراسم یادبود نلسون ماندلا، رهبر ضدآپارتاید آفریقای جنوبی از خودش در کنار همتای انگلیسی‌اش، دیوید کامرون و باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا گرفت، به گونه‌ای احترام به ماندلا را زیرسوال برده و جنجال زیادی در رسانه‌ها به پا کرد.

در همین راستا، روزنامه ساندی تایمز انگلیس گزارش داد که کامرون در یک گفت‌وگوی خصوصی تلاش کرده است تا اشمیت را به فروش این عکس ترغیب کند.

به گفته یک منبع از مقر نخست‌وزیری انگلیس، نخست وزیر دانمارک می‌خواست این تصویر را حذف کند اما کامرون به او گفت که می‌توان از آن پول زیادی به دست‌ آورد.

تورنینگ نیز در گفت‌وگو با رسانه‌های داخلی دانمارک گفت: عکس خیلی خوبی نیست، اما به نظر من نا بجا نبود. من هم آن روز فکر کردم که این نوعی سرگرمی است. درست است که غمگین بودیم، اما آنجا یک جشن برگزار می‌شد.

در این شرایط کامرون دستاویز بهتری برای تبرئه خود یافته و با توجه به اینکه تورنینگ عروس رهبر سابق حزب کارگر انگلیس است، گفت: وقتی کسی از اعضای خانواده نیل کیناک (رهبر سابق حزب کارگر انگلیس) از من می‌خواهد که با هم عکس بگیریم، من نیز رسم ادب را به جا آورده و قبول می‌کنم!
اخبار بین الملل - ایسنا