ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشارزاده: کرار در شأن استقلال نیست


مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: کرار کار اشتباهی کرده او نباید علیه باشگاه صحبت می‌کرد. او در شأن باشگاه استقلال نیست.

خبرگزاری فارس: بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال در حاشیه مجمع کمیته ملی المپیک درباره مصاحبه جاسم کرار گفت: او کار اشتباهی کرده و نباید علیه باشگاه صحبت می‌کرد. در اسرع وقت در این خصوص اقدام خواهیم کرد. او حرف‌هایی زده که نباید می‌زد متاسفم که باشگاه هم از او حمایت کرده بود. جاسم کرار در شان باشگاه استقلال نیست.

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید کرار نباید در استقلال باشد اظهار داشت: لطفا دراین مورد قضاوت نکنید.

افشارزاده همچنین درباره شکایت قلعه‌نویی از فردوسی‌پور عنوان کرد: نمی‌دانم این شکایت به چه صورت بوده اما پیگیری می‌کنم باید فضای صمیمی و حسن نیت بین صدا و سیما و ورزش حاکم باشد. صدا و سیما یک دانشگاه است و باید توجه کنیم مطالب بر اساس واقعیت باشد. فردوسی‌پور هم فرد تحصیل‌کرده‌ای است و می‌داند که نود مخاطبان زیادی دارد بنابراین مطالبی که می گوید باید منطقی باشد.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با افشارزاده / از رحمتی تا کرار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشارزاده؛ به هیچ عنوان دوست ندارم کرار در استقلال بماند



اخبار,اخبارورزشی, بهرام افشارزاده

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «قرار است نظری، کرار را بخواهد و وضعیت او را روشن کند.»

 بهرام افشارزاده درباره حاشیه های جدیدی که توسط کرار جاسم در استقلال ایجاد شده اظهار داشت: «ایشان متاسفانه امسال مثل سال گذشته و حتی بیشتر از سال گذشته حاشیه ایجاد کرد. کاش ما این مبلغی را که به او دادیم به بازیکنان جوان ایرانی می دادیم که عاشق استقلال هستند. قرار است نظری، کرار را بخواهد و وضعیت او را روشن کند.»

 وی درباره اینکه آیا حل مشکل مسکن در تعهد باشگاه بود یا نه گفت: «ما در این بحث تعهد داشتیم اما نه به صورتی که کرار می گوید.»

 افشارزاده درباره اینکه آیا علاقه دارد که کرار به حضورش در استقلال ادامه بدهد یا نه اظهار داشت: «به هیچ عنوان.»


اخبار ورزشی  -  کاپ