ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشارزاده: کاش استقلال هم هدایتی داشت


مدیرعامل استقلال گفت: «هر 6 بازی باقی مانده ما سخت است و باید تلاش کنیم به امتیازات ممکن برسیم.»

کاپ: بهرام افشارزاده در خصوص جلسه روز گذشته هیات مدیره اظهار داشت: «بیشتر بحث خصوصی سازی و بدهی های قبلی باشگاه بود که برنامه ریزی کردیم در اولین فرصت نسبت به پرداخت آنها اقدام کنیم. به زودی یک جلسه با آقای پورحسینی خواهیم داشت تا اگر در بحث خصوصی سازی خریدار برای استقلال پیدا شد در این باره مشکل خاصی وجود نداشته باشد.»
 
وی درباره حضور هدایتی در پرسپولیس و حل مشکلات مالی این تیم خاطرنشان کرد: «از وی تشکر می کنم که مشکلات مالی یکی از تیم های پرطرفدار را حل کرده است. دوست داشتیم یکی هم برای استقلال پیدا شود و مشکلات تیم ما را حل کند. ما هنوز مشکلات مالی داریم و هر کسی در این راه پیش قدم شود استقبال می کنیم.»
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص حضور برانکو در باشگاه پرسپولیس بیان داشت: «زمانی که در کمیته ملی المپیک بودم با وی کار کردم و با او قهرمان بازی های آسیایی بازی پوسان شدیم. در این باره مسئولان پرسپولیس باید پاسخگو باشند. حتما مربی خوبی بوده که به پرسپولیس آمده است.»
 
افشارزاده درباره اینکه آندرانیک تیموریان بعد از جدایی از استقلال عملکرد خیلی خوبی در تیم ملی و باشگاه جدیدش داشته است، عنوان کرد: «وی خودش علاقه مند نبود در استقلال بماند و آن هم به این دلیل بود که می گفت فضا برایش سخت بود که در این تیم حضور داشته باشد. آندو بازیکن خوبی است و امیدوارم به عنوان یک بازیکن سابق استقلال موفق باشد.»
 
وی در این خصوص که جدایی تیموریان از استقلال اشتباه بود یا خیر تصریح کرد: «ما در این باره اشتباهی نکردیم.»
 
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره بازی با ذوب آهن گفت: «هر 6 بازی باقی مانده ما سخت است و باید تلاش کنیم به امتیازات ممکن برسیم. در خصوص پرداخت پاداش در صورت برد احتمالی هم به جمع بندی نرسیده ایم.»
 
افشارزاده در پایان در خصوص وضعیت کادرفنی استقلال برای فصل آینده خاطرنشان کرد: «با توجه به ماجرای خصوصی سازی وضعیت باشگاه مشخص نیست و حتی معلوم نیست که من بمانم. باید ابتدا تکلیف باشگاه مشخص شود و بعد به فکر مذاکره برای سرمربی فصل آینده باشیم.»


ویدیو مرتبط :
‫کناره گیری افشارزاده از سرپرستی باشگاه استقلال‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشارزاده:کاش قلعه نویی می ماند / از جیبم برای استقلال هزینه می کنم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,افشارزاده

سرپرست باشگاه استقلال گفت: اگر امتیازات برخی مسابقات را از دست نمی دادیم الان دیگر غمی نداشتیم.

مدیرعامل آبی ها درباره اینکه آیا تا به حال برای استقلال از جیب هزینه کرده است یا نه اظهار داشت:بسیار زیاد.هر چند نگفته ام اما این اتفاق افتاده است.من از استقلال حقوقی هم دریافت نمی کنم.

وی درباره امتیازاتی که استقلال در هفته های اخیر از دست داد گفت:ما اگر امتیازات برخی مسابقات را از دست نمی دادیم الان دیگر غمی نداشتیم.

افشارزاده به اظهارات امیر قلعه نویی هم واکنش نشان داد.

او گفت:هرگز اینطور نبوده که ما پولی داشته باشیم و به او ندهیم.100 میلیون چیست،ما 100 ریال هم نداشتیم.سال پیش اسپانسر نداشتیم اما الان داریم.کاش قلعه نویی می بود و به کارش ادامه می داد.با این وجود فضایی نبود که با قلعه نویی ادامه بدهیم.

اخبار ورزشی - کاپ