ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشارزاده: پرسپولیس را می‌بریم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,افشارزاده

سرپرست باشگاه استقلال گفت:برخی شوخی‌های بی‌مزه می‌کنند در صورتی که من همیشه حامی مربیان تیمم هستم.

بهرام افشارزاده در مورد جلسه امروز خود با مدیران هرتابرلین و دلیل این ملاقات اظهار داشت: با توجه به اینکه رنگ پیراهن هرتابرلین هم آبی است این دیدار بین ما و آنها انجام شد. جلسه خوبی بود. آنها از آکادمی قوی و خوبی بهره مند هستند و امکانات خوبی هم دارند. این بهترین فرصت برای استقلال است تا با همکاری با چنین باشگاهی وضعیت پایه های ما پیشرفت کند. از آنها دعوت کردم برای تماشای بازی امروز به ورزشگاه آزادی بیایند و البته آنها هم از مسئول آکادمی ما این دعوت را کردند تا برای بازدید از آکادمی آنها به آلمان برود.

وی افزود: با توجه به اینکه رئیس فدراسیون آلمان هنوز مشخص نیست و همه باشگاه های آلمان زیر نظر فدراسیون اداره می شوند قرار شد با مشخص شدن رئیس فدراسیون این کشور بین دو باشگاه خواهرخواندگی خوانده شود تا با هم همکاری داشته باشیم.

افشارزاده در مورد حضور شب گذشته اش در اردوی استقلال و اینکه چرا با بازیکنان تیم جلسه ای نداشته است گفت: من برای دیدار با اعضای کادرفنی بیشتر از هر چیزی به هتل رفتم. پیش از این با بازیکنان صحبت کرده بودم و البته برای دربی پنجشنبه در تمرین حاضر می شوم تا با آنها هم صحبت کنم.

وی در خصوص اینکه چرا می خواسته با اعضای کادرفنی صحبت کند عنوان کرد: برخی شوخی های بی مزه ای با مظلومی می کنند و به او گفته اند که باشگاه و شخص من حامی او نیستیم. درحالی که من سال قبل با آن شرایطی که لیگ را از دست دادیم تا لحظه آخر حامی امیر قلعه نویی بودم امسال که تیم ما 23 هفته در صدر بوده چرا باید حامی سرمربی تیمم نباشم؟ حرف های من با کادرفنی ام درددلی بود. به مظلومی گفتم تا پاپان کار حامی او هستم. اصلا دیوانگی محض است بخواهم در 6 هفته مانده به پایان بازی ها دنبال تغییر کادرفنی باشم. چنین چیزی نه در مرام من هست و نه در مدل مدیریتی من.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه روز گذشته پرسپولیس با بردی که مقابل ملوان کسب کرد برای استقلال خط و نشان کشید گفت: به هر حال پرسپولیس بازی خوبی کرد. ملوان هم خوب بود اما فوتبال همین است. به امید خدا ما پرسپولیس را می بریم.

وی در مورد اینکه آیا برای دربی استرس دارد تاکید کرد: به هر حال من در این چند ماه سختی زیاد کشیده ام و برخی خبرها نوشته شد که برای من قابل هضم نبوده است. من دوست دارم استقلال موفق شود و به بحث های حاشیه ای هیچ کاری ندارم.

 

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
هلالی:در بدریم مسافریم بیاید بریم بریم به شهر آرزو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشارزاده: دربی 80 را از پرسپولیس می‌بریم


مدیر عامل باشگاه استقلال با بیان اینکه در 2 بازی آینده به دنبال کسب سهمیه آسیا هستیم، تاکید کرد: «دربی 80 را از پرسپولیس می‌بریم.»

ایلنا: بهرام افشارزاده در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: «بعد از پیروزی مقابل صبای‌قم تیم از زیر فشار خارج شد و بازیکنان شرایط مطلوبی دارند و آماده‌ایم در دو هفته پایانی با دو تیم بزرگ و پرطرفدار کشور روبرو شویم و جایگاه بهتری در جدول بدست آوریم.»
 
افشارزاده در مورد رویارویی حساس هفته سی ام مقابل پرسپولیس در روز پایانی لیگ و اینکه وی با اطمینان گفته است استقلال برنده مسابقه خواهد بود، گفت: «در مقابل صحبت‌های برخی مسئولان پرسپولیس که گفته بودند دربی را می بریم من هم متقابلا گفتم که برنده دربی ما هستیم. البته بیشتر از نتیجه، دنبال بازی جوانمردانه هستیم و در کنار آن برای کسب نتیجه هم تلاش می کنیم.»
 
وی تصریح کرد: «مطمئنا شرایط داوری هم در این مسابقه تاثیرگذار است که امیدوارم اشتباهات سهوی داور در نتیجه بازی تاثیری نداشته باشد و عاقلانه هم به نظر نمی‌رسد داور بخواهد اشتباه عمدی داشته باشد.»
 
مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد وضعیت مالکیت این باشگاه و بحث خصوصی شدن استقلال گفت: «منتظر جلسه مزایده بعدی باشگاه هستیم تا هر چه زودتر تکلیف خریدار باشگاه روشن شود. این وضعیت برای استقلال اصلا خوب نیست و با این شرایط ما زمان را برای فصل بعد از دست می‌دهیم.»
 
افشارزاده در مورد تصمیم ماندن یا جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان برای فصل‌آینده گفت: «هنوز هیچ چیز معلوم نیست و من نمی‌توانم در مورد آینده‌ای که نیامده پیش‌بینی داشته باشم. به هر حال کسی که میلیاردها تومان برای خرید باشگاه هزینه می کند قطعا علاقمند است خودش مدیر عامل و اعضای هیات مدیره را انتخاب کند و معلوم نیست مالک جدید بخواهد با من کار کند یا نه. آنچه مسلم است من خودم را به مالک باشگاه تحمیل نخواهم کرد.»
 
مدیر عامل استقلال در مورد برنامه های خود برای فصل آینده گفت: «باید ببینیم وضعیت واگذاری باشگاه به کجا می‌انجامد و آن‌وقت در مورد برنامه‌های فصل بعد صحبت کنیم. فعلا که خریدار باشگاه مشخص نیست و تا معلوم شدن خریدار جدید نمی‌شود برنامه‌ای برای آینده داشت.»
 
وی در مورد عملکرد این فصل قلعه‌نویی در تیم استقلال یادآور شد: «آنچه مشخص است قلعه‌نویی تمام توان و تجربه اش را برای موفقیت استقلال به کار گرفت و هیچ کم کاری نداشت. البته او اشتباهاتی داشت که خودش هم آن را می پذیرد و اینکه انتظار از این تیم استقلال فراتر از این بود.»
 
مدیر عامل استقلال در مورد ماندن یا جدایی قلعه‌نویی در فصل آینده گفت: «فعلا به 2 بازی مهم پیش رو فکر می کنیم و بعد از پایان فصل در این باره تصمیم گیری می کنیم.»
 
افشارزاده در بخش پایانی سخنان خود در مورد ارزیابی خودش از مدیریت باشگاه استقلال گفت: «مردم باید عملکرد من را ارزیابی کنند ولی سعی کردم تا در حد توانم حاشیه‌های تیم را جمع کنم تا مسائل جانبی به عملکرد فنی تیم لطمه نزند.»