ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشارزاده وسجادي به استقبال تكواندوكاران






تکواندوکاران


خبرگزاري فارس: تيم ملي تكواندو نوجوانان ايران بامداد امروز با استقبال دبير كل كميته ملي المپيك و معاون سازمان تربيت بدني وارد تهران شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، تيم ملي نوجوانان ايران كه توانست براي نخستين بار بعد از 16 سال عنوان قهرماني جهان را به خود اختصاص دهد و در كنار آن 3 سهميه المپيك سنگاپور را بدست آورد با افتخار، بامداد امروز وارد فرودگاه امام شد.
بهرام افشارزاده دبير كل كميته ملي المپيك و حميدرضا سجادي رئيس مركز ورزش قهرماني و همگاني و معاون سازمان تربيت بدني به همراه اصغر رحيمي دبير ستاد بازي‌هاي آسيايي و المپيك، علي خليلي رئيس هيات تكواندو نيروهاي مسلح، مشايخي رئيس بسيج ورزش كشور، جمشيد سهرابي رئيس هيات تكواندو تهران، نوذري رئيس هيات كرج به همراه مسئولان فدراسيون به استقبال اين تيم رفتند.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با افشارزاده / از رحمتی تا کرار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقبال از دومین جشنواره تجسمی فجر



 

 

 

 

در حالی كه هنوز چند روز به پایان زمان ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تجسمی فجر مانده، تاكنون بیشتر از ۶ هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.



به گزارش ایسنا،مسعود زنده روح كرمانی، دبیر اجرایی دومین جشنواره تجسمی فجر با اعلام این خبر گفت: در این دوره نسبت به دوره قبل شاهد حضور گسترده‌تر و چشمگیرتر هنرمندان ایرانی و خارجی بودیم تا جایی كه چند روز مانده به پایان زمان ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تجسمی فجر نزدیك به ۶ هزار اثر به این جشنواره رسیده است و انتظار داریم كه این تعداد بیشتر هم شود.



وی ادامه داد: برای داوری بخش كاریكاتور دو داور خارجی حضور خواهند داشت كه حضور ریس تیك هرنال معروف به «آرس» از كوبا و یك داور تركیه‌ای تاكنون قطعی شده است.



زنده‌روح كرمانی تأكید كرد: در حال حاضر روزهای پایانی دریافت آثار را می‌گذرانیم و بیشترین استقبال در كاریكاتور و نقاشی بوده است. در بخش كاریكاتور كه تنها بخش بین‌الملل امسال جشنواره است، تاكنون هنرمندان ۷۴ كشور، آثار خود را برای دبیرخانه این جشنواره ارسال كرده‌اند.


جشنواره در رشته‌های نقاشی، مجسمه‌سازی، سفال و سرامیك، نگارگری، خوشنویسی، عكاسی، كاریكاتور و بخش مقالات برگزار می‌شود كه رشته نگارگری با زیرشاخه‌های تذهیب، تشعیر، گل و مرغ، نقاشی ایرانی و رشته خوشنویسی با زیرشاخه‌های نستعلیق، شكسته‌نستعلیق، نسخ، ثلث و خط‌نقاشی خواهد بود. همچنین در همه رشته‌ها موضوع آثار آزاد بوده و تنها در رشته عكاسی آثار باید با موضوع اقوام ایرانی به دبیرخانه ارسال شود.