ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشارزاده: نگران برنگشتن کرار نیستیم


مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به حل مشکل خروجی جاسم کرار گفت: کرار مشکل شخصی داشت که آن را حل کرده‌ایم. خانواده اش در تهران هستند و به هیچ وجه فکر نمی‌کنیم که او به ایران برنگردد.

خبرگزاری مهر: بهرام افشارزاده در خصوص آخرین وضعیت جاسم کرار برای خروج از ایران بیان کرد: کرار مشکل بزرگی نداشت و مشکل او مالیاتی نبود. او یک مشکل شخصی داشت که با تلاش‌های صورت گرفته این مشکل را حل کردیم.

وی در خصوص اینکه کرار شده اتومبیل خود را برای پرداخت مالیات 117 میلیون تومانی فروخته است، توضیح داد: کرار اصلا مشکل مالی نداشته و نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را زده است. اینکه گفته 117 میلیون تومان را برای خروج از کشور پرداخت کرده حرف درستی نیست.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: کرار خیلی حرف‌ها می‌زند ولی موضوع این است که ما مشکل وی را حل کرده‌ایم. این مشکل به زمانی برگردد که در تبریز حضور داشت و با تلاشی که صورت گرفت این موضع رفع شده است.

افشارزاده درباره اینکه گفته می‌شود کرار دیگر به ایران برنخواهد گشت، تاکید کرد: به هیچ وجه این اتفاق نمی‌افتد و به این موضوع فکر نمی‌کنیم که کرار به ایران بر نمی‌گردد. ما برایش خانه گرفته ایم. او اینجا زندگی می‌کند و پدر و مادرش در تهران هستند. چه دلیلی دارد که او به تهران بر نگردد.

وی در خصوص اردوی تیم استقلال در ارمنستان گفت: اردوی خوبی را در این کشور برپا کرده‌ایم. من خودم آنجا بودم و از نزدیک شرایط تمرینی را بررسی کرده‌ام. خوشبختانه همه چیز خوب بود و در این شرایط که لیگ تعطیل است تیم اردوی خوبی را پشت سر گذاشته است.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا شرایط مالی استقلال هم به سمت بحرانی پیش می‌رود، گفت: بهرحال مشکلات همه جا هست و نمی‌توان گفت ما هم مشکل نداریم اما باید مدیریت کنیم تا تیم به مشکل بزرگی بر نخورد.

افشارزاده تصریح کرد: ما اقدامات اولیه را برای اسپانسر جدید انجام داده‌ایم و منتظریم کارها به سرانجام برسد و هر زمان که توافقات نهایی انجام گرفت اطلاع رسانی خواهیم کرد.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با افشارزاده / از رحمتی تا کرار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشارزاده: نگران چمن مصنوعی نیستیم


مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تعیین مالکیت دو ورزشگاه با قرعه کشی انجام شد.

کاپ: بهرام افشارزاده در پایان نشست با مسئولان شهرداری برای تخصیص دو ورزشگاه امام رضا(ع) و شهید کاظمی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: ساعت 8 صبح امروز در دفتر نصرالله سجادی، معاون وزارت ورزش و جوانان جلسه ای تشکیل شد. در این جلسه قرعه کشی انجام شد و در نهایت ورزشگاه امام رضا(ع) به استقلال رسید و ورزشگاه شهید کاظمی به پرسپولیس.

وی درباره امکانات کمتر ورزشگاه امام رضا(ع) تاکید کرد: از نظر محتوایی دو ورزشگاه یکی است، این بستگی به آن دارد که ما چگونه از آن استفاده کنیم.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه ورزشگاه امام رضا(ع) چمن مصنوعی دارد، عنوان کرد: ما از همان چمن مصنوعی هم می توانیم استفاده خوبی انجام دهیم. باید از قالیباف تشکر کنیم و شک نکنید با طرز تفکر خود استفاده خوبی از ورزشگاه می کنیم.

افشارزاده درباره درگذشت رضا احدی افزود: واقعا متاسف هستم. امیدوارم خداوند به بازماندگان او صبر بدهد. قطعا باشگاه استقلال مراسم ویژه ای برای مرحوم احدی برگزار می کند.