ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشارزاده: عابدینی «کسالت» داشت


مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از عابدینی که فردی باتجربه است، بعید بود درباره حضور من در وزارت ورزش و ارتباط آن با وضعیت پرسپولیس صحبت کند و احتمالا کسالت داشته که چنین حرف‌هایی را زده است.

خبرگزری تسنیم: بهرام افشارزاده درباره برتری 2 بر یک استقلال تهران مقابل استقلال اهواز با وجود گرمای هوا عنوان کرد: بازیکنان کار بزرگی انجام دادند و به برد خوبی دست پیدا کردند. باید از کادر فنی، سرپرست و بازیکنان تشکر کنم و امیدوارم این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد.

وی در مورد مشکلات مالی و اینکه سجاد شهباززاده خواستار گرفتن رضایت‌نامه خود شده است، گفت: مشکلات مالی در همه تیم‌ها وجود دارد. بروید تحقیق کنید که سایر باشگاه‌ها چند درصد به بازیکنان خود پرداخت کرده‌اند.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه علی نظری جویباری گفته اسپانسر باشگاه استقلال باعث بوجود آمدن این مشکلات شده است، تصریح کرد: نظری جویباری عصبانی بوده که آن حرف‌ها را زده است. نظری به دلیل برخی مشکلاتی که وجود دارد، توقع داشت احترامش حفظ شود. جویباری معاون باشگاه است و هر فرد دیگری جای او بود از این اتفاقات ناراحت می‌شد. ضمن اینکه او استعفایی نداده و کارش را انجام می‌دهد.

افشارزاده در خصوص اظهارات امیر عابدینی علیه و اینکه گفته او در وزارت ورزش علیه پرسپولیس تصمیم می‌گیرد، به تسنیم گفت: چرا باید از حضورم در وزارت ورزش سوء‌استفاده کنم؟ از عابدینی که فردی باتجربه است، بعید بود این صحبت‌ها را انجام دهد. اظهارات عابدینی را تکذیب می‌کنم و نمی‌دانم چرا باید علیه پرسپولیس تصمیم بگیرم؟

وی عنوان کرد: احتمالا عابدینی کسالت داشته که این صحبت‌ ها را انجام داده است. ما کار خودمان را می‌کنیم و توجهی به این صحبت‌ها نداریم.

مدیرعامل استقلال همچنین گفت که درصد شکایت از عابدینی هستند.


ویدیو مرتبط :
برای رفع بی میلی و کسالت در نماز چه کنیم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عابدینی بداند که "افشارزاده" به فوتبال اعتبار داد



اخبار,اخبارورزشی ,استقلال

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: ۴ بازیکن پرسپولیس قصد داشتند به استقلال بیایند اما مدیرعامل استقلال گفت که نباید با احساسات هواداران پرسپولیس بازی کرد.

  بهرام امیری در مورد اظهارات امیر عابدینی علیه بهرام افشارزاده و باشگاه استقلال عنوان کرد: تفکر باشگاه استقلال و افشارزاده این نیست که پرسپولیس را ضعیف ببینند. در فصل نقل‌وانتقالات، 4 بازیکن پرسپولیس تمایل داشتند به استقلال بیایند و تا آخرین لحظه این اتفاق قرار بود بیفتد ولی افشارزاده گفت که پرسپولیس ضعیف می‌شود و نباید با احساسات هواداران این تیم بازی کرد.

وی افزود: استقلال هیچ‌وقت پرسپولیسِ ضعیف را نمی‌خواهد چون اگر پرسپولیس، ضعیف باشد بعدها نوبت استقلال می‌رسد که ضعیف شود. فوتبال ما زمانی قوی خواهد بود که استقلال و پرسپولیس قدرتمند باشند.

معاون اجرایی باشگاه استقلال با اشاره به وضعیت این تیم خاطرنشان کرد: حال و روز استقلال بهتر از پرسپولیس نیست. پس از شکست مقابل ذوب‌آهن دیدید که با استقلال چطور برخورد شد. چطور امیر عابدینی آن موقع این مسائل را مطرح نکرد؟

امیری تاکید کرد: افشارزاده با رضایت خودش به وزارت ورزش و جوانان نرفت و عابدینی بداند که افشارزاده با آمدنش به فوتبال اعتبار داد. دوستان باید صبوری کنند و بدانند مشکلات داوری برای همه تیم‌ها وجود دارد. همه باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات داوری در فوتبال ما حل شود.

 

 اخبار ورزشی   -  تسنیم