ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشارزاده: در آمریکا تمرکزم روی استقلال بود


مدیرعامل استقلال گفت: تاج باید بداند که ما خیلی تحت فشار هستیم و باید بتوانیم از محل درآمد‌های‌مان در سازمان لیگ استفاده کنیم.

خبرگزاری تسنیم: بهرام افشارزاده در مورد اینکه در دورانی که در ایران حضور نداشت صحبت‌های زیادی در مورد مشکلات مالی استقلال مطرح شده بود گفت: من زمانی که در ایران نبودم هم تمام تمرکز روی باشگاه بود و مدام با اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در تماس بودم. فکر می‌کنم کمی در مورد مشکلات مالی باشگاه بزرگنمایی شد. به هر حال در باشگاه بزرگی مثل استقلال مشکلات مالی همیشه وجود دارد چون هزینه‌ها سرسام آور است. شما دیده‌اید که تقریبا تمام باشگاه‌های لیگ برتری مشکل مالی دارند و این چیزی نیست که فقط مختص باشگاه استقلال باشد.

او در مورد طلب باشگاه استقلال از سازمان لیگ هم گفت: واقعا بزرگ‌ترین مشکل ما این است که هنوز نتوانسته‌ایم طلب‌‌هایمان از سازمان لیگ را دریافت کنیم و این مساله ما را با مشکلات زیادی روبرو کرده است. ما از امسال و سال گذشته چیزی در حدود ۵/۵ تا ۶ میلیارد تومانئ طلب داریم ولی کسی پاسخ ما را نمی‌دهد. این طلب فقط مربوط به نیم فصل اول می‌شود. من از آقای تاج می‌خواهم که شرایط ما را درک کند چون به خاطر مسائل باشگاه تحت فشار هستیم و نیاز به پول داریم. ما در یک سال حدود ۱۰ میلیارد تومان از محل درآمد‌هایم از سازمان لیگ پول می‌خواهیم و اگر این پول‌ها برسد تا آخر فصل مشکلات مالی نخواهیم داشت.


ویدیو مرتبط :
‫کناره گیری افشارزاده از سرپرستی باشگاه استقلال‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشارزاده: تمام تمرکزم روی استقلال است



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,افشارزاده

سرپرست باشگاه استقلال ادعا می‌کند برای حضور در هیچ انتخاباتی فکرش را درگیر نمی‌کند و تنها به تیمش فکر می‌کند.

به گزارش ورزش سه، بهرام افشارزاده در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص بحث حضورش در انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: با توجه به اینکه روزهای سختی را برای آماده کردن تیم در دیدار جام حذفی در پیش خواهیم داشت و از طرفی با مشکلاتی برای آماده کردن هر چه بیشتر تیم در لیگ شانزدهم و جذب بازیکنان روبرو هستیم بر همین اساس تمام فکرم را برای انجام این مسائل گذاشته‌ام و ذهنم را برای حضور در هیچ گونه انتخاباتی مخدوش و درگیر نخواهم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: درصدد هستم تا به خوبی در جایگاهی که هستم انجام وظیفه کنم و با قدرت کارهای باشگاه استقلال را انجام خواهم داد و نخواهم گذاشت استقلال با هیچ گونه مشکلی در روزهای آتی مواجه گردد.