ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشارزاده: تصمیم در مورد کرار جدایی است


سرپرست باشگاه استقلال گفت: جلسه‌ دیروز من با مدیربرنامه‌های کرار نتیجه خاصی نداشت اما تصمیم من همان جدایی این بازیکن است.

خبرگزاری فارس: بهرام افشارزاده در مورد جلسه روز گذشته مدیران لیگ برتری با مسئولان فدراسیون و سجادی معاون وزیر ورزش بابت داوری ها در لیگ برتر اظهار داشت: به نظر من جلسه خوبی بود. در این زمینه آسیب شناسی خوبی شد. باید این جلسات بیشتر باشد تا مشکلات داوری برطرف شود. مدیران حرف های خود را مطرح کردند.

وی در این خصوص که ظاهرا این جلسه به گله گذاری گذشته است گفت: نه بحث گلایه ای نبود. به نظر من کاش برخی داوران هم در این جلسه بودند تا حرف های مدیران را می شنیدند و خودشان هم اگر حرفی داشتند می گفتند. به هر حال آنها هم از طرف مدیران و مردم تحت فشار هستند. من خودم معتقدم این همه فشار هر داوری را تحت تاثیر قرار می دهد. داور باید به خودباوری برسد.

افشارزاده در ارتباط با اینکه روز گذشته جلسه ای با مدیربرنامه های کرار داشته گفت: این جلسه نتیجه خاصی نداشت و من حرفم در مورد کرار همان جدایی است و اصلا هم تصمیمم در مورد این بازیکن تغییر نکرده است. تا ۴۸ ساعت آینده وضعیت او روشن می شود و قطعا از جمع ما جدا خواهد شد. این قدر این کرار را بزرگ نکنیم و این اشتباه از سوی همه ما بوده که این قدر به بحث او می پردازیم.

وی در پاسخ به این سوال که جای کرار بازیکن گرفته می شود یا خیر گفت: قطعا یک بازیکن می گیریم اما هنوز مظلومی درخواستی به باشگاه نداشته است.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با افشارزاده / از رحمتی تا کرار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دمیكلیس: تصمیم به جدایی از بایرن گرفته‌ام



 

 

دمیكلیس: تصمیم به جدایی از بایرن گرفته‌ام

مدافع آرژانتینی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: تصمیم به جدایی از تیمم گرفته‌ام.

مارتین دمیکلیس اظهار داشت: دوست نداشتم شرایطی مثل الان پیش بیاید؛ ولی چاره‌ای جز این ندارم. تصمیمم را برای ترک بایرن گرفته‌ام.

این مدافع 29 ساله که از 7 سال قبل تا کنون در خدمت سرخ‌پوشان است و برای این تیم 168 بازی کرده، پس از اختلافات اخیر با لویی فان‌خال، سرمربی هلندی تیم برای انتقال به تیمی دیگر تصمیم‌گیری کرد.

این بازیکن که در جام‌جهانی آفریقای‌جنوبی تیم کشورش را همراهی کرد، گفت: دوست ندارم از مشکلات پیش‌آمده حرفی به میان بکشم. متاسفانه شرایطی پیش آمد که کار را به اینجا رساند که من و بایرن بخواهیم از هم جدا شویم.