ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشارزاده: تاکنون تماسی با اسدی نداشتم


مدیرعامل استقلال در واکنش به اظهارات مدیرعامل پیشین پرسپولیس گفت: مگر دبیرکل فدراسیون فوتبال مسئول انتخاب داوران است که امیر عابدینی این گونه حرف زده است؟

خبرگزاری تسنیم: بهرام افشارزاده در مورد شایعه قهر ریوالدو، قطع همکاری با اسپانسر، اظهارات امیر عابدینی و .. صحبت‌ کرد.

* صحت دارد ریوالدو هافبک برزیلی‌تان به دلیل مشکلات مالی خواستار رضایت‌نامه‌اش شده است؟

این مسئله را تکذیب می‌کنم و بی‌جهت این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند.

* او گفته پول ندارد تا شیر خشک فرزندش را بخرد!

اقدامات لازم برای گرفتن منزل مسکونی برای او انجام شده و پول او را نیز پرداخت خواهیم کرد.

* شنیده‌ایم قصد دارید با اسپانسر باشگاه قطع همکاری کنید؟

اسپانسر کارش را انجام می‌دهد و چنین چیزی درست نیست. متاسفانه برخی‌ها «خبرسازی» می‌کنند که کار درستی نیست. شما هم اجازه دهید کارمان را انجام دهیم و اگر سؤالی در این رابطه دارید، از خود اسپانسر بپرسید. فکر کردید پیدا کردن اسپانسر کار راحتی است که بخواهیم قطع همکاری کنیم؟ قراردادی که با اسپانسر امضا شده، کارشناسی شده است ولی اگر دوست دارید می‌توانیم با اسپانسر ادامه ندهیم!

* این صحبت‌ها به این دلیل مطرح می‌شود که استقلال مشکلات مالی دارد و شاهرخ سبک‌دست اسپانسر باشگاه گفته زمانی به استقلال ورود کرد که تعهدات مالی به بازیکنان ایجاد شده بود.

او سال گذشته عضو هیئت مدیره استقلال بود و خودش پای تعهداتی را که داد، امضا کرد. مگر می‌شود که بخواهیم تعهد ایجاد کنیم و سپس اسپانسر بگیریم. او باید به تعهداتش عمل کند. واقعا این مسائل من را ناراحت می‌کند و مجبور می‌شوم پاسخ هیچ سوالی را ندهم.

* امیر عابدینی در اظهارنظری گفته افشارزاده به علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید که کدام داور را برای بازی‌ها انتخاب کند. چه واکنشی به اظهارات عابدینی دارید؟

من تاکنون هیچ تماسی با اسدی نداشته‌ام که بخواهم با او حرف بزنم. علاوه بر شکایت قبلی‌ام از عابدینی، به خاطر این اتهام هم از او شکایت خواهم کرد. مگر می‌شود که از این کارها انجام دهیم؟ مگر اسدی مسئول انتخاب داوران است که عابدینی این گونه حرف زده است؟ از عابدینی بعید است که چنین اظهارنظری می‌کند.


ویدیو مرتبط :
عاشیق حسین اسدی ، حمید اسدی ، قدرت اسدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروانی:تماسی از پرسپولیس نداشتم



 

 

پیروانی:تماسی از پرسپولیس نداشتم

 

'افشین پیروانی' در خصوص انتشار اخباری مبنی بر حضور خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: در این مورد هیچگونه صحبتی با من نشده است.

''''افشین پیروانی'''' خاطرنشان کرد: تنها یک مرتبه با ''''رویانیان'''' مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت تلفنی داشته و نظراتم را به عنوان یک دوست به وی منتقل کردم، ضمن اینکه با علی پروین نیز که استادم تلقی می شود، همواره در ارتباط هستم.

وی در پاسخ به این سوال که چنانچه پیشنهاد رسمی از سوی مدیریت باشگاه برای سرمربیگری به وی ارایه شود آنرا می پذیرد، گفت: هنوز پیشنهادی ارایه نشده که در خصوص آن تصمیم گیری کنم.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در مورد شرایط این تیم اظهار داشت: عملکرد و شرایط پرسپولیس برای هواداران و پیشکسوتان راضی کننده نیست و همه از این نتایج ناراحت هستند.

وی ادامه داد: پرسپولیس کار بسیار سختی تا پایان فصل پیش روی دارد و در این راستا کادر فنی و بازیکنان باید تلاش خود را مضاعف کنند.

پیروانی در مورد ناراحتی هواداران پرسپولیس از نتایج این تیم عنوان کرد: تماشاگران پرسپولیس از قدیم به قهرمانی و بردهای متوالی این تیم عادت کرده اند و حتی در دو سال گذشته نیز که در لیگ عملکرد مناسبی نداشتند در جام حذفی به قهرمانی رسیده اند.

وی در خصوص شرایط ''''حمید استیلی'''' عنوان کرد: نتایج اخیر باعث شده تا حمید استیلی که همواره خونسرد بوده است برابر رسانه ها موضع گیری کرده و با عصبانیت صحبت کند که این مساله نشانگر فشار روانی زیاد به روی این مربی است. در حال حاضر نمی توانم در مورد شرایط استیلی در این تیم صحبت خاصی داشته باشم چراکه ممکن است از آن برداشت های نادرست شود.

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: حتی برای تماشای دیدارهای پرسپولیس به ورزشگاه آزادی نمی روم تا حاشیه ای به وجود نیاید.