ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشارزاده: باید به سوئد می‌رفتیم


سرپرست باشگاه استقلال گفت: قرار شد استقلال به سوئد برود اما زودتر از موعد قبلی به تهران بازگردد.

خبرگزاری فارس: بهرام افشارزاده در مورد سفر استقلال به سوئد اظهار داشت: طبق صحبت هایی که با مسئولان باشگاه هاماربی داشتیم به آنها مشکلات تیم خود را گفتیم و قرار شد پرواز ما چارتر شود تا بتوانیم زودتر بازگردیم. تیم سوم فروردین راهی سوئد می شود اما بعد از بازی در تاریخ پنجم فروردین بلافاصله روز ششم به تهران باز می گردد.

وی در مورد اینکه ظاهرا اگر استقلال به این سفر نمی رفت باید غرامت سنگینی می داد گفت: این طور هم نبود. در هر صورت قراردادی امضا شده بود و ما هم باید به آن پایبند می بودیم. من با مظلومی هم صحبت کردم و او هم مخالفتی ندارد.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که تعداد نفرات اعزامی به سوئد چند نفر خواهد بود گفت: قطعا تعداد نفرات کمتر از قبل می شود اما قرار است از باشگاه کردنوری، سبک دست و عبداللهی همراه تیم می روند.

سرپرست باشگاه استقلال همچنین در مورد اینکه تکلیف روزبه چشمی چه می شود گفت: قرار شده او هشتم یا نهم فروردین تحت عمل جراحی قرار می گیرد.


ویدیو مرتبط :
اگر بار گران بودیم،رفتیم و گر نا مهربان بودیم،رفتیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشارزاده با استقلالی‌ها به سوئد نمی‌رود


سرپرست باشگاه استقلال همراه آبی‌پوشان به سوئد نمی‌رود.

خبرگزاری تسنیم: در سفر تیم فوتبال استقلال به سوئد، بهرام افشارزاده همراه استقلالی‌ها نخواهد بود و عباس کردنوری عضو هیئت مدیره و نصرالله عبداللهی مشاور افشارزاده در این سفر همراه آبی‌پوشان هستند. افشارزاده دلیل نرفتن خود به سوئد را بودن در کنار خانواده عنوان کرده و قصد دارد به استراحت بپردازد.

استقلال در ابتدای سال 95 برای دیدار دوستانه با هاماربی راهی کشور سوئد خواهد شد.