ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشارزاده: استقلال سه خریدار دارد


مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد سه نفر برای خرید این باشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: بهرام افشارزاده که در همایش توسعه و همدلی هندبال در آکادمی ملی المپیک شرکت کرده بود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما شش بازی سرنوشت ساز در باشگاه استقلال داریم. امیدوارم که همدلی و انسجام بازیکنان در این شش بازی عامل موفقیت ما شود. ما هم‌چنان به قهرمانی امیدواریم. البته قهرمانی و کسب سهمیه هر دو اولویت ما هستند، اما باید در این شش بازی بهترین نتیجه‌ ممکن را بگیریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: جاسم کرار مشکلی برای بازی ندارد و می‌تواند به میدان برود. فکر می‌کنم قدری مسائل عاطفی ایجاد شده و باید مدیریت شود، اما مشکلی برای بازی او وجود ندارد.

وی درباره حمایت از امیر قلعه‌نویی نیز گفت: ما در شش بازی پیش‌رو ۱۰۰ درصد از کادرفنی استقلال و قلعه‌نویی حمایت خواهیم کرد و امیدوار به کسب نتیجه‌ مطلوب هستیم، ولی برای فصل آینده همه چیز بستگی به شرایط باشگاه دارد. موضوع خصوصی سازی و واگذاری باشگاه استقلال تکلیف خیلی چیزها را مشخص می‌کند. فعلا بودجه باشگاه استقلال مصوب شده است.

افشارزاده در پاسخ به این پرسش که واگذاری باشگاه استقلال چه زمانی صورت می‌گیرد ؟ ادامه داد: فعلا سه نفر برای خرید باشگاه استقلال اعلام آمادگی کرده‌اند، اما ما در جریان ریز آن نیستیم و امیدوارم که هر چه سریع‌تر این اتفاق رخ دهد. بعد از این اتفاق تکلیف خیلی چیزها مشخص می‌شود. تداوم حضور من در باشگاه استقلال به آینده این باشگاه و بحث خصوصی سازی مربوط است.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین با اشاره به برگزاری نشست خانواده‌ هندبال، خاطر نشان کرد: خوشحالم که در این مراسم از پیشکسوتان و بزرگان تقدیر شد. مطمئن هستم با نگاه جدیدی که در مدیریت فدراسیون هندبال وجود دارد این رشته مسیر خود را پیدا خواهد کرد و موفق خواهد شد. البته رسیدن به تحقق شعار همدلی و اتحاد در ورزش بسیار دشوار است.


ویدیو مرتبط :
‫کناره گیری افشارزاده از سرپرستی باشگاه استقلال‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشارزاده: خریدار استقلال را نمی‌شناسم/معلوم نیست فصل بعد باشم یا نه



اخبار,اخبار ورزشی ,بهرام افشارزاده

بهرام افشارزاده امیدوار است هرچه زودتر تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص شود.

دیروز و بعد از اینکه خریدار استقلال مشخص شد با بهرام افشارزاده تماس گرفتیم، مدیرعامل آبی‌پوشان این‌چنین پاسخگوی سؤالات ما بود!


سلام، آقای افشارزاده خریداران استقلال و پرسپولیس مشخص شدند؟
خوشبختانه بله.

نظر شما چیست؟
نظر من این است كه امیدوارم هر چه سریع‌تر تكلیف نهایی این دو باشگاه مشخص شود. این بهترین اتفاق برای دو تیم بزرگ پایتخت می‌تواند باشد.

شناخت شما از این خریداران چقدر است؟
شناخت زیادی ندارم.

با شما مذاكره‌ای نداشتند؟
نه.

با این حساب تكلیف شما برای فصل آینده چیست؟
اجازه بدهید واگذاری به صورت صددرصد انجام شود و آن وقت تكلیف همه مسائل مشخص می‌شود. فعلاً نمی‌توان اظهار نظر دقیقی كرد؛ ضمن اینكه من بارها و بارها گفته‌ام كه فقط تا پایان فصل مدیرعامل استقلال هستم. باید دید چه كسی می‌آید. آنها چه كسانی را می‌خواهند بیاورند، اصلاً شرایط همكاری فراهم است یا نه.

یعنی افشارزاده فصل آینده مدیرعامل استقلال نخواهد بود؟
هنوز معلوم نیست.

قهرمانی از دست رفت. شانس‌های آسیایی به حداقل رسید. استقلال در این سه بازی به دنبال چیست؟
هدف ما این است كه با سه پیروزی به بهترین شكل فصل را تمام كنیم.

 

اخبار ورزشی - خبرورزشی