ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشارزاده: از کجا می‌دانید مشکل کریمی مالی بوده است؟!



اخبار,اخبار ورزشی,افشارزاده

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از کجا می‌دانید مشکل یعقوب کریمی مالی بوده او حتما با سرمربی تیم هماهنگ بوده است.

بهرام افشارزاده در مورد پیروزی استقلال مقابل نفت تهران گفت: وقتی تیم می برد همه چیز خوب و عالی است و بازیکنان هم زحمت کشیدند. مهم نیست که نیمه اول بازی خوب نبود مهم این است که بعد از ۹۰ دقیقه بتوانی پیروز باشی.

وی در خصوص اینکه بازیکنان استقلال روز گذشته اعلام کردند در این تیم چیزی به نام اعتصاب وجود ندارد اما یعقوب کریمی به دلیل آنچه که مشکلات مالی گفته می شد چند روزی در تمرینات شرکت نکرد، عنوان کرد: این حرف ها حاشیه است و من به همین خاطر پاسخ خبرنگاران را نمی‌دهم! چه کسی گفته مشکل کریمی مالی بوده است؟ اصلا این قضیه مربوط به خود باشگاه استقلال است. مطمئن باشید که سرمربی تیم در جریان غیبت بازیکنش بوده است و اگر مشکلی هم باشد سرمربی به ما بگوید برای بازیکنانی که غیبت بی دلیل داشته باشند کمیته انضباطی تصمیم می گیرد.

مدیرعامل استقلال در ارتباط با مسائل مالی باشگاه هم توضیح داد: مشکل مالی همیشه هست اما در تلاشیم که آن را حل کنیم. خود آقای سبک دست پیگیر امور هست. روز گذشته هم بخشی از قرارداد اعضای کادرفنی را دادیم.

افشارزاده در مورد اینکه آیا از ابتدای فصل از سازمان لیگ پولی گرفته اند یا نه گفت: هنوز سازمان لیگ پولی به ما نداده است و البته ما نامه نگاری های خود را انجام داده ایم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ارتباط با اینکه تکلیف بدهی باشگاه به بازیکنان خارجی جدا شده که به فیفا شکایت کرده اند به کجا رسید عنوان کرد: پیگیر هستیم. نامه نگاری ها در مورد این بازیکنان به این راحتی نیست و زمان بر است اما حواسمان به این مسئله هست.

افشارزاده در خصوص اینکه استقلال در تعطیلات دوباره لیگ چه برنامه ای دارد گفت: برنامه خاصی نداریم و تیم در تهران تمرین می کند.

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
مشکل مالی جناب خان با زلاتان - خندوانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشارزاده: با قلعه‌نویی مشکل مالی نداشتیم


مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: قلعه‌نویی با ما قرارداد ۲ ساله امضا کرد ولی از لحاظ مبلغ، مشکلی با او نداشتیم.

خبرگزاری فارس: بهرام افشارزاده در گفت و گویی در مورد عقد قرارداد با امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: امروز صبح امیر قلعه‌نویی در باشگاه حاضر شد و قرارداد دوساله خود را امضا کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای مبلغ قرارداد زود به توافق رسیدند، گفت: مشکلی برای مبلغ قرارداد نبود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ارتباط با اینکه تا کنون مشکلی در باشگاه داشته یا خیر، عنوان کرد: تاکنون از شرایط باشگاه راضی بودم. فقط از اینکه برخی‌ها خبرهای حاشیه ای می نویسند گلایه دارم. به دروغ می‌نویسند که با فرهاد مجیدی جلسه داشتم. این مسائل آدم را اذیت می کند ولی در مجموع فضای کار خوب است. هم استقلال هم باشگاه پرسپولیس امسال حاشیه کمتری دارند. امیدوارم شرایط بهتر هم شود. منتظر پایان جام جهانی هستیم که تکلیف ملی‌پوشان خود را هم مشخص کنیم.

وی در خصوص اینکه ظاهرا دغدغه باشگاه حفظ ملی پوشان است، گفت: نه این دغدغه نیست و بخشی از کار است و به امید خدا مشکلی پیش نمی آید.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا امیر قلعه نویی برای جذب بازیکن خارجی درخواستی داشته و تکلیف جی لوید ساموئل چه می‌شود، اظهار داشت: تکلیف بازیکنان خارجی تا سه‌شنبه، چهارشنبه مشخص می‌شود.

وی در مورد مهدی رحمتی و نگرانی هواداران استقلال از بابت حفظ او تاکید کرد: مذاکرات با او ادامه دارد و امروز هم قطعا با او دوباره صحبت می‌کنیم.

افشارزاده با اشاره به اینکه باید تجهیزات باشگاه را تکمیل کنند، گفت: باید امکانات روابط عمومی خود را تقویت کنیم. اکنون آنها تجهیزات خوبی ندارند.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه چه زمانی در تمرینات استقلال شرکت می کند و ظاهرا علاقه ای به هیاهو و رودررو شدن با هواداران را ندارد، عنوان کرد: هر موقع لازم باشد در تمرینات شرکت می کنم. تیم تکمیل شود خواهم رفت. اکنون باید به امور باشگاه بپردازم. ضمن اینکه از من گذشته که بخواهم دنبال هیاهو باشم. من دیگر انگیزه ای برای هیاهوهای این مدلی و مطرح شدن ندارم. البته که احساسات هواداران را درک می کنم ولی با تکمیل شدن تیم به تمرینات هم می‌آیم.

مدیرعامل استقلال در ارتباط با بدهی های انباشته باشگاه نیز گفت: این بدهی‌ها تعهدات باشگاه است و ما باید کم کم آنها را هم پرداخت کنیم.