ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افجه‌ای: هدایا را از جیب خودم خریدم


عضو هیات مدیره استقلال ضمن ابراز تعجب از هجمه ایجاد شده نسبت به عملی که پیش از بازی تیمش و نفت مسجد سلیمان انجام داده است، می‌گوید هدایایی که به بازیکنان این تیم داده بوده، جنبه شخصی داشته و عنوان پاداش درباره آن صادق نیست.

خبرگزاری ایسنا: سید سعید افجه‌ای درباره هجمه ایجاد شده علیه هدایایی که او به بازیکنان پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان داده است، بیان کرد: این هدایا از طرف شخص من بوده و ارتباطی به باشگاه نداشته است. من به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره استقلال از جیب خودم و همکاری دوستان استقلالی‌ام خواستم بابت زحمات کادرفنی و بازیکنان از آنها به نوعی تشکر و قدردانی کنم و چون می‌خواستم به هتل محل اقامت بازیکنان استقلال بروم و نمی‌خواستم که دست خالی هم باشم. قبل از اینکه این هدایا را هم تهیه کنم با آقای قلعه‌نویی هم هماهنگ کردم.

او افزود: این اقدام من، کاملاً شخصی بوده و ارزش این هدایا چیزی حدود 400 الی 500 هزار تومان بود که جمع آن به 16 میلیون تومان می‌رسید. این عدد را جهت اطلاع عزیزانی مطرح کردم که شاید در جریان کامل مسئله نباشند و تصور کنند که واقعا یک هندزفری به بازیکنان داده شده است. البته این هدایا قابل بازیکنان و کادرفنی استقلال را نداشت و ارزش آنها بسیار بالاتر از این هاست اما توانایی من در آن موقع همین بود و خواستم با همین عمل کوچک به صورت شخصی از آنها تقدیر و تشکر کنم. اگر این هدیه انقدر برای این عزیزان کم بوده، من عذرخواهی می‌کنم.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان اضافه کرد: برای من جای تعجب دارد که این هجمه چرا اتفاق افتاده است. چرا وقتی استقلال در صدر جدول ایستاده یک مسئله کوچک را آنقدر بزرگ کرده‌اند؟ شاید عده‌ای دوست ندارند استقلال را در صدر ببینند و برای همین دست به دامن این حواشی شده‌اند تا به تیم لطمه بزنند. به عنوان بحث آخرم، بازهم می‌گویم که اقدام من تنها جهت تقدیر از زحمات بازیکنان و کادرفنی بود و یک اقدام شخصی محسوب می‌شود و عنوان پاداشی که در برخی رسانه‌ها نسبت به آن مطرح شده است، صحیح نیست.


ویدیو مرتبط :
اینم عیدیای من که خودم به خودم خریدم!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شیرینی: 2 میلیارد وام برای پرسپولیس گرفتم، حالا باید 3 میلیارد از جیب خودم تاوان بدهم



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه پرسپولیس

هفته گذشته که برای ملاقات با محمد مایلی‌کهن به بیمارستان قلب تهران رفته بودیم، به طور اتفاقی با سعید شیرینی برخورد کردیم.

 سرپرست سابق پرسپولیس كه حدود یك سالی می‌شد سكوت اختیار كرده بود، در بیمارستان به ما گفت دلش گرفته و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما اینجا جای گفت‌وگو در این رابطه نیست و... حالا پس از یك هفته شیرینی دیروز با ما تماس گرفت و به جای مصاحبه درددل كرد.

سلام آقای شیرینی!
ممنون از لطف شما، دلم گرفته بود گفتم با شما صحبت كنم، شاید كمی آرام بگیرم. حتماً می‌دانید حدود یك سالی می‌شود سكوت كرده‌ام، هیچ جا حرفی نزدم اما امروز واقعاً به هم ریخته‌ام.

چه شد كه یك سال سكوت كردید؟
به خاطر پرسپولیس، من شعار نمی‌دهم و با تمام وجود می‌گویم پرسپولیسی‌ام. شما بروید یك نفر را پیدا كنید كه به خاطر جذب بازیكن برای پرسپولیس، هتل تیم و... از چك شخصی‌اش استفاده كرده باشد. من به خاطر پرسپولیس وام گرفتم و حالا باید سه‌شنبه (امروز) به دادگاه بروم.

مگر مبلغ وام چقدر بوده؟
دو تا وام گرفتم كه سرجمع چیزی حدود 2 میلیارد تومان بود ولی با تأخیر و سودش حالا باید نزدیك به 3 میلیارد تومان به بانك برگردانم، در حالی كه در طول عمرم هرگز برای خودم وام نگرفته‌ام!

این وام‌ها از چه بابت بوده است؟
برای جذب بازیكن در فصل نقل‌ و انتقالات كه حالا باید تاوانش را پس بدهم. مشكلی نیست. من یك پرسپولیسی‌ام و شعار هم نمی‌دهم. در گذشته و هنگام جذب بازیكن نشان داده‌ام كه حاضرم لباس تنم را هم بفروشم اما پرسپولیس به مشكل برنخورد. اجازه ندادم بازیكنان پشت در هتل بمانند. از چك شخصی‌ام استفاده كردم. من كه فك و فامیل و دوستانم را به هتل آزادی و اوین نمی‌بردم. الان هم به غیر از خدا پناهی ندارم. هیچ‌كس جوابگوی من نیست. یك نفر نمی‌آید بگوید مشكل تو كه مربوط به باشگاه پرسپولیس است، چگونه حل می‌شود؟

منظورتان مدیران باشگاه پرسپولیس است؟
ببینید من برای همه مسئولان و دست‌اندركاران باشگاه پرسپولیس احترام قائلم. این حرف‌های من هم خدای ناكرده توهین به كسی نیست اما یك تعداد چك دست بازیكنان و طلبكاران داشتم كه باشگاه پرسپولیس پس گرفته و به من برنمی‌گرداند. آیا این درست است؟! یكسری دیگر كه طلبكار نیستند از باشگاه پول گرفتند ولی چك مرا هم دست خود دارند. اتفاقاً دوستان اگر یك جلسه با من می‌گذاشتند به نفع خودشان هم بود.

طی این مدت شما با دست‌اندركاران باشگاه تماس گرفتید؟
بله، ولی كسی توجهی نكرد. چند ماه قبل صرافان علیه من مصاحبه كردند و اتفاقاً یك ماه پیش چك آنها را پاس كردم. یكسری اسناد و مدارك دیگر هم موجود است كه باید دست‌اندركاران باشگاه اراده‌ای برای رؤیت آن داشته باشند اما بیشتر از همه بی‌توجهی دوستان اذیتم می‌كند. باور كنید زندگی‌ام مختل شده است. گناه من این بوده كه به خاطر پرسپولیس چك كشیدم و خودم را تا خرخره در قرض و بدهی انداختم و حالا... متأسفانه هیچ‌كس هم پاسخگوی من نیست. بحث چك‌هایم یك معضل بزرگ شده است. دارم این چك‌ها را به تنهایی پاس می‌كنم اما حداقل یكی بیاید و به درددل من گوش كند. آیا این چیز زیادی است؟

نه، اما این روز‌ها پرسپولیس نه هیأت‌مدیره دارد و نه مدیر‌عامل!
یك ماه قبل، 2 ماه قبل، 4 ماه قبل، 6 ماه قبل هم نداشت. من یك سال به خاطر بازی‌های پرسپولیس سكوت كردم. گفتم تیم در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد و خدای ناكرده با حرف‌هایم حاشیه‌ای برای تیم محبوبم درست نشود. سكوت من به این خاطر بود. حالا هم هركسی مدیر‌عامل شود فرقی نمی‌كند. همان طور كه گفتم اسناد و مدارك من به درد باشگاه پرسپولیس هم می‌خورد. آیا گذاشتن یك جلسه با سرپرست سابق پرسپولیس برای آقایان كار مشكلی است؟

اگر زمان به عقب برگردد باز هم از چك شخصی خود استفاده می‌كنید؟
گفتم كه من یك پرسپولیسی‌ام. شعار هم نمی‌دهم. بروید بپرسید زندگی‌ام را بر سر باشگاه محبوبم گذاشتم. پشیمان هم نیستم ولی توقع دارم یكی پیدا شود و حرف‌هایم را بشنود. اگر نمی‌خواهند كمكی كنند ایرادی ندارد، یك جلسه بگذارند و بگویند شیرینی چشمت كور! خودت باید این بدهی‌هایی كه بابت پرسپولیس بالا آوردی را تسویه كنی. من این كار را انجام می‌دهم اما حداقل یك جلسه بگذارند و همین حرف را به من بزنند.

به عنوان سؤال آخر، طی این مدت با پرسپولیسی‌ها در ارتباط بودی؟
بله، علی دایی، محمد نوری، سید‌جلال حسینی و تعدادی بازیكن دیگر به من لطف داشته و دارند... ببخشید كه مزاحم شدم. واقعاً به هم ریخته بودم و خواستم درددلی كنم. امیدوارم بعد از این مصاحبه یكی پیدا شود و به داد من برسد. البته امیدوارم!


 اخبار  ورزشی  -  خبر  ورزشی