ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افتخاری: خسوس مربی پروازی نیست


رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال اعلام کرد که سرمربی تیم ملی فوتسال پروازی نیست.

خبرگزاری تسنیم: سیدرضا افتخاری در شرایط لیگ برتر و بازی روز گذشته تأسیسات دریایی و گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: به نظر من روز گذشته تیم‌های تأسیسات دریایی و گیتی‌پسند به علت حساسیت‌های زیاد نتوانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند. به نظر من دیدارهای هفته آینده تکلیف قهرمانی را مشخص می‌کند.

وی در خصوص برگزاری سه هفته پایانی لیگ برتر فوتسال هم خاطرنشان کرد: فعلاً تا بعد از عید هیچ برنامه‌ای برای تیم ملی نداریم و به خاطر همین می‌خواهیم پیش از پایان سال 93 لیگ را تمام کنیم. بعد از تعطیلات سال جدید هم خسوس به ایران می‌آید تا تمرینات و برنامه‌های تیم ملی را پیگیری کند.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در واکنش به انتقاد کارشناسان فوتسال به پروازی بودن خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: چنین مسئله‌ای در مورد خسوس وجود ندارد، واقعیت این است که همسر خسوس بیناری شدیدی دارد و در حال شیمی‌درمانی کردن است به خاطر همین به خسوس اجازه دادیم فعلاً در کنار همسرش باشد.

افتخاری ادامه داد: خسوس در شرایطی در کشورش حضور دارد که ما در این روزها به او حقوق نمی‌دهیم و به نوعی به مرخصی بدون حقوق رفته است.

وی در پاسخ به این سؤال که باتوجه به عدم حضور خسوس در ایران، چطور بازیکنان به تیم ملی دعوت می‌شوند، گفت: خسوس به لیگ ایران اشراف کامل دارد، ضمن اینکه دستیاران او هم در ایران هستند و لیگ را کاملاً تحت نظر دارند.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درباره برگزاری جام حذفی فوتسال و اینکه آیا نوع برگزاری لیگ برتر در سال آینده تغییری خواهد داشت، اظهار داشت: مسلماً‌ نوع برگزاری لیگ تغییری نخواهد داشت، و سال آینده هم لیگ با 14 تیم برگزار می‌شود. فوتسال ایران کشش برگزاری لیگ بیشتر از 14 تیمی را ندارد چون فشار برنامه‌های تیم ملی بسیار زیاد است.

افتخاری افزود: جام حذفی فوتسال را بعد از تعطیلات سال جدید برگزار خواهیم کرد.


ویدیو مرتبط :
اختصاصیfut5al از گلایه شمسایی از خسوس نزد افتخاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صانعی: این آقا باید عذرخواهی کند/ به افتخاری رییس کمیته آرد و نان و به خسوس نانوا می‌گویم!



تیم ملی فوتسال,اخبار ورزشی

صانعی: این آقا باید عذرخواهی کند/ به افتخاری رییس کمیته آرد و نان و به خسوس نانوا می‌گویم!

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال نسبت به دعوت جواد اصغری مقدم اعتراض شدیدی دارد و می‌گوید این بازیکن که تیم ملی را به نانوایی تشبیه کرد بود باید از مردم ایران عذرخواهی کند، در غیر این صورت به افتخاری خواهد گفت، رییس کمیته آرد و نان و خسوس را نانوا خطاب خواهد کرد!

اسامی تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی کوچک برزیل امروز اعلام شد که جواد اصغری‌مقدم به عنوان کاپیتان در این لیست حضور دارد.

اصغری‌مقدم که سال گذشته بعد از انتقاد شدید به ترابیان و صانعی از تیم ملی خداحافظی کرد، امسال بعد از کنار گذاشتن بازیکنان گیتی‌پسند دوباره به تیم ملی بازگشته و در مصاحبه‌ای نیز تمام اختلافاتش با رییس سابق کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی را "سوءتفاهم" دانست.

اما علی صانعی به دنبال دعوت از این بازیکن به تیم ملی، اعتراض زیادی به کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی دارد.

صانعی بیان کرد: این آقایی که به تازگی به تیم ملی دعوت شده پیش از این خداحافظی کرده بود اما اشکالی ندارد دوباره سلام کرده ولی یادتان می‌آید که قبل از خداحافظی به تیم ملی گفت نانوایی. آقای افتخاری! اگر قبول دارید که تیم ملی نانوایی است پس باید به شما بگوییم رییس کمیته آرد و نان و به خصوص بگوییم نانوا؟! این آقا باید به خاطر حرفی که یک سال پیش زده عذرخواهی کند. در غیر این صورت من به شخصه شما را با همین عنوان صدا خواهم کرد.

وی افزود: اگر چوب خشک هم به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود همه باید به آن احترام بگذارند. به من توهین شده بود ولی اعتراضی نکردم. اما حق نداری به تیم ملی توهین کنی. اگر دلشان می‌خواست به شخص توهین می‌کردند و من هم جوابشان را می‌دادم اما زمانی که به تیم ملی توهین می‌شود باید دفاع کنیم. افتخاری به عنوان متولی فوتسال حواسش به این مسائل نیست.

 

می‌گویند حرمت امامزاده به متولی‌اش است ولی آقایان حرمت را نگه نداشتند و باید عذرخواهی کنند. چطور می‌شود این آقا به همه توهین می‌کند و بعد خیلی راحت می‌گویند بفرما تیم ملی! اگر خسوس این را نفهمید هاشم‌زاده که بود. نمی‌شود هرکسی هر چیزی که دلش خواست عنوان کند و بعد بگوید عصبانی بودم.

سرمربی سابق تیم ملی ادامه داد: اگر این وضعیت ادامه پیدا کند من می‌گویم خدا مادر ترابیان را بیامرزد و باید خاک کفش او را سرمه کنیم و به چشممان بزنیم. تیم ملی که جای زورگویی نیست. واقعا شایسته است که بگویند تیم ملی نانوایی است؟ اگر افتخاری این مسائل را در نظر نگیرد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

 

آقایان می‌گویند تیم را جوان کرده‌اند. پس این بازیکن 40 ساله در تیم ملی چه‌کار می‌کند؟ اگر من صانعی برای تیم ملی نجنگم پس چه کسی خواهد جنگید؟ من 19 سال از بهترین زمان عمرم را در فوتسال گذرانده‌ام. وقتی آقایان در خانه‌شان یک‌قل، دوقل بازی می‌کردند من در تیم ملی بودم. هرجا هم نیاز باشد برایش خواهم جنگید.

صانعی که با عصبانیت تمام این جملات را می‌گفت، صدایش را کمی بلندتر کرد و افزود: تیم ملی امید ما کجاست؟ خسوس را به عنوان سرمربی بزرگسالان و امید انتخاب کردند پس نقش مربی ایرانی چیست؟ نمی‌گویم تیم ملی امید را به من بدهید اما چرا به بقیه ایرانی‌ها توهین می‌کنید؟ فرق مربی ایرانی و خارجی این است که یک مربی وطنی هیچ‌گاه خرابکاری نمی‌کند؛ چون می‌داند فردا باید در این مملکت زندگی کند.

 

من صانعی نمی‌توانم شانه خالی کنم اما مربی خارجی مثل خسوس برای این‌که نتیجه بگیرد می‌ترسد و بازیکن 40 ساله را به تیم ملی می‌آورد. به اعتقادم انتخاب او دهن‌کجی به ایرانی‌هاست و من افتخاری را در این داستان مقصر می‌دانم. کمیته فوتسال باید حرمت‌ها را نگه می‌داشت. اگر هم نمی‌خواهد این کار را کند من از این پس به او می‌گویم رییس کمیته آرد و نان!

 

تا زمانی که در تیم ملی بودم جلوی قلدری ایستادم و بازیکنان قلدر را به تیم ملی راه ندادم. اگر در این تیم من سرمربی بودم هیچ‌کس ساکت نمی‌ماند. پیراهن و شورت‌ها بازیکنان را بعد از هر تمرین پس می‌گیرند اما هیچ‌کس صدایش درنمی‌آید. اگر من بودم قلدرها می‌گفتند تیم ملی نابود شد. حال باید با چراغ بگردند و کسی مثل ترابیان را پیدا کنند. ببینید چند ماه است بازی دوستانه برگزار نکرده‌ایم. /ایسنا