ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افاضلی از کمیته فنی فدراسیون استعفا کرد



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

یکی از اعضای کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال و مربی سابق تیم ملی از حضور در این کمیته استعفا کرد.

به گزارش فارس، هومن افاضلی، یکی از اعضای کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال از حضور در این کمیته استعفا کرد.

افاضلی در دو جلسه اخیر این کمیته شرکت نکرده بود تا شائبه خداحافظی وی از این کمیته به وجود بیاید.

افاضلی ضمن تأیید این خبر به فارس گفت: استعفا کرده‌ام و تحت هیچ شرایطی نیز دیگر به این کمیته نخواهم رفت.

با استعفای مربی سابق تیم ملی، تعداد اعضای کمیته فنی و توسعه فدراسیون به 5 نفر رسید که فرهاد مجیدی جدیدترین عضو این کمیته محسوب می‌شود.


  اخبار ورزشی  - فارس 


ویدیو مرتبط :
فرهاد مجیدی در کمیته فنی فدراسیون فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد کمیته فنی فدراسیون نیجریه از کشی



اخبار,اخبار ورزشی,رقابتهای جام جهانی


 اخبار ورزشی - انتقاد کمیته فنی فدراسیون نیجریه از کشی

کمیته فنی فدراسیون فوتبال نیجریه از سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور به دلیل عدم اعلام وضعیت آمادگی بازیکنان انتقاد کرد.

به نقل از «This Day Live»، کمیته فنی فدراسیون فوتبال نیجریه اخیرا به انتقاد از استفن کشی، سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه به دلیل پنهان کردن مصدومیت برخی از بازیکنان اصلی تیم از جمله نامدی اودوامادی از این کمیته پرداخت.

به گزارش فارس، کریستین چوکوو، یکی از اعضای این کمیته مدعی شد که کشی در خصوص سطح آمادگی بدنی برخی از بازیکنان در جلسه‌ای که لیست موقتی تیم ملی اعلام شد، به آنها اطلاعی نداده و اعلام کرد که این وظیفه کمیته فنی نیست که پیش از تأیید حضور بازیکنان در تیم ملی وضعیت آمادگی بدنی آنها را بررسی کند. وی ادامه داد: دیگر نمی‌توانیم کاری بکنیم چون فیفا این لیست را تأیید کرده و تنها می‌توانیم در صورتی که بحرانی پیش آمد، شرایط را مدیریت کنیم.

کشی در این باره گفت: من اودوامادی را فراخواندم و او خبر مصدومیتش را رد کرد. در حقیقت او به من گفت که در همان روز یک مسابقه دیگر دارد و من نمی‌دانم منبع تمام این شایعه‌ها چیست.

اودوامادی از 12 آوریل که در شکست دو بر صفر تیم باشگاهی‌اش مقابل باری مصدوم شد، در هیچ مسابقه‌ای به میدان نرفته است و با این‌حال مدام مصدومیتش را انکار می‌‌کند. وی در این باره می‌گوید: مصدوم نیستم و مثل همیشه آماده‌ام.

این بازیکن 23 ساله در رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها در دیدار مقابل تاهیتی هت‌تریک کرد تا کشی او را یک بازیکن بسیار با استعداد بخواند.

اودوامادی به همراه هم‌تیمی‌اش ساندی امبا نتوانست یکشنبه گذشته به همراه سایر بازیکنان برای دیدار دوستانه مقابل اسکاتلند به لندن سفر کند. با این حال وی هنوز در برنامه کشی قرار دارد و او در این باره گفت: اودوامادی در برنامه من وجود دارد. او بازیکن بسیار باهوشی است و من خیلی دوستش دارم.
اخبار ورزشی - فارس