ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعلام علت قطعی مرگ «هادی نوروزی»



اخبار,اخبار ورزشی, کاپیتان فقید تیم پرسپولیس

رئیس سازمان پزشکی قانونی علت قطعی مرگ هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم پرسپولیس را اعلام کرد.

دکتر احمد شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا ، درباره نتایج بررسی‌ها پیرامون علت مرگ هادی نوروزی، اظهار کرد: پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، نتایج بررسی‌ها حاکی از منفی بودن کلیه آزمایش‌های سم‌شناسی در بدن این فرد بود، لذا فوت ناشی از مصرف دارو یا مسمومیت ها به طور قطع رد می شود.

وی با بیان اینکه در کالبدشکافی صورت گرفته و بررسی آسیب شناسی به جز مشکلات قلبی، یافته دیگری مشاهده نشد، اظهار داشت: علت مرگ هادی نوروزی، مرگ ناگهانی در اثر عوارض قلبی که به صورت نادر در ورزشکاران حرفه ای دیده می‌شود، تعیین شد.

اخبار ورزشی  - ایسنا  


ویدیو مرتبط :
عکس العمل همسر هادی نوروزی پس از اعلام مرگ او :(:(

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شایعات جدید درباره علت اصلی مرگ هادی نوروزی



اخبار,اخبار ورزشی,هادی نوروزی

کاپیتان مرحوم پرسپولیس در آخرین روزهای حیات از درد پا گلایه داشت، اکنون این سوال مطرح است که آیا این درد طبیعی بود یا اینکه می توانست ارتباطی با مشکل قلبی داشته باشد.

بعد از آنکه عادل فردوسی پور در آخرین برنامه خود تصاویری از تمرین پرسپولیس را منتشر کرد که در آن هادی نوروزی در یک لحظه سمت چپ سینه خود را می گیرد این سوال پیش آمد که آیا وی با عارضه ای مزمن روبه رو بود که به موقع تشخیص داده نشد؟

پاسخ کادر پزشکی پرسپولیس به این موضوع تقریبا قانع کننده بود. چون همانطور که اعلام کردند سابقه ضرب دیدگی از ناحیه دنده در پرونده کاپیتان پرسپولیس دیده می شود و در همان زمان اخباری در این ارتباط منتشر شده بود.

اما طبیعی است با توجه به غافلگیر کننده بودند ایست قلبی نوروزی همه می خواهند یک دلیل قانع کننده برای این امر پیدا کنند تا شاید این حادثه برایشان باورکردنی تر باشد. این مساله خود ناشی از تاثری است که در جامعه نسبت به این مساله وجود دارد.

در روزهای گذشته درباره وضعیت جسمی نوروزی مطالب دیگری هم منتشر شده است. از جمله اینکه بعضی دوستان نزدیک وی می گویند وی اندکی از احساس ضعف در نیمی از بدن خود گلایه داشت. اما موقت بودن این امر و شاید شدید نبودن آن مانع از آن شد که این موضوع به صورت جدی پیگیری شود.

اکنون این سوال هم در ذهن شکل می گیرد که آیا دردی که وی در ناحیه کشاله ایجاد می کرد و یکی از معمول ترین دردها و مشکلات در هر فوتبالیستی است، آیا دلیل غیر از مشکلات ورزشی داشت و یک نشانه بود؟

به هر حال نظر درباره هر یک از این موارد به تخصص های ویژه پزشکی نیاز دارد که از عهده ما خارج است و باید منتظر بود و دید آیا کالبدشکافی صورت گرفته دلیل حادثه تلخ را مشخص خواهد کرد یا نه.

به نظر می رسد این سوال بزرگی است که در ششمین روز درگذشت هادی مطرح شده است.

اخبار ورزشی - کاپ