ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل گسترش فولاد


ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گسترش فولاد مشخص شد.

کاپ: ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس  مقابل گسترش فولاد مشخص شد. بر این اساس سرخپوشان در این بازی با  ترکیب سوشا مکانی، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، رضا خالقی فر، مهدی جعفرپور، احمد نوراللهی، میلاد کمندانی، فرناندو گابریل، هادی نوروزی، علی علیپور و مهدی دغاغله به میدان می روند.

از نکات جالب ترکیب حضور حاتمی در دفاع میانی و خالقی فر در دفاع چپ است.

دیدار گسترش فولاد و پرسپولیس از هفته بیست و نهم لیگ برتر از ساعت 18 امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز می شود.


ویدیو مرتبط :
گسترش فولاد - پرسپولیس تهران / هفته 24 /گل اول گسترش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترکیب پرسپولیس و گسترش فولاد برای بازی امروز



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران


 اخبار ورزشی  - ترکیب پرسپولیس و گسترش فولاد برای بازی امروز

پرسپولیس برای این بازی 5 بازیکن دو اخطاره دارد و شاید درخشان در خصوص یکی دو بازیکن مهم از این جمع ریسک نکند.

به گزارش  جام نیوز، پرسپولیس بعد از برد پیکان تا حدودی به آرامش رسید و آن دو شکست تلخ مقابل سپاهان و سایپا را فراموش کرد اما هنوز جایگاه این تیم آن چیزی نیست که هواداران سرخ‌ها را به آینده امیدوار کند.

 با این حال پرسپولیس با برد در بازی امروز مقابل تیم بحران‌زده گسترش فولاد می‌تواند تا رده ششم جدول بالا رفته و قبل از دربی خودش را جمع و جور کند. آنها در ظاهر قضیه کار دشواری ندارند و باید تیمی را در خانه شکست دهند که بعد از تغییر در کادر فنی خود و حضور کمالوند سه باخت متوالی در لیگ به دست آورده و از جام حذفی هم کنار رفته است.

 با این حال درخشان و بازیکنان پرسپولیس می‌دانند که این مسابقه و حریف را باید به شدت جدی گرفت چرا که در این مقطع شاید شکست گسترش فولاد رده چهاردهمی سخت‌تر از بردن تیم‌های بالای جدول باشد.

پرسپولیس برای این بازی 5 بازیکن دو اخطاره دارد و شاید درخشان در خصوص یکی دو بازیکن مهم از این جمع ریسک نکند، البته مربیان همیشه قبل از دربی شعار می‌دهند که بازی ماقبل دربی را فدای این مسابقه نمی‌کنند اما در واقعیت اینطور نیست و حساسیت آن دیدار احتمالا روی بازی امروز پرسپولیس اثر می‌گذارد.

به هر حال اگر امروز پرسپولیس برنده این مسابقه نباشد فقط برد دربی است که می‌تواند این تیم پر از مشکل را به نیم فصل دوم امیدوار کند حتی اگر احتیاط سرلوحه کار قرار بگیرد.

 * سوشا مکانی
هفته ماقبل دربی برای همه بازیکنان پرسپولیس اهمیت ویژه‌ای دارد و آنها می‌خواهند خودشان را نشان دهند تا در دربی هم فیکس باشند. این مساله در خصوص سوشا مکانی شاید پررنگ‌تر از بقیه باشد چرا که او رقیب مهمی مثل نیلسون دارد.

با این حال اگر سوشا برای اولین بار در دو بازی متوالی کلین‌شیت کند می‌تواند امیدوار باشد که در دربی هم فیکس باشد به خصوص اینکه شایعه رفتن نیلسون از پرسپولیس هم جدی شده است.

* مهرداد بایرامی
بازیکنی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم امید پرسپولیس را دارد و فصل قبل تنها گل تیمش در مصاف با پرسپولیس را در بازی برگشت به ثمر رساند تا رویانیان استعفا دهد امسال هم می‌تواند خطرناک‌ترین چهره تیمش باشد.

 هر چند شرایط بایرامی مثل تیمش در این فصل زیاد جالب نیست و او خیلی کم برای گسترش گل زده اما خط دفاع پرسپولیس در روزی که قرار است محتاط باشد باید حساب ویژه‌ای روی بایرامی باز کند.

***
- پنج‌شنبه 15/8/93، هفته چهاردهم لیگ برتر، ورزشگاه آزادی
- داور: مهدی سیدعلی


- کمک ها: سعید علی نژادیان، علیرضا ایلدروم

* ترکیب میزبان
- دروازه‌بان: سوشا مکانی

- مدافعان میانی: رضا نورمحمدی، مایکل اومانیا

- مدافعان کناری: میثم حسینی، محمدرضا خانزاده

- هافبک‌های تدافعی: رضا حقیقی، مهرداد کفشگری

- هافبک‌های تهاجمی: مهدی طارمی، محمد نوری، امید عالیشاه

- مهاجم: هادی نوروزی

* ترکیب میهمان
- دروازه‌بان: رودریگو لوپز

- مدافعان میانی: محمود خمیسی، مرتضی اسدی


- مدافعان کناری: علی لطیفی، امید نظامی‌پور

 - هافبک‌های تدافعی: مگنو باتیستا، میثم نقی‌زاده

- هافبک‌های تهاجمی: علیرضا نقی‌زاده، محمدامین درویشی، جابر انصاری

 - مهاجم: مهرداد بایرامی
 
اخبار ورزشی - جام نیوز