ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعلام برنامه استقلال برای سفر به مشهد


برنامه سفر تیم فوتبال استقلال به مشهد مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت باشگاه استقلال، برنامه سفر استقلال به مشهد برای دیدار مقابل پدیده مشخص شده که بر این اساس، آبی‌پوشان ساعت 12:30 روز پنجشنبه، تهران را به مقصد مشهد ترک خواهند کرد.

استقلالی‌ها روز جمعه ساعت 15در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف پدیده این شهر خواهند رفت و پس از برگزاری بازی ساعت 20 به تهران باز خواهند گشت. آبی‌پوشان در این مدت در هتل پارس مشهد اقامت خواهند داشت.


ویدیو مرتبط :
‫فنایی، کارشناس داوری برنامه 90 گل جابر انصاری به استقلال خوزستان را سالم اعلام کرد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام برنامه سفر استقلال به تبریز


برنامه سفر تیم فوتبال استقلال به تبریز برای دیدار مقابل تراکتورسازی اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت باشگاه استقلال، اعضای تیم استقلال ساعت 12:20 روز دوشنبه تهران را به مقصد تبریز ترک خواهند کرد تا از ساعت 14:30روز سه‌شنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتورسازی بروند.

استقلالی‌ها ساعت 23 همان شب و پس از اتمام بازی به تهران باز خواهند گشت. همچنین شاگردان پرویز مظلومی روز دوشنبه پیش از عزیمت به تبریز یک جلسه تمرینی در شهر تهران برگزار خواهند کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی روز سه‌شنبه هفته جاری در تبریز برگزار خواهد شد.