ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعضای هیئت مدیره استقلال موافق رفتن کرار


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: تقریباً همه اعضای هیئت مدیره بر جدایی کرار از استقلال اتفاق نظر دارند و فقط در این زمینه راهکارهای مختلفی پیشنهاد شده است.

خبرگزاری تسنیم: مسعود معینی در خصوص آخرین وضعیت جاسم کرار و اینکه بالاخره تکلیف این بازیکن چه خواهد شد، گفت: روز گذشته (دوشنبه) اعضای هیئت مدیره نشستی را برگزار کردند و یکی از مباحث مهمی که در این نشست مطرح شد در خصوص کرار بود. راهکارهای مختلفی در مورد این بازیکن بررسی شد اما به جمع بندی نهایی نرسید. قرار است روز یکشنبه آینده نشست دیگری در این زمینه برگزار شود.

وی افزود: تقریبا همه اعضای هیئت مدیره بر جدایی کرار از استقلال اتفاق نظر دارند و فقط در این زمینه راهکارهای مختلفی پیشنهاد شده است. قرار است در این خصوص تصمیم نهایی را افشارزاده بگیرد. او در نشست روز گذشته به دلیل سفری که داشت حضور پیدا نکرد اما تا جایی که می‌دانم خود او هم نظر مساعدی به ماندن کرار ندارد. در این بین مظلومی به دلیل آنکه در میانه میدان دستش خالی است، در صورتی موافق جدایی کرار است که استقلال یک یا 2 هافبک جذب کند. کرار بازیکنی نیست که سود و منفعت داشته باشد و فکر می‌کنم به هر تیمی برود منفعتی برای آن نداشته باشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص دیدار فردای تیم‌های استقلال و فولاد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: با توجه به نتایجی که استقلال گرفته و صدرنشینی این تیم در جدول لیگ و اینکه دربی 81 را بدون هیچ حاشیه‌ خاصی پشت سر گذاشتند، بازیکنان از روحیه بالایی برخوردارند و فکر می‌کنم بدون مشکل خاصی از سد فولاد خواهند گذشت و به مرحله بعد صعود می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
آفساید وزارت ورزش در انتخاب اعضای دو شغله هییت مدیره باشگاه استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعضای هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال معرفی شدند





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با حکم وزیر ورزش

اعضای هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال معرفی شدند

وزیر ورزش و جوانان اعضای جدید هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، در احکام جداگانه ای از سوی وزیر ورزش، سردار شهریاری و بهرام افشارزاده به جمع علی فتح الله زاده، مقداد نجف نژاد و امیدوار رضایی در هیئت مدیره استقلال اضافه شدند.

در هیئت مدیره پرسپولیس نیز فداحسین مالکی و مهدی تاج به جمع سایر اعضای هیئت مدیره این باشگاه پیوستند. محمد رویانیان، علی پروین و حسین نژادفلاح سایر اعضای هیئت مدیره پرسپولیس هستند. پیش از این گفته می‌شد قرار است فرهاد دانشجو به هیئت مدیره پرسپولیس اضافه شود که با پاسخ منفی وی مالکی جانشین دانشجو شد./فارس