ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعتراف یک ملی پوش به تبانی؛ امیدوارم خدا مرا ببخشد!



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال


 اخبار ورزشی -  اعتراف یک ملی پوش به تبانی؛ امیدوارم خدا مرا ببخشد!

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: «در یک بازی من در محوطه جریمه عمدا خطایی کردم که داور پنالتی گرفت.»

 یکی از بازیکنان سابق تیم ملی اخیرا در محفلی دوستانه به بزرگترین اشتباه فوتبالی اش اعتراف کرده است. این بازیکن پرده از یک تبانی بزرگ برداشته که خودش در آن نقش مهمی را ایفا کرده است.

 او در این باره گفته است: «قبل از بازی با یکی از تیم های بزرگ، با من تماس گرفتند و گفتند که امروز در زمین برای ما کاری انجام بده. آنها به من وعده دادند که فصل آینده با قراردادی 500 میلیون تومانی به تیم شان خواهم رفت ولی وقتی فصل تمام شد به من گفتند که 250 میلیون تومان بیشتر نمی توانیم به تو بدهیم. بدین ترتیب نگذاشتند به تیم شان بروم.»

اما در آن مسابقه چه اتفاقی افتاده است؟ «در آن بازی من در محوطه جریمه خطایی کردم که داور پنالتی گرفت. الان که چند سالی از آن اتفاق گذشته، فوق العاده پشیمانم و امیدوارم خدا من را ببخشد.»

 اخبار ورزشی - آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
آقا چقدر برای گناه من اشک ریختی تا خدا مرا ببخشد!! :((

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراف ملی پوش ایرانی به دوپینگ


ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران مدعی شد: پیش از بازی‌های آسیایی 2010 با وجود مثبت شدن تست دوپینگم زنگی‌آبادی اجازه حضور در رقابت‌ها را به من داد چراکه او فقط مدال می‌خواست.

ایسنا: ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران مدعی شد: پیش از بازی‌های آسیایی 2010 با وجود مثبت شدن تست دوپینگم زنگی‌آبادی اجازه حضور در رقابت‌ها را به من داد چراکه او فقط مدال می‌خواست.

به دنبال محرومیت هشت ساله محمد پراش و مطرح شدن برخی اتهامات نسبت به فدراسیون قبلی دوچرخه‌سواری، حسنعلی ورپشتی دیگر ملی‌پوشی است که آگاهی فدراسیون قبلی از دوپینگ دوچرخه‌سواران را تائید می‌کند. ورپشتی ادعا کرد: زنگی‌آبادی فقط مدال می‌خواست و به دوچرخه‌سواران می‌گفت دوپینگ کنید من با فدراسیون پزشکی هماهنگ می‌کنم فلان موقع بیایند آزمایش بگیرند تا تست مثبت نشود، زیرا فدراسیون با پول ریختن به حساب کمیته ضددوپینگ از آنها می‌خواست بیایند و تست بگیرند. البته آقای زنگی‌آبادی به دنبال مثبت شدن تست دوپینگ برادران پراش بود بنابراین قبل از بازی‌های آسیایی 2010 و در فصل بدنسازی آمدند تست دوپینگ گرفتند که تست من و یک نفر دیگر مثبت شد اما رفتیم بازی‌های آسیایی و مدالمان را گفتیم. در واقع می‌خواستند تست برادران پراش مثبت شود که برای آنها این اتفاق رخ نداد. بنابراین پس از بازی‌های آسیایی و وقتی کارشان انجام شد، اعلام کردند تست ما مثبت شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بودند افراد دیگری که تست دوپینگشان مثبت شود و در بازیهای آسیایی شرکت کنند، گفت: بله، بودند.

ورپشتی با بیان اینکه مثبت شدن تست محمد پراش برنامه‌ریزی شده بود، ادعا کرد: خیلی در این فدراسیون و فدراسیون قبلی دستشان در کار است. در واقع در فدراسیون حال حاضر کارمندانی هستند که فکر می‌کنند با مثبت شدن تست محمد پراش می‌توانند این فدراسیون و آقای قمری را زمین بزنند. این تصور را دارند که با این کارها آقای قمری را کنار می‌گذارند و دوباره به آنها می‌گویند به فدراسیون تشریف بیاورید. برای نمونه فردی از طرف زنگی‌آبادی و به عنوان روابط عمومی با باشگاه پیشگامان تماس گرفته بود مبنی بر اینکه تست محمد مثبت شده است در حالی که در آن زمان فقط صحبت آن مطرح بوده و صددرصد مشخص نشده بود.

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران با بیان اینکه برای گرفتن تست دوپینگ تنها بر روی بعضی از دوچرخه‌سواران زوم می‌کنند؟ گفت: چرا همیشه در مسابقات از دوچرخه‌سوار سرعتی تست می‌گیرند و این کار را در مورد دوچرخه‌سواران استقامتی انجام نمی‌دهند و یا اینکه چرا از نفرات سوم و چهارم تست نمی‌گیرند؟ واقعا اگر به دنبال ورزش پاک هستند و می‌خواهند حق بقیه ضایع نشود چرا از محمد پراش 10 - 11 بار تست دوپینگ می‌گیرند. اگر به صورت تصادفی این کار را انجام می‌دهند پس چرا همیشه محمد پراش یا X و Y انتخاب می‌شوند. در واقع آنها می‌خواستند ما در بازی‌های آسیایی 2014 مدال نگیریم که با این شرایط هم مدال نمی‌گیریم. واقعا متاسفم برای کسانی مثل پراش که یک عمر برای ورزشی وقت گذاشتند که نهایت آن قهرمان‌کشی است.