ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعتراض پیروانی به داوری و تهدید به بازی نكردن



 

 

 

اعتراض پیروانی به داوری و تهدید به بازی نكردن

 

سرمربی تیم فوتبال امید بین دو نیمه بازی با سنگاپور به دلیل بازی خشن حریف و داوری بد معترض شد. دیدار تیم های امید و سنگاپور در حالی پیگیری می شود كه غلامحسین پیروانی پس از نیمه اول كه با نتیجه یك بر صفر به سود ایران پایان یافت به مسئول برگزار كننده این تورنمنت معترض شد و به او اعلام كرد اگر داور بازی نخواهد از كارت زرد در قبال بازی خشن سنگاپور استفاده كند، نیمه دوم تیم را به میدان نمی فرستد و مسئول برگزار كننده بازی اعلام كرد كه این مورد را متذكر می شود.

* درحالی كه بازی در جریان است بازیكنان ایران به داوری همچنان معترض هستند. ظاهرا داور ویتنامی در این بازی قضاوت جانبدارانه ای دارد.

* قرار بود فدراسیون ویتنام برگزار كننده این تورنمنت 4 جانبه از داور بین المللی استفاده كند اما داور بازی ایران و سنگاپور از ویتنام است و همین موضوع اعتراض ایران را در پی داشت.

* هوای شهر هوشمینه به شدت گرم و شرجی و با رطوبت بالا است و همین كار را برای تیم امید سخت تر كرده است.

* این دیدار تا دقیقه 65 با نتیجه یك بر یك در جریان است.... / فارس


ویدیو مرتبط :
اعتراض شدید علی دایی به داوری بازی صبا و سپاهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: دیگر به داوری‌ها اعتراض نمی‌کنم/پیروانی :اگر پنالتی را گل می‌کردیم شاید گل مساوی را هم می‌زدیم



رقابت استقلال و فجرسپاسی,نتیجه بازی استقلال و فجرسپاسی,عتراض قلعه نویی به داورها

قلعه‌نویی: دیگر به داوری‌ها اعتراض نمی‌کنم/ امیدوارم به سلطانی‌فر رای اعتماد بدهند

امیر قلعه‌نویی می‌گوید باید مشکل دفاعی تیمش را حل کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل فجر سپاسی در کنفرانس خبری گفت: «هر کسی این مسابقه را دید از آن لذت برد. من به فوتبال ایران تبریک می‌گویم. بعد از بازی با سپاهان روی مسائل روانی تیم کار کردم. با این حال ما یک پنالتی بچه گانه به حریف دادیم.»


سرمربی استقلال در مورد وزیر ورزش هم گفت: «متاسفانه در گذشته هر وقت کسی جایی نداشت به ورزش می‌آمد، در حالی که سررشته‌ای از آن نداشت. آقای سلطانی‌فر نیروی خوبی است که امیدوارم به او رای اعتماد داده شود. او باید در کنار خودش از نیروهای قوی استفاده کند. کابینه معرفی شده قوی است و من به آن امیدوارم.»


قلعه‌نویی در مورد کسر یک امتیاز از تیمش هم گفت: «من کار تماشاگران را محکوم می‌کنم. البته آن روز، روز خوب فغانی نبود. من بابت رفتار عده‌ای از تماشاگران از او عذرخواهی می‌کنم. با این حال نظر من مثل نظر نصیرزاده است که گفته نمی‌توان یک امتیاز کم کرد. جالب است که همیشه اولین‌ها مال ماست. من قبلا به داوری اعتراض می‌کردم اما الان متوجه شدم اشتباه می‌کردم و دیگر به داوری‌ها اعتراض نمی‌کنم.»


سرمربی استقلال در پایان گفت: «ما در ده دقیقه ابتدایی بازی خیلی بد بودیم اما به مرور بر مسابقه حاکم شدیم. در سال‌های گذشته ما با اتکا به دفاع خوبمان به قهرمانی می‌رسیدیم که امسال باید مشکل دفاع را حل کنیم.»

 

پیروانی: اسیر تجربه استقلال شدیم / اگر پنالتی را گل می‌کردیم شاید گل مساوی را هم می‌زدیم

غلامحسین پیروانی می‌گوید تیمش به خاطر بی‌تجربگی به استقلال باخته است.

به گزارش  خبرآنلاین؛ غلامحسین پیروانی سرمربی فجر سپاسی پس از شکست تیمش مقابل استقلال گفت: «ما دو گل خوردیم و دو گل زدیم. ولی وقتی بازی مساوی شد، بچه‌ها احساسی شدند. یک پنالتی را گل نکردیم و یک توپ هم به تیر زدیم. بچه‌های ما اسیر تجربه استقلال شدند. اگر پنالتی را گل می‌کردیم شاید گل مساوی را هم می‌زدیم. متاسفانه تیم من در هفته‌های اول تا پنجم به بهترین تیم‌های لیگ خورده.»


پیروانی ادامه داد: «میانگین سنی تیم من 30 سال است. مگر تیم‌های دیگر بازیکن بالای 30 سال ندارند؟ همین مجیدی در استقلال 37 سال سن دارد و از بهترین بازیکنان تیمش است. الان بهترین بازیکنان لیگ ما مسن هستند. اگر در 5 هفته اول لیگ باختیم انتقاد نکنید ولی اگر به تیم‌های سایپا، راه‌آهن، استقلال خوزستان یا نفت تهران باختیم بیایید و انتقاد کنید. ضمنا تیم من به اندازه آن‌ها هزینه نکرده است.»


او در پایان گفت: «ما سال گذشته در ورزشگاه دستغیب که چمن مصنوعی داشت بازی می‌کردیم اما امسال در حافظیه بازی می‌کنیم. شاید این روی بازی بچه‌ها تاثیر گذاشته و تا آن ها خودشان را با این چمن تطبیق بدهند زمان می‌برد.»/خبرآنلاین