ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعتراض پرسپولیسی ها به حکم انضباطی دربی



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه پرسپولیس ,کمیته انضباطی


 اخبار ورزشی  - خواجه وند مطرح کرد؛
اعتراض پرسپولیسی ها به حکم انضباطی دربی

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: «قطعا اعتراض در مواردی که امکانش وجود دارد، انجام می شود.»

 مهدی خواجه وند در رابطه با اعلام آرای کمیته انضباطی و محرومیت بازیکن، مربی و تماشاگران پرسپولیس اظهار داشت: «استقلالی ها در این دیدار میزبان بودند و این حکم جای بحث و بررسی دارد. البته هنوز آرای کمیته انضباطی به باشگاه ابلاغ نشده است. واقعا این نوع محرومیت برای پرسپولیسی ها و تبعیضی که در میان 2 تیم دیده می شود، جای تعجب دارد و قطعا افکار عمومی را هم نمی تواند قانع کند.»

وی ادامه داد: «قطعا بعد از بررسی این حکم در باشگاه از ظرفیت هایی که برای اعتراض به این آرا وجود دارد، استفاده می کنیم. قطعا اعتراض در مواردی که امکانش وجود دارد، انجام می شود.»

 سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: «میزبان این دیدار استقلال بوده و هر اتفاقی روی سکوها رخ داده باشد، باید متوجه استقلال باشد. همیشه در آرای کمیته انضباطی شاهد بودیم که بیشتر ترکش ها به میزبان می خورد نه میهمان که در این دیدار پرسپولیس بود.»

 اخبار ورزشی  - کاپ


ویدیو مرتبط :
حکم انضباطی ماسکرانو اعلام شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصمیم جدید مدیر عامل پرسپولیس در اعتراض به حکم کمیته انضباطی/ رویانیان خود را خانه نشین کرد



رویانیان,کمیته‌ انضباطی فوتبال

تصمیم جدید مدیر عامل پرسپولیس در اعتراض به حکم کمیته انضباطی/ رویانیان خود را خانه نشین کرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که شب گذشته اعلام کرده بود "تصمیمی جدی" در قبال رای کمیته‌ انضباطی خواهد گرفت، اعلام کرد که تا تعیین تکلیف حکم این کمیته دیگر به محل کار در باشگاه پرسپولیس نمی‌رود.

پس از آن که کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال رای به کسر یک امتیاز از باشگاه پرسپولیس داد، محمد رویانیان اعلام کرد که می‌خواهد به خاطر این تصمیم که به گفته او "نابه حق" بوده تصمیم جدی بگیرد، اما او شب گذشته در برنامه «90» از این تصمیمش صحبتی به میان نیاورد.

 

با این حال او اعلام کرد در اعتراض به این حکم قصد ندارد که دیگر در باشگاه پرسپولیس حاضر شود.او گفت: تا زمانی که تکلیف این حکم مشخص نشود دیگر در باشگاه پرسپولیس حاضر نخواهم شد./ایسنا