ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعتراض هواداران استقلال مقابل باشگاه


برخی از هواداران تیم استقلال در اقدامی عجیب و قابل تامل امروز مقابل در باشگاه نسبت به نتایج این تیم اعتراض کردند.

خبرگزاری فارس: در حالی که امروز تیم های ذوب آهن و استقلال در چارچوب جام حذفی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم می روند و تیم استقلال در اصفهان حضور دارد، تعدادی از هواداران استقلال امروز با حضور در مقابل در باشگاه استقلال نسبت به عملکرد این تیم در فصل جاری و عملکرد امیر قلعه نویی اعتراض کردند و پلاکاردهایی همراه خود داشتند.

این عده در حالی امروز این اقدام عجیب را انجام داده اند که منصور پورحیدری عضو هیات مدیره باشگاه به میان آنها آمده و با آنها به صحبت پرداخته است.

عکس های زیر گویای اعتراض عجیب برخی از هواداران استقلال مقابل در باشگاه است:

اعتراض هواداران استقلال مقابل باشگاه +عکس

اعتراض هواداران استقلال مقابل باشگاه +عکس

اعتراض هواداران استقلال مقابل باشگاه +عکس

اعتراض هواداران استقلال مقابل باشگاه +عکس


ویدیو مرتبط :
‫گفتگو با هواداران استقلال و تراکتور; نظر هواداران درباره شکایت بازیکنان سابق از باشگاه‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض باشگاه استقلال به حضور این آبی پوش در لیست کی روش



اخبار,اخبارورزشی, باشگاه استقلال


 اخبار ورزشی -  آنها باید پاسخگو باشند؛
اعتراض باشگاه استقلال به حضور این آبی پوش در لیست کی روش

معاون پزشکی باشگاه استقلال گفت: «بهتر بود کادرفنی تیم ملی از دعوت دوباره بیگ‌زاده به اردو منصرف می‌شد و اگر بار دیگر مشکلی برای این بازیکن به وجود بیاید، آنها باید پاسخگو باشند.»

امین نوروزی با اشاره به دعوت هاشم بیگ‌زاده به اردوی جدید تیم ملی گفت: «بیگ‌زاده در اردوی تیم ملی در پرتغال دچار مصدومیت شد و بدین ترتیب بازیکنی که سالم از استقلال به تیم ملی رفته بود، آسیب دیده به باشگاهش بازگشت. از فردای روزی که این بازیکن همراه تیم ملی به ایران آمد، کار درمانی او آغاز شد.»

 وی با بیان اینکه بیگ‌زاده از ناحیه عضله پشت ساق پا آسیب دیده بود، اظهار داشت: «این بازیکن روزی دو و حتی برخی مواقع سه جلسه فیزیوتراپی می‌کرد تا به شرایط گذشته بازگردد. بازیکنان تیم ملی فشار زیادی را در جام جهانی 2014 متحمل شده بودند و استراحت کافی نداشتند و به همین دلیل با توجه به خستگی عضلات، دو برابر زمان معمولی برای آنها در نظر گرفته می‌شد تا به شرایط آرمانی بازگردند.»

 معاون پزشکی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: «استقلال روز گذشته بازی حساسی برابر تراکتورسازی داشت اما با وجود اینکه بیگ زاده از ناحیه مصدوم شده، درمان شده بود برای اینکه مصدومیتش دوباره عود نکند، قلعه‌نویی به او بازی نداد تا برای این بازیکن و البته باشگاه مشکلی پیش نیاید.»

 نوروزی ادامه داد: «بیگ‌زاده نیاز به تمرینات تقویتی حس عمقی عضلات و هماهنگی عصب و عضله دارد که یک کار تخصصی است. در این شرایط بهتر بود کادرفنی تیم ملی از دعوت دوباره بیک‌زاده به اردو منصرف می‌شد و اگر بار دیگر مشکلی برای این بازیکن به وجود بیاید، مسئولان تیم ملی باید پاسخگو باشند.»

 نوروزی تاکید کرد: «هم تیم ملی و هم استقلال به بیک زاده در آینده نیاز دارند و نباید به خاطر یک بازی دوستانه همه چیز را فدا کنیم.»

 اخبار ورزشی  - تسنیم