ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعتراض ملوان به تاریخ دیدار با پرسپولیس


سرپرست تیم ملوان انزلی از اعتراض این باشگاه به تاریخ دیدار هفته بیست و پنجم مقابل پرسپولیس خبر داد.

کاپ: درحالی که تیم فوتبال ملوان باید در هفته بیست و ششم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته آینده به مصاف فولاد خوزستان برود، این تیم به تاریخ دیدارش با پرسپولیس معترض است.

احمدی، سرپرست تیم فوتبال ملوان با تایید خبر فوق به کاپ گفت: در شرایطی که بهترین تاریخ برای برگزاری دیدار ملوان و پرسپولیس روز جمعه هفته جاری است اما متاسفانه سازمان لیگ منافع باشگاه پرسپولیس و استقلال را در نظر گرفته و این بازی به روز شنبه موکول شده است. علاوه بر اینکه ما روز جمعه می توانستیم تماشاگران بیشتری را برای حمایت از ملوان داخل استادیوم داشته باشیم فاصله کم دو بازی ما هم مشکل ساز خواهد شد.

وی همچنین افزود: ما روز چهارشنبه هفته آینده باید به مصاف فولاد برویم و عملا بعد از بازی با پرسپولیس به دلیل بعد مسافت شمال تا جنوب کشور نمی توانیم تمرین کنیم. من فکر می کنم ملوان فدای دربی پایتخت شده و اعتراض مان را به صورت رسمی به سازمان لیگ اعلام کردیم. آنها هم به ما قول دادند چند روزی دیدار ما با فولاد را عقب بیندازند.


ویدیو مرتبط :
ویدیو؛ اعتراض شدید سوشا به داور بازی پرسپولیس-ملوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان


تیم فوتبال پرسپولیس با شکست ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یافت.