ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعتراض مرزبان به داور بازی


سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: داور یک پنالتی به ضرر ما گرفت.

فارس: سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: داور یک پنالتی به ضرر ما گرفت.

مرزبان گفت: اینجا نشسته‌ام تا بگویم تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر آمده باید بازیکنان زیادی را هم تعویض می‌کرده اما در کل در شرایطی که هست از امتیازهایی که می‌گیریم صد درصد راضی هستم البته قبول دارم که کیفیت فوتبال ما باید بالاتر برود.

وی ادامه داد: واقعیتی در فوتبال وجود دارد که اگر خوب به توپ ضربه نزنی ضربه می‌خوری و امروز بازی پرفشار و جنجالی‌ای دیدیم که در آینده بتوانیم وضعیت تیم خود را بهتر کنیم.

مرزبان در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه با چه روشی بازی کرده است؟ گفت: سیستم ما در چهار دو سه یک یا چهار چهار دو بود ولی مهم این نیست؛ مهم این بود که ما چگونه توپ را به گردش دربیاوریم و بازیکنان ما با توپ و بدون توپ بتوانند حرکت کنند. ای کاش از فرصت‌هایمان بهتر استفاده می‌کردیم و در زدن ضربات آخر موفق بودیم.

سرمربی پدیده در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید بازیکنان شما با زمین خوردن‌های زیاد کیفیت فوتبال‌تان را پایین آوردند؟ گفت: همیشه طرفدار فوتبال جوانمردانه هستم و در جلسات گفته‌ام اگر بازیکنی زمین خورد یا بازیکن حریف شما را کتک زد شما بازی جوانمردانه را رعایت کنید و من طرفدار بازی جوانمردانه هستم و به هر شیوه‌ای که به روند فوتبال ضربه می‌زند مخالفم و آن را بازی ناجوانمردانه می‌دانم.

مرزبان در مورد اینکه پدیده می‌تواند روند مثبت خود را حفظ کند یا نه گفت: خوشحالم که از روند مثبت تیم ما صحبت می‌کنید باید کیفیت تیم‌مان را بالا ببریم و امروز در مورد بردن یا مساوی صحبتی نمی‌کنیم و امیدوارم ۳۵ امتیازی را که در موردش صحبت کرده بودم به دست بیاوریم و بحث ما ماندن در لیگ برتر است چون از لیگ یک بالا آمدن خیلی سخت است و می‌خواهیم با حضور در لیگ برتر خیلی جلو برویم.

وی در مورد اینکه گفته بود من و دایی به مساوی راضی هستیم، گفت: نگفتم دایی به تساوی راضی است و فقط در مورد تیم خودم حرف زدم و این احساس را داشتم که انتقادهایی که از هیات مدیره و پرسپولیس می‌شود آنها را به ضرر ما متحد کند، پرسپولیس به جرات محبوب‌ترین تیم ایران است و مطمئنا به کورس قهرمانی برمی‌گردد، این تیم با دایی و رحیمی می‌تواند به آینده امیدوار باشد.

وی در مورد عملکرد داوری گفت: اجازه ندارم در مورد داوری صحبت کنم و احساس می‌کنم داور می‌توانست خطای هند بنگر را بگیرد و روی شاکری هم خطا شد و یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد. واقعیت‌هایی است که نمی‌توانیم بگوییم چون وقتی هوا سرد است باید بگوییم هوا گرم است همانطور که ما اشتباه می‌کنیم، داوران هم اشتباه می‌کنند. اگر در طول فصل اشتباه‌ها را در نظر بگیریم همه چیز ۵۰ -۵۰ می‌شود اما اگر ما به داوران حمله کنیم احترام‌ها از بین می‌رود. اینکه داور اشتباه کند یک فاکتور است و اینکه عمدا اشتباه کند یک فاکتور دیگر، مطمئنم هیچ داوری به عمد اشتباه سوت نمی‌زند.

سرمربی پدیده در مورد تعویض غریبی گفت: میلاد غریبی بازیکنی است که به سمت بیرون دریبل می‌زند و با آوردن خیری کاری کردیم که او خلاف کار غریبی را انجام بدهد و من از کار خیری راضی هستم و به تیمم تبریک می‌گویم.


ویدیو مرتبط :
ویدیو؛ اعتراض شدید سوشا به داور بازی پرسپولیس-ملوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض کی‌ روش به داور پس از پایان بازی


در حالی که بازی تیم‌های ایران و عراق به پایان رسیده بود کی‌روش کماکان به داور استرالیایی بازی اعتراض می‌کرد.

خبرگزاری فارس: بازیکنان کارلوس کی‌روش بعد از باخت تیم‌ملی به عراق از هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه تشکر کردند.

* وریا غفوری بازیکن تیم ملی بعد از بازی درون زمین ماند و گریه کرد. نبی سرپرست تیم ملی و محسن فروزان دروازه‌بان ذخیره تیم ملی به داخل زمین رفته این بازیکن را بیرون آوردند.

* بعد از پایان بازی کی‌روش کماکان به داور بازی به دلیل قضاوت‌هایش در زمین اعتراض کرد.

* هواداران عراقی بی امان تیم‌ملی کشورشان را بعد از پایان بازی تشویق کردند.

* عده‌ای از هواداران تیم‌ملی کرواسی هم در ورزشگاه حضور داشتند. این عده از هواداران لباس‌های تیم‌ملی کرواسی را به تن کرده بودند.