ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعتراض قطری‌ها به پیراهن تیم ملی ایران


هرچند فدراسیون بین المللی فوتبال اعلام کرد مشکلی با پیراهن تیم ملی ایران ندارد اما به نظر می رسد رسانه‌های قطری به دنبال حاشیه سازی برای ملی پوشان تیم امید هستند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت استاد الدوحه، تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل هم پیراهنی را بر تن کرد که نقش پلنگ ایرانی روی آن حک شده بود. البته فدراسیون بین المللی فوتبال واکنشی در این زمینه نشان نداد.

تیم ملی امید ایران که اکنون در دوحه به سر می برد، از همین پیراهن استفاده می کند و به نظر می رسد قطری‌ها به دنبال جوسازی و جنجال هستند.

یک سایت قطری نوشت که حک کردن تصویر یک جانور روی پیراهن یک تیم، امری غیر معمول به شمار می آید و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در این زمینه واکنش نشان دهد.

این سایت قطری نوشت: چرا کشور چین از اژدها روی پیراهن خود استفاده نمی کند و یا استرالیا از کانگور؟ تصویری که روی پیراهن تیم ملی ایران آمده، غیر معمول است و جالب این است که کسی اعتراض هم نمی کند. باید کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه ورود کند و توضیح دهد.


ویدیو مرتبط :
یوز پلنگ ایرانی در پیراهن تیم ملی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی ایران با پیراهن سفید برابر روسیه



 

 

 

تیم ملی ایران با پیراهن سفید برابر روسیه

 

به گفته مدیر امور رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران، تیم کشورمان چهارشنبه شب با پیراهن سفید در یک دیدار دوستانه در ورزشگاه بن زاید ابوظبی به دیدار تیم ملی روسیه می رود.

خسرو والی زاده در این باره گفت: طبق توافقی که بین دو تیم شده و از آنجا که تیم ایران در این دیدار حکم میزبان را دارد، ایران فرداشب با پیراهن سفید و روسیه با پیراهن قرمز به دیدار هم می روند. ضمنا ساعت 18.30سه شنبه  نیز جلسه ای میان سرپرستان دو تیم و برگزار کنندگان مسابقه برای هماهنگی های نهایی و توافق بر سر تعداد تعویض ها و سایر جزییات تشکیل می شود.

تیم ملی روسیه ساعت 20 دوشنبه وارد ابوظبی شده و در هتل فرمونت اقامت گزیده است. این تیم ساعت 20 سه شنبه و پس از تمرین تیم ایران در ورزشگاه بن زاید تمرین خواهد داشت.

همچنین یک تیم داوری از کشور امارات متشکل از علی حمد به عنوان داور وسط و محمد الجلاف و حسن السقطری به عنوان کمک داور وظیفه قضاوت بازی تیم های ایران و روسیه را عهده دار شده اند. همچنین عبدالواحد خاطر داور چهارم این مسابقه خواهد بود.

اسماعیل شریفات نیز که به دلیل برخی مشکلات خروج از کشور در تهران مانده است، با رفع این مشکلات قرار است سه شنبه عازم ابوظبی شود تا جمع بازیکنان تیم کشورمان به 22 نفر برسد.

دیدار تدارکاتی تیم های ملی ایران و روسیه چهارشنبه شب ساعت 20 به وقت محلی (19:30 به وقت تهران) در ورزشگاه زاید ابوظبی برگزار خواهد شد.

تیم ملی ایران با پیراهن سفید برابر روسیه