ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعتراض فرکی به برنامه‌ریزی سازمان لیگ


حسین فرکی اعتقاد دارد تعطیلات لیگ به ضرر تیم ها می شود و هیچ کجای دنیا این تعطیلات وجود ندارد.

ورزش سه: حسین فرکی اعتقاد دارد تعطیلات لیگ به ضرر تیم ها می شود و هیچ کجای دنیا این تعطیلات وجود ندارد. فرکی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت:

باید پیکان را ببریم

اولین بازی دور برگشت را مقابل پیکان انجام دادیم و با تحقیقاتی که در این مدت داشتیم. این تیم تغییراتی در کادر فنی اش داشته و امیدوارم با آمدن آقای مرفاوی این تیم شرایط خوبی بدست بیاورد. با توجه به شناختی که از پیکان و کادر فنی اش داریم می خواهیم این بازی را برد به پایان برسانیم.بالای جدول برای ما خیلی مهم است و اینکه تمرینات خوبی برگزار کردیم . هفته گذشته بازیکنان را به طور کامل در تمرین داشتیم وکار زیادی داکردیم و باید مزد زحمات مان را بگیریم.

لیست مازاد نداریم

لیست مازاد نداریم و قرار نیست کسی از تیم ما جدا شود. لیست جدید را فعلا نمی گوییم. بازیکنانی که مطرح شدند مدنظر ما نیستند. از طریق باشگاه بازیکنان جدید جذب می کنیم. تا به این لحظه با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نشدیم. باید در خط میانی 3 بازیکن جذب کنیم. منکر توانایی های بازیکن خارجی نیستیم اما اگر نتوانیم بازیکن داخلی بگیریم به سراغ خارجی ها می رویم.

هیچ کجای دنیا این تعطیلات نیست

رسانه ها همه آگاه هستند این تعطیلات در هیچ کجای دنیا نیست. در هیچ لیگی این تعطیلی وجود ندارد و در حال حاضر مربیان هنرمندند که با زحمات زیاد هنری را بوجود بیاورند و تیم های خوبی بسازند. با این تعطیلات کار برای تیم هایی که مدعی قهرمانی هستند سخت است. اما چون بحث ملی است باید کمک کنیم تا تیم ملی موفق شود.

کمبود بازیکن حس می شود

به هر حال استرس می تواند یکی از دلایل این قضایا باشد. زمانی که به سپاهان آمدم مشکل سربازها وجود نداشت. ما حساب ویژه ای روی حمودی و خلیل زاده باز کردیم و این کمبودها حس می شود. بازیکن ملی در تیم بزرگسالان و امیدو جوانان داریم و این کمبود بازیکن هماهنگی را سخت می کند. شخصا رضایت کاملی ندارم و به امتیازها نگاه کنید. باید از 8 بازی 16 امتیاز می گرفتیم که 15 امتیاز گرفتیم. سپاهان تیم بزرگی است و همه انتظار دارند بیشتر از 16 امتیاز جمع کنند. امیدوارم به چیزی که می خواهیم برسیم.


ویدیو مرتبط :
صحبت های فرکی پس از قهرمانی در لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض شدید سپاهانی ها به برنامه ریزی سازمان لیگ/ فینال جام حذفی را بیستم اردیبهشت ماه برگزار کنید



فینال جام حذفی ایران,سپاهان پرسپولیس,اخبار ورزشی

اعتراض شدید سپاهانی ها به برنامه ریزی سازمان لیگ/ فینال جام حذفی را بیستم اردیبهشت ماه برگزار کنید

سپاهانی ها خواستار تغییر تاریخ فینال جام حذفی و برگزاری آن در روز بیستم اردیبهشت شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ نسبت به برنامه‌ریزی این سازمان برای بازی‌های دو هفته پایانی لیگ برتر و فینال جام حذفی اعتراض کرده و برنامه پیشنهادی خود را ارائه داده است.

این اتفاق در حالی افتاده است که مهدی تاج رییس سازمان لیگ برتر قبلا گفته بود که این تاریخ تغییر نخواهد کرد.با وجود اینکه سپاهانی ها باید در سه جبهه برای تصاحب جام بجنگند(البته شانس آنها برای صعود از گروهشان در لیگ قهرمانان خیلی کم است) مسئولان این تیم به خصوص علیرضا رحیمی مدیر عامل این تیم اصرار زیادی دارند تا تاریخ برگزاری فینال جام حذفی را تقریبا یک هفته به تعویق بیاندازند.پیشنهادی که بدون شک واکنش پرسپولیسی ها را به همراه خواهد داشت.

رحیمی روز شنبه برنامه پیشنهادی این باشگاه را روی خروجی سایت سپاهان قرار داد و نامه ای را هم به سازمان لیگ ارسال کرد تا آنها پس از بررسی کردن شرایط،برنامه دو هفته پایانی رقابت های لیگ برتر و فینال جام حذفی را تغییر بدهند.

متن منتشر شده در سایت رسمی باشگاه سپاهان به شرح زیر است:با وجود اینکه پیش از این قرار بود دیدارهای دو هفته پایانی لیگ برتر به صورت همزمان برگزار شود، سازمان لیگ به قول خود عمل نکرد و سپاهان در هفته سی‌وسوم باید نزدیک به ۱۵ روز زودتر از استقلال بازی کند. این مسئله اعتراض باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را در پی داشت.

در این نامه پیشنهاد شده است برای پایمال نشدن حق هیچکدام از تیم ها، هفته سی و سوم رقابت های لیگ برتر در تاریخ سی ام فروردین ماه، هفته سی و چهارم در تاریخ 15 اردیبهشت و فینال جام حذفی هم در 20 اردیبهشت ماه برگزار شود.طبق برنامه سازمان لیگ، سپاهان در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم جمعه ۳۰ فروردین به مصاف داماش گیلان می‌رود و این در حالیست که استقلال ۱۵ روز بعد از دیدار سپاهان دیدار خود با فولاد را برگزار می‌کند./خبرآنلاین