ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعتراض شدید ترکمنستان به داوری


سرمربی و کاپیتان تیم ملی والیبال ترکمنستان در اعتراض به داوری در نشست خبری بعد از مسابقه حاضر نشدند.

خبرگزاری فارس: تیم ملی استرالیا در دومین روز از هجدهمین دوره مسابقات والیبال مردان قهرمانی آسیا با نتیجه 3 بر صفر ترکمنستان را شکست داد.

در ست پایانی این بازی تیم ترکمنستان عملکرد بهتری داشت و حتی در برخی ار لحظارت بازی از استرالیا پیشی گرفته بود، اما با این وجود نتواتنست ست پایانی را از آن خود کند و استرالیا با تجربه بیشتر از سد این تیم گذشت.

دو تیم در این ست اعتراضات زیادی نسبت به قضاوت‌های داور داشتند. پس از پایان بازی، سردار تاچیتازوف سرمربی و گوربانمو حامی گیلیچدوردی کاپیتان تیم ترکمنستان در اعتراض به سوت‌های داور در نشست خبری شرکت نکردند.

بادر هادهارمی از عمان به عنوان داور اول و کیسوک پارک از کره جنوبی به عنوان داور دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

هجدهمین دوره از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از روز گذشته آغاز و تا 17 مرداد در تهران پیگیری خواهد شد.

تیم ملی ب والیبال ایران از ساعت 19 در دومین مسابقه خود به مصاف قزاقستان می‌رود.


ویدیو مرتبط :
اعتراض شدید مورینیو به داوری ها علیه چلسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض شدید استقلالی ها به داوری


همزمان با سوت پایان بازی استقلال و راه آهن استقلالی ها به شدت به حسین زرگر اعتراض داشتند.

خبرآنلاین: همزمان با سوت پایان بازی استقلال و راه آهن استقلالی ها به شدت به حسین زرگر اعتراض داشتند.

قضاوت پر ابهام حسین زرگر در بازی استقلال و راه آهن در پایان بازی برای خودش هم دردسر شد. او که 4 دقیقه وقت اضافه گرفته بود ، زمین افتادن گلر راه آهن را هم در وقت های تلف شده محاسبه کرد تا با سوت پایان زودهنگام بازی با واکنش تند بازیکنان استقلال ، کادرفنی این تیم و هواداران روی سکوها مواجه شود. شعارهای روی سکوها برای داوری که در نیمه اول دو پنالتی مشکوک برای استقلال گرفت و تیم حریف را ده نفره کرد ، این قدر تند بود که بازیکنان تیم آبی پوش از هواداران می خواستند سکوت کنند.