ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعتراض شدید به اعلام حضور 100 هزار نفری


هواداران نسبت به اینکه بلندگوی ورزشگاه تعداد افراد حاضر در ورزشگاه را صد هزار نفر اعلام کرد معترض بودند.

خبرگزاری فارس: برخی از لیدرهای پرسپولیس چندین طبل با خود در ورزشگاه ‌آورده بودند.

* هنگامی که برانکو میلاد کمندانی را با اومانیا تعویض کرد هواداران از این تعویض متعجب شده بودند.

* در یک صحنه محمود خوردبین و برانکو نسبت به عملکرد داور معترض بودند.

* بلندگوی ورزشگاه تعداد هواداران ورزشگاه را صد هزار نفر اعلام کرد که با اعتراض هواداران حاضر در ورزشگاه روبه‌رو شد زیرا آنها معتقد بودند که بیش از صد هزار نفر هستند.

* پلیس دور تا دور ورزشگاه حضور پُررنگی داشت.

* هنگامی که تیم الهلال در دقیقه 82 صاحب یک ضربه ایستگاهی شد امید عالیشاه که در میانه میدان ایستاده بود پشت به دروازه پرسپولیس شد تا گل احتمالی سرخ‌پوشان را نبیند.

* از دقیقه 80 هواداران کم کم ورزشگاه را ترک کردند.

* هنگامی که بازیکن الهلال در صحنه‌ای قصد داشت تا ضربه کرنر را بزند با شعار هواداران علیه او روبه‌رو شد و برخی به سمت او اشیایی پرتاب کردند که این موضوع باعث محمد نوری به سمت هواداران بیاید و از آنها درخواست کند تا از این کار خودداری کند.

* پس از گلی که پرسپولیس به ثمر رساند چندین ترقه و نارنجک در ورزشگاه منفجر شد.

* در دقایق پایانی بازی برانکو قبل از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس قصد داشت محسن بنگر را وارد زمین کند که این تعویض کمی با تأخیر انجام شد.

* توپ جمع‌کن‌های حاضر در ورزشگاه هم پس از به ثمر رساندن گل مهدی طارمی به سمت او رفتند و خوشحالی کردند.


ویدیو مرتبط :
حضور 100 هزار نفری پرسپولیسی ها در میان رویداد های برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتظار حضور 100 هزار نفری مردم تبریز!


سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بعد از پیروزی تیمش مقابل راه‌آهن از مردم تبریز خواست تا ورزشگاه یادگار امام را در بازی بعد پر کنند.

ایسنا: مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی با راه‌آهن که با برد دو بر یک تیمش به پایان رسید، بیان کرد: ‌امروز توانستیم بازی‌ای را ارائه کنیم که مردم آذربایجان به آن علاقه دارند. امروز حاصل کاری جمعی با پشتکار و صبوری زیاد را گرفتیم؛ هر چند می‌توانستیم چهار پنج گل بزنیم اما با حداقل گل‌ بازی را تمام کردیم.

وی ادامه داد: انتظار دارم هواداران تبریزی برای بازی بعد استادیوم یادگار امام را پر کنند و 100 هزار تماشاگر بیاید چون واقعا در بازی بعد نیاز داریم و باید موفق شویم تا به عنوان مدعی جدی خودمان را مطرح کنیم. از همه مردم آذربایجان می‌خواهم تا فرزندانشان را تنها نگذارند. ما هم سعی می‌کنیم در دو هفته آینده تمرین‌های خوبی را پیگیری کنیم تا بهتر از این شویم.

سرمربی تراکتورسازی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش در گلزنی مشکل دارد، گفت: در گلزنی واقعا کار کردیم اما بعضی وقت‌ها شاید مشکل تکنیکی نباشد که با چند جلسه تمرین حل شود. موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز بازی را گرفتیم و به آینده امیدواریم.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان به دنبال جذب آرش برهانی هستید، تاکید کرد: من هیچ صحبتی با آرش نداشتم و هر چه بود قبل از فصل انجام شد که خود آرش به قولش عمل نکرد.

جلالی همچنین با اشاره به تعویض اجباری که در بازی مقابل راه‌آهن انجام داد، افزود: تعویض اجباری دست مربی را می‌بندد، این هم بخشی از فوتبال است.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی در پایان این نشست خبری در واکنش به صحبت خبرنگاری درباره ناراحتی جواد کاظمیان و عدم مصاحبه‌اش با رسانه‌ها، توضیح داد: هیچ وقت بین من و بازیکنانمان دلخوری پیش نیامده است. تنها موضوعی که باعث دلخوری می‌شود بازی نکردنشان است. آنها هم باید شرایط تیم را درک کنند ولی من نه به بازیکنی لطف می‌کنم و نه بازیکنی را مورد جفا قرار می‌دهم. تنها آن چیزی که به صلاح تیم است را در نظر می‌گیرم.