ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعتراض شدید بازیکن تراکتور در رختکن


یکی از حواشی بازی امروز تراکتورسازی و سایپا اعتراض شدید سعید آقایی بازیکن سرباز تراکتورسازی در رختکن تیمش بود که صدای بالای این اعتراضات نظر خبرنگاران را نیز به خود جلب کرد.

خبرگزاری تسنیم: یکی از حواشی بازی امروز تراکتورسازی و سایپا اعتراض شدید سعید آقایی بازیکن سرباز تراکتورسازی در رختکن تیمش بود که صدای بالای این اعتراضات نظر خبرنگاران را نیز به خود جلب کرد.

سعید آقایی بازیکن سرباز تراکتورسازی که مدت سربازی اش به تازگی تمام شده و بنا به تصمیم مسئولان دو باشگاه تراکتورسازی و گسترش فولاد قرار است تا پایان فصل تیم تراکتورسازی را همراهی کند امروز و بعد از پایان بازی در رختکن تیمش با صدایی بلند و با دادن الفاظ رکیک به مشخص نشدن وضعیت قراردادش اعتراض کرد و در رختکن داد و بیداد شدیدی راه انداخت تا صدای اعتراض وی به حدی برسد که نظر خبرنگاران به رختکن جلب شود و همه خبرنگاران این موضوع را سوژه اخبار خود کنند.

سعید آقایی نسبت به عدم تمدید قراردادش معترض بود و به در رختکن نیز لگد محکمی وارد کرد. وی هنگام عبور از میکسون ورزشگاه الفاظ رکیکی نیز سر داد.

این بازیکن تراکتورسازی در هنگام سوار شدن به اتوبوس نیز بسیار معترض بود و ساک ورزشی خود را در اتوبوس گذاشت و دوباره پیاده شد و به رختکن تیم رفت و این بار سرپرست تراکتورسازی وی را تا اتوبوس باشگاه همراهی کرد.

ذوالفقاری سرپرست تراکتورسازی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: درگیری خاصی در رختکن پیش نیامد فقط سعید آقایی به قراردادش معترض بود که اصلا ربطی به او ندارد چراکه مسئولان دو تیم تراکتورسازی و گسترش تصمیم گرفته اند وی تا پایان فصل در تراکتورسازی بماند.


ویدیو مرتبط :
اعتراض شدید هواداران تراکتور به قضاوت محسن ترکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارجاع نامه اعتراض شدید تراکتور به فدراسیون


باشگاه تراکتورسازی در نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران مراتب اعتراض خود را نسبت به مشکلات داوری دیدار این تیم مقابل نفت تهران اعلام کرد و خواستار پیگیری آن شد.

سایت سازمان لیگ فوتبال ایران: باشگاه تراکتورسازی در نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران مراتب اعتراض خود را نسبت به مشکلات داوری دیدار این تیم مقابل نفت تهران اعلام کرد و خواستار پیگیری آن شد.رئیس سازمان لیگ فوتبال در همین رابطه در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال مراتب اعتراض باشگاه تراکتورسازی مبنی بر ضرر مادی و معنوی این باشگاه در دیدار هفته سی‌ام لیگ برتر مقابل نفت تهران را اعلام کرد. همچنین با توجه به تذکر قبلی سازمان لیگ نسبت به حساسیت فوق‌العاده این مسابقه و مذاکره با ریاست فدراسیون فوتبال قبل از بازی خواهان رسیدگی فوری به درخواست باشگاه تراکتورسازی و اعلام نتیجه در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد.

در همین رابطه سیدمحمد شروین اسبقیان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و جواد ششکلانی، رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی نیز در نامه مشترکی به ریاست سازمان لیگ فوتبال ایران نسبت به عملکرد داور دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران مراتب اعتراض خود را اعلام و خواهان پیگیری این موضوع شدند.

متن کامل نامه باشگاه تراکتور سازی به شرح ذیل است:

ارجاع نامه اعتراض شدید تراکتور به فدراسیون