ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعتراض سرمربی استرالیا نتیجه داد


مسئولان برگزاری مسابقات جام ملت‌های 2015 آسیا علت تغییر محل تمرین تیم‌های ملی ایران و امارات را اعلام کردند.

خبرگزاری تسنیم: پس از شکست یک بر صفر روز گذشته (دوشنبه) تیم ملی فوتبال استرالیا برابر کره‌جنوبی در دور آخر از مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا، آنگه پوستچ‌اوغلو از زمین ورزشگاه بریزبین انتقاد کرد و گفت که با این شرایط چمن در بازی یک‌چهارم نهایی برابر چین هم به مشکل خواهیم خورد. این در حالی است که پیش از این هم مربیان دیگری از این زمین انتقاد کرده بودند.

موج اعتراض‌ها سبب شد مسئولان برگزاری این مسابقات به فکر ترمیم چمن ورزشگاه بریزبین بیفتند، ورزشگاهی که قرار است تیم ملی کشورمان فردا (دوشنبه) در آخرین بازی‌ خود از مرحله گروهی به مصاف امارات برود.

کمیته برگزاری و سازماندهی مسابقات جام ملت‌های آسیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: تمرین رسمی تیم‌های ایران و امارات که از قبل برنامه‌ریزی شده تا امروز در ورزشگاه بریزبین برگزار شود به مکان دیگری منتقل شد تا این زمین برای انجام بازی‌های باقیمانده ترمیم شود. مدیریت ورزشگاه توصیه کرده که امروز چمن محوطه‌های شش قدم دو دروازه واقع در جنوب و شمال زمین از نو کاشته شوند.

آلین پرین، سرمربی چین پس از بازی تیمش برابر عربستان عنوان کرده بود: در شأن این مسابقات نیست که بازی‌ها در چنین زمینی برگزار شود. چمن ورزشگاه بریزبین خیلی خیلی خیلی خیلی بد است.

قرار است تمرین تیم ملی کشورمان جلسه تمرینی امروز خود را در ورزشگاه پری‌پارک شهر بریزبین انجام دهد.


ویدیو مرتبط :
اعتراض به سبک سرمربی سابق رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چالش‌‌ جدید حجاب: اعتراض‌ها به ساپورت و شکل پوشش نتیجه امام خمینی در کانادا + تصاویر



نعیمه‌ی اشراقی , فیس بوک , چالش‌‌ جدید حجاب

چالش‌‌ جدید حجاب: اعتراض‌ها به ساپورت و شکل پوشش نتیجه امام خمینی در کانادا + تصاویر

در روزهای گذشته و همزمان با آغاز حضور گشت‌های ارشاد در شهر و ورودی‌های کنسرت‌ها، بحث‌ها در زمینه حجاب، بالا گرفته است. اما چالش دیگر از صفحه فیس بوک نوه امام خمینی، نعیمه اشراقی آغاز شد. او تصویری از نتیجه امام خمینی...

در روزهای گذشته و همزمان با آغاز حضور گشت‌های ارشاد در شهر و ورودی‌های کنسرت‌ها، بحث‌های دیگری نیز به بهانه‌های مختلف در شبکه‌های مجازی و درباره‌ی برنامه‌های پخش شده از صدا و سیما در زمینه حجاب، بالا گرفته است.

 

حجت‌الاسلام ادیب یزدی، با اعتراض به اجبار حجاب خردسالان در برنامه‌های کودک، در گفتگویی با سایت روزنامه ایران، چنین اظهار نظر کرد: «این‌که ما بچه‌های سه چهار ساله را بیاوریم و مجبورشان کنیم که پوشش خاصی داشته باشند نوعی تصنع است؛ یعنی ظاهرسازی است.

 

چه بسا همین بچه از تلویزیون که خارج می‌شود روسری را روی زمین پرت کرده، لگدش کند و از رویش رد شود و پس از آن اصلا حاضر نمی‌شود که آن را سر کند. این یعنی دامن زدن به روحیه نفاق در جامعه که از زشت‌ترین راه‌های اخلال‌گرانه در روح بسیار حساس فرزندان این مرزو بوم است.»

 

اما چالش دیگر از صفحه فیس بوک نوه امام خمینی، نعیمه اشراقی آغاز شد. او تصویری از گرفتن جایزه توسط فرزندش از دانشگاهی در کشور کانادا را منتشر کرد.

 

نعیمه‌ی اشراقی , فیس بوک , چالش‌‌ جدید حجاب

 

 اما این یک تصویر ویرایش شده بود و مخالفان این جریان، به اشکال مختلف اعتراض‌های‌شان را با استفاده از عکس اصلی به طرق مختلف منتشر کرده‌اند. از جمله این:

 

نعیمه‌ی اشراقی , فیس بوک , چالش‌‌ جدید حجاب

 

یا این:

 

نعیمه‌ی اشراقی , فیس بوک , چالش‌‌ جدید حجاب

 

در ادامه این اعتراض‌ها، نعیمه‌ی اشراقی در پستی تازه در فیس بوک، تصویری تازه از دخترش را با متنی که می‌خوانید، منتشر کرد:

 

نعیمه‌ی اشراقی , فیس بوک , چالش‌‌ جدید حجاب


منبع :caffecinema.com